Big Brother SUB TV

Yleinen lätinä jä kitinä
gullible

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja gullible »

killkill kirjoitti:Ihmetytti ravintolatyöntekijöiden suuri osuus.
Veikkaan, että ne jepetit lentävät ensimmäisenä vittuun sieltä. Ei yksikään bartenderi kestä ilman viinaa kolmea kuukautta ;)
Eivätkös ne jo ekana iltana juoneet jotain? En ole tietoinen suomipelistä tai sen hengestä, mutta eikös brittien big brothel perustu juuri siihen, että ne vetää viinaa siellä kolme kuukautta?

Se patzyn exä oli toissakesänä samalla venereissulla yhden puolitutun bimbon perässä. Salarakaskuvamateriaalia löytyy. Mutta mitä asiallisin kaveri kylläkin - toivottavasti voittaa.
Viimeksi muokannut gullible, 30.08.2005 8:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
killkill

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja killkill »

HoundDog kirjoitti:Oli siinä oikeen reality teeveetä kun yksi sohva seistä jöpöttää siinä ruudulla puol tuntia ja mitään ei tapahdu missään. Meinas jäädä koukkuun kun odotteli että kohta tapahtuu, kohta tapahtuu...
Kas kun kukaan ei ole tajunnut yhdistää Andy Warholin taide-elokuvia, jossa kuvataan esim kahdeksan tuntia nukkuvaa miestä ja näitä ihan-vitun-tosiko-teeveitä :D
Patz

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Patz »

gullible kirjoitti:Se patzyn exä oli toissakesänä samalla venereissulla yhden puolitutun bimbon perässä. Salarakaskuvamateriaalia löytyy. Mutta mitä asiallisin kaveri kylläkin - toivottavasti voittaa.
No en kai mä ny minkään idiootin kanssa olis seurustellukaan :mrgreen:
Geetzu

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

alja kirjoitti:miten ne saa noi kuvat nettiin sieltä ja vielä näin nopeesti? eihän netti-tv:ssäkään pysty kattomaan suihku ja vessatoimintaa?
Älä multa kysy, en oo toistaseks maksanu ees netti-tv:stä. Mut kyllä siellä suihkuilut näytettiin, näytetään jos "se on juonen kannalta tarpeellista". xD Pysyn poissa tuolta sivustolta, vähän jo keskustelua vilasin eilen... Eiköhän tösön anti riitä.
killkill

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja killkill »

gullible kirjoitti:En ole tietoinen suomipelistä tai sen hengestä, mutta eikös brittien big brothel perustu juuri siihen, että ne vetää viinaa siellä kolme kuukautta?
Ah, siinä tapauksessa olen tuominnut koko ohjelman TÄYSIN väärin perustein. Nyt alkaa harmittaa, etten itse ilmoittautunut :D
Hebuli

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

gullible kirjoitti:
killkill kirjoitti:Ihmetytti ravintolatyöntekijöiden suuri osuus.
Veikkaan, että ne jepetit lentävät ensimmäisenä vittuun sieltä. Ei yksikään bartenderi kestä ilman viinaa kolmea kuukautta ;)
Eivätkös ne jo ekana iltana juoneet jotain? En ole tietoinen suomipelistä tai sen hengestä, mutta eikös brittien big brothel perustu juuri siihen, että ne vetää viinaa siellä kolme kuukautta?
En ole nähnyt suomiversiota, mutta ne pari kertaa mitä olen brittiversiota nähnyt, eikö niillä ollut jokin viikottainen ruoka- yms. budjetti, jonka suuruus riippui osaltaan tehtävien onnistumisista? Jos siis olivat onnistuneet tehtävissään hyvin, jäi rahaa ehkä ylellisyyksillekin kuten parille sidukkapullolle tai viinille. Budjetti tuntui olevan niin tiukka ettei siitä oletusarvoisesti jäänyt paljoa turhuuksille, mutta kysehän on toki vain prioriteeteista, ostaako BB-porukka rahoillaan ruokaa ja vessapaperia, vai halpaa viinaa.

Jos joku muistaa paremminkin, korjatkoon.
gullible

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja gullible »

Hebuli kirjoitti: En ole nähnyt suomiversiota,
En voi varmaksi sanoa, kun en ole nähnyt mitään versiota, vaan ainoastaan kuullut kuulopuheita. Luotettavan lähteen mukaan ruokabudjetista meni jollain tuotantokaudella leijonanosa halpaan siideriin.
Hebuli

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Voi olla, en ole nähnyt useampaa tuotantokautta, ja siitä yhdestäkin vain hieman. Satuin vain näkemään jakson jossa britit tuntuivat kovin tarkkaan suunnittelevan mitä heillä on varaa ostaa budjetillaan, ja olivat ihan ähkyn onnellisia kun budjetista jäi rahaa yli välttämättömimpien jälkeen, taisivat jotain sidukkaa tai viiniä ostaa. Mutta, ehkä jollain toisella tuotantokaudella nuo laskettiin välttämättömiksi. Sehän kivaa olisi jos samaan BB-porukkaan eksyy sieniä ja natsiabsolutisteja, taitaa mennä budjetin suunnittelussa oma aikansa.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Yllätin itseni ja tuijotin esittelyitä lävitse. Varmasti syntyy draamaa kun olosuhteita kiristämällä luodaan keinotekoista painetta. Ideana hauska, mutta yliallergisuus hypetykselle estää perehtymästä jatkossa tarkemmin. Pelkistetympi ilmaisu ilman hiphop-bändejä, ylimeikattuja juontajia, juorulehtisponsoreita ja todennäköisesti valmiiksi sovittuja kohtauksia purisi paremmin.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Dumari

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Melnais kirjoitti:Pelkistetympi ilmaisu ilman hiphop-bändejä, ylimeikattuja juontajia, juorulehtisponsoreita ja todennäköisesti valmiiksi sovittuja kohtauksia purisi paremmin.
Eikös Redrama ollut ainoa pändi joka soitti hiphoppia? X-propelli soitti jotain nu-metallia/etc ja 51 koria oli jo sit jotain rokkia! Tumma juontaja oli kissa, Vappu oli idiootti, mitä siellä sponsoroitiin? (mulla on valikoiva näkö) ja tissi/suihku yms muut panokohtaukset on plussaa vaikkei tuo nyt mikään pokeohjelma olekaan.

ET VAIN OSAA! :leuhka:
Nowaysis

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Huhhui, melkoinen yllätys että yksi kilpailijoista on mun kaveri. Olen siis taas melkein sukua julkkikselle. Well, can't help it.
Tix

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Tix »

Aikooko joku teistä kenties maksaa tuon Big Brothelin katsomisesta?
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Dumari kirjoitti: Eikös Redrama ollut ainoa pändi joka soitti hiphoppia? X-propelli soitti jotain nu-metallia/etc ja 51 koria oli jo sit jotain rokkia! Tumma juontaja oli kissa, Vappu oli idiootti, mitä siellä sponsoroitiin? (mulla on valikoiva näkö) ja tissi/suihku yms muut panokohtaukset on plussaa vaikkei tuo nyt mikään pokeohjelma olekaan.

ET VAIN OSAA! :leuhka:
Homoräppiä kaikki tyynni! Sulla on huono maku. Älä nyt nuori, terve ja komea mies kyttää elin kätösessä satunnaista tissin/tussun vilahtelua vaan hanki sellainen kotiin! Niitä saa ulkoa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Dumari

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Melnais kirjoitti:Homoräppiä kaikki tyynni! Sulla on huono maku. Älä nyt nuori, terve ja komea mies kyttää elin kätösessä satunnaista tissin/tussun vilahtelua vaan hanki sellainen kotiin! Niitä saa ulkoa.
Homoräppis on housuissa(tai hameessas), kuuntelisit säkin joskus jotain muutakuin Kaija Koota ja Katri Helenaa.
Enkä mä sitä aio kattoa enempää, kuin mitä näin ekat puoli jaksoa.
Tosin töissä kyllä oli pakko tiirata ne suihkukuvat :P
Hebuli

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Tix kirjoitti:Aikooko joku teistä kenties maksaa tuon Big Brothelin katsomisesta?
No paljonkos ajattelit pyytää? Tarjoan viisi euroa jos katsot joka päivä 24h lähetyksen.

Onhan tuokin yksi rahantekokeino, katsella BB:tä rahasta.
SikaMika

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Onpas tylsän oloista sakkia, piti ihan hetken aikaa katsella kun vahingossa surffasin kanavalle väärään aikaan. Oma jokapäiväinen elämä alkoi tuohon verrattuna taas tuntumaan ihan vitun jännältä seikkailulta, joten ohjelma on täyttänyt minun kohdallani tehtävänsä. Sitä ei siis (onneksi) tarvitse enää koskaan katsella...

"Kilpailijat paistavat lettuja..." *boretus*
Patz

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Patz »

Piste jokaisesta piilomainoksesta jotka ohjelman aikana huomaatte. 3kk kuluttua voittajalle palkinnoksi lukuoikeus kilpailija Mikan minulle lähettämiin kirjeisiin :mrgreen: Aloitan itse skorettamalla 2 pistettä:

1. piste: ns. päiväkirjahuoneen seinään on maalattu sama kuviointi kun Fazerin Fanipala-keksipakettiin

2. piste: terassi tai mikä lie patio on varustettu R-kioskin markiisein ja taisipa jossain ikkunassakin olla teipattuna tätä Ärrän sini-kelta-valkoista kuviointia.

Jatkakaa.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja alja »

3. ne syö big toast -paahtista
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Starflare

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Starflare »

En katso tuommoisia enään. Jos se vaikka sattuisi olemaan Gonzo-Tv:n tasoa niin henki ja järkihän siinä menisi, eikä välttämättä siinä järjestyksessä.
Geetzu

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SikaMika kirjoitti:Onpas tylsän oloista sakkia, piti ihan hetken aikaa katsella kun vahingossa surffasin kanavalle väärään aikaan.
Mä kattelin eilenkin ja mua se porukka kyllä miellyttää jollain tavalla. Mutta joukossa jo nyt pari semmosta, joiden oletan lähtevän ekojen joukossa, jotka itse äänestäisin pois humps vaan. Ne runkkuläpätkin piristivät kummasti, varmaan itekin viihtyisin muutaman tyypin kanssa oikein hyvin. :] Kyllä tuo tulee katottua varmaan päivittäin, mutta vain se yksi tunti. Extroja sun muita ei jaksa kytätä, ettei liikaa tuu hömppä päälle.
killkill

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja killkill »

SikaMika kirjoitti:"Kilpailijat paistavat lettuja..." *boretus*
Katsoin eilen 1.2 minuuttia. Sitten teki mieli alkaa kirkua ja rikkoa paikkoja.
Ketä voi kiinnostaa tämmöinen paska? Herranjumala, tehkää itse jotain, älkääkä katsoko "elämää" televisiosta. Toivon että tuo BB tekee Subin/Maikkarin kassaan niin ison loven, ettei kukaan """visionääri"""-tuottaja erehdy ostamaan YHTÄKÄÄN yeah-right-as-if-it-was-real -idioottilaatikko-formaattia Suomeen.

Onneksi Yle Teemalta tuli samaan aikaan laatudokumentti nyrkkeilijä Jack Johnsonista, kaikkien aikojen ensimmäisestä mustasta raskaan sarjan maailmanmestarista.
Tsaari

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Katsoin BB:tä toissa päivänä viisi minuuttia ja se riitti kyllä minulle. KK:n puheeseen pitää yhtyä, eli toivottavsti kavavat eivät enää satsaa rahojaan tuollaiseen roskaan. Niin ja se dokumentti Jack Johnsonista oli tosi mielenkiintoinen, kun vaan muistaisin katsoa ne loputkin jaksot
Geetzu

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

killkill kirjoitti:Ketä voi kiinnostaa tämmöinen paska? Herranjumala, tehkää itse jotain, älkääkä katsoko "elämää" televisiosta.
Mua jaksaa aina kummastuttaa tää ihmisten suppeus. Taidan kyllä syyllistyä itse ihan samaan esim. scifin ja muun hömpän kanssa... Mutta hei come on? "Jos katsot realitypaskaa olet automaattisesti elämätön luuseri"... Höpölöpöpöpö, kyllähän sinäkin luet muiden elämästä vaikkapa täältä palstalta. Nää on ihan verrattavissa toisiinsa uteliaisuus- ja viihdetasoilla.
killkill

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja killkill »

Geetzu kirjoitti:Mua jaksaa aina kummastuttaa tää ihmisten suppeus. Taidan kyllä syyllistyä itse ihan samaan esim. scifin ja muun hömpän kanssa... Mutta hei come on? "Jos katsot realitypaskaa olet automaattisesti elämätön luuseri"
Kolahtiko kalikka?
En minä niin sanonut. Nro 61 umpiluukallooni ei vaan mahdu, miksi joku haluaa katsoa televisiosta kun joku toinen nukkuu-raapii persettään-juo kahvia-mitä ne nyt ikinä tekevätkään siellä.
Taitaa vaan olla niin, etten ole kyseisen viihdemuodon kohderyhmää. Luojan Kiitos?!111
Geetzu

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

killkill kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Mua jaksaa aina kummastuttaa tää ihmisten suppeus. Taidan kyllä syyllistyä itse ihan samaan esim. scifin ja muun hömpän kanssa... Mutta hei come on? "Jos katsot realitypaskaa olet automaattisesti elämätön luuseri"
Kolahtiko kalikka?
Juu kolahti tietty, oon nyt vaiheessa jossa joudun mielessäni ahkerasti miettimään miksi jaksan kiinnostua tuosta formaatista. Tähän kuuluu perustelu ja asian julkinenkin puolustelu. :]

"Herranjumala, tehkää itse jotain, älkääkä katsoko "elämää" televisiosta." Siis tuohan kuulosti alentavalta.
*täys luuseri*
Vastaa Viestiin