VKO 29/2021

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 546
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: VKO 29/2021

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Sama käsienpäälläistuminen ainakin juristin osalta on myös Espoon puolella. Argh. Kun ei etene, niin ei etene.
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VKO 29/2021

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jos vuokrais sähkölaudan ja poikkeis Tammelantorilla lohiannoksella. Sitä ennen annetaan nälän kasvaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: VKO 29/2021

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 21.07.2021 9:55 Jos vuokrais sähkölaudan ja poikkeis Tammelantorilla lohiannoksella. Sitä ennen annetaan nälän kasvaa.
Mene Yllianderi mieluimmin Laukontorille. Stadilainen Heinänen tykkäsi siitä enemmän.
Lohikeitto kyllä maistuisi. Asuuko Tampereella hyvää lohta? Eikö Lohi syö Näsijärven sinilevää ja ihminen myrkyttyy?

YLIHEINÄ YLIMUKAVA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: VKO 29/2021

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Pyykillä eilen. Faija ei tarjonnut lohikeittoa (kuten yleensä) vaan pizzaa. Kyllä maistui. :kontrolli:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VKO 29/2021

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Loma TJ 1. Aika väiski olo. Tässä pitäisi yksi projekti saada pisteeseen x ennen lomaa, mutta koska tietomassat ovat tosi isoja, ei ohjelmat taivu lähes ollenkaan. Ois pikkasen parempaakin tekemistä, juu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 546
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: VKO 29/2021

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Vapaapäivä tänään, koska lauantaina on päivystysvuoro. Ja mitenkä vietin vapaapäiväni?
-Ensin optikolle, joka tarkasti vielä kirkasvalolla peilaamalla kyynelnestemäärää ja -koostumusta sillä seurauksella, että valo laukaisi migreenin. Koko päivä mennyt pedissä, nyt sen verran helpottanut että kivusta huolimatta voin vähän olla istumassa. Valot päällä.
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: VKO 29/2021

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ex-vaimon nuorin sisko kontaktoi tänään. Haluais lähtee mun kanssa kävelylenkille ens viikolla. Huh!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14862
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: VKO 29/2021

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Diddley Bow kirjoitti: 22.07.2021 20:31 Ex-vaimon nuorin sisko kontaktoi tänään. Haluais lähtee mun kanssa kävelylenkille ens viikolla. Huh!
Kerää koko sarja?
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VKO 29/2021

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Stadinarska kirjoitti: 21.07.2021 11:28 Asuuko Tampereella hyvää lohta? Eikö Lohi syö Näsijärven sinilevää ja ihminen myrkyttyy?
YLIHEINÄ YLIMUKAVA
Olen muuten 44- vuotias normaali aikuinen ihminen. Kaltaisillemme luonnollisesti puhutaan ymmärrettävällä kielellä. Miksi sössötät sekavia joka kerta, kun kirjoitat? Kun kerran et ole edes nokkela, niin jos haluat karistaa pahasti pinttyneen kylähullun leimasi, kommunikoi kuule ihan samalla lailla kuin muutkin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: VKO 29/2021

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 23.07.2021 14:05
Stadinarska kirjoitti: 21.07.2021 11:28 Asuuko Tampereella hyvää lohta? Eikö Lohi syö Näsijärven sinilevää ja ihminen myrkyttyy?
YLIHEINÄ YLIMUKAVA
Olen muuten 44- vuotias normaali aikuinen ihminen. Kaltaisillemme luonnollisesti puhutaan ymmärrettävällä kielellä. Miksi sössötät sekavia joka kerta, kun kirjoitat? Kun kerran et ole edes nokkela, niin jos haluat karistaa pahasti pinttyneen kylähullun leimasi, kommunikoi kuule ihan samalla lailla kuin muutkin.
Ongelma ei ole Arskan ulosanti vaan se että sinulla (ja monella muullakin täällä) on pipo liian kireällä. :paavi:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: VKO 29/2021

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 23.07.2021 14:05
Stadinarska kirjoitti: 21.07.2021 11:28 Asuuko Tampereella hyvää lohta? Eikö Lohi syö Näsijärven sinilevää ja ihminen myrkyttyy?
YLIHEINÄ YLIMUKAVA
Olen muuten 44- vuotias normaali aikuinen ihminen. Kaltaisillemme luonnollisesti puhutaan ymmärrettävällä kielellä. Miksi sössötät sekavia joka kerta, kun kirjoitat? Kun kerran et ole edes nokkela, niin jos haluat karistaa pahasti pinttyneen kylähullun leimasi, kommunikoi kuule ihan samalla lailla kuin muutkin.
:cry: :-|

Joo, ei tuo leikillinen juttuni korkeatasoinen ollut. Silti toivoin ettet olisi noinkin yllättävän tosikko.
No, olen pahoillani. Toki koetan karistaa "kylähullun" leiman. Mutta laitoinhan sinulle Laukontorin priorisoinnin, joka kylmän asiallinen minulta. Unohdit mainita sen lainauksessasi.
Ihmiset on erilaisia, mutta minun vain pitäisi muistaa, että kirjoitan mahdollisimman harmaata tähän. Sitähän olen mainostanut itseni tekevän.
Ylermi Ylihankala sikäli nimenä jo antaa myös virheellisen vaikutelman, että henkilö olisi "kepeä".

Joka tapauksessa postauksesi teki minuun yllättävän ison alakulovaikutuksen. Kirjoitan paljon ja kaikkialle ja saan yleensä erittäin positiivista palautetta. Siksi, vaikka Kitinästä onkin tullut aikaisemmin aivan karmeaa täysin asiatonta palautetta, tämä postauksesi vaikutti minuun lähes masentavasti koska oli asiapitoinen ja asiallisen oloinen. Osin siksi, että oma vitsinyritykseni oli tosiaan heikohkoa tasoa ja olin päättänyt lopettaa kaiken hauskuuden täältä kun tiedän, että minua on "sallittu" arvostella täällä.

Mutta pyyntösi siitä, että "kommunikoisin ihan samalla tavalla kuin muutkin" ajaisi minut kyllä kiroilemaan ja esiintymään rehvakkaasti oikeasti ja käyttämään lyhenteitä ym, ym. Siihen en voi ryhtyä todellakaan. Mutta voin karistaa kaiken turhan arvelettavuuden tekstistä ja kirjoittaa hyvällä kirjakielellä hyvin maltillisesti. Se ei ole kyllä alkuunkaan, miten muut kirjoittaa, mutta se olisi sitten se, joka hyväksytään kuitenkin tietenkin.

Eli kiitos palautteesta ja en sinulle enää laske leikkiä. Anonyymilla kirjoituspalstalla on vain tosi vaikea tietää kenelle laittaa posketonta ja kenelle ei. Ja minun eittämätön "vikani" on se, että otan riskejä ihan turhaan. Tuo nimimerkkisi, vielä kerran, vain on niin hauska että hämää. Huono puolustus minulta- tiedän.

Olen jo ollut harmaa ja oikeasti en milloinkaan ole ollut millään muotoa kylähullu. Minä en vain osaa olla liian vakava missään paitsi siinä, että elämä olisi mukavaa ja pärjäisin, eli haluan olla yhteiskuntakelpoinen aina. Mutta irl se hervottoman juttujen ilmaisu onnistuu kun tuntee henkilöt, joille se uppoaa, ja jotka nauraa. On runsaasti henkilöitä, joille puhun maltilla enkä todella sano minkäänlaista arveluttavaa sananosaakaan :)

Eli pyydän sinulta anteeksi ja myönnän, että olen laiska miettimään ennen kirjoitustani sitä, että emme ole IRL:ssä. Ja kadun- aivan varmasti.

Kirjoituksesi ansiosta, semminkin kun olet ollut oikeasti asiallinen ja hyvin säntillinen, arvostan mielipidettäsi ja SUURENNAN vielä harmauttani. Se vain nyt unohtui todellakin. Taisin olla vain liian hyvällä tuulella silloin kirjoittaessani.

Oli peräti yllättävää, kuinka ihan lähes masennuin luettuasi eilisen viestisi. Tunsin pienuutta ja itseni huonoksi. Se oli tosi yllättävä tunne. Ehkä siksi. että viikonloppuni oli erittäin väsyttävä henkisesti.

Tästä tuli nyt eepos taas. Mutta avasin hiukan itseäni. Tämä tästä. Ollaan nyt kitinäkavereita kuitenkin, ehdotan!?

Stadinarska
Katuu ja hiljentyi

P.S Kiitos paljon, Home :) kun puolustit minua, mutta tämä juttu oli silti minun omaa tyhmyyttä kun välillä unohtuu olla harmaa Kitinässä ja ansaitsin tulla huomautetuksi
Viimeksi muokannut Stadinarska, 27.07.2021 5:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: VKO 29/2021

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Siteeraus:
"Harmiton överiksi vetäminen ei ketään vahingoita, päinvastoin." - Soundin ex-toimittaja
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin