Viikko 31 , 2.8 - 8.8

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 546
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Viikko 31 , 2.8 - 8.8

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Stadinarska kirjoitti: 17.08.2021 15:54
Kerberos I kirjoitti: 11.08.2021 20:57 8) Mä en käytä korkokenkiä, joten ei ole tarvetta niitä ostaakaan. Nuorena tosin tuli huideltua vaikka ja kuinka ihanien piikkien päällä. Mut ei vanha enää jaksa.
Oletko sinä nyt sitten entinen nuori? Mitähän sinä oikein teet ammatiksesi? Olet mukava ja viisas. Oletkohan hoitoalalla vai kukkakauppayrittäjä vai
korumyyjä?

ELOARSKA
Utelias mutta mukava
Ainakin mun kroppa on entinen nuori. Ja nykyään vain kapinallinen!
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25355
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko 31 , 2.8 - 8.8

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Stadinarska kirjoitti: 17.08.2021 15:54
Kerberos I kirjoitti: 11.08.2021 20:57 8) Mä en käytä korkokenkiä, joten ei ole tarvetta niitä ostaakaan. Nuorena tosin tuli huideltua vaikka ja kuinka ihanien piikkien päällä. Mut ei vanha enää jaksa.
Oletko sinä nyt sitten entinen nuori? Mitähän sinä oikein teet ammatiksesi? Olet mukava ja viisas. Oletkohan hoitoalalla vai kukkakauppayrittäjä vai
korumyyjä?

ELOARSKA
Utelias mutta mukava
Arska varmaan kertoo itse ensin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16548
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Viikko 31 , 2.8 - 8.8

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Mä olen taipuvainen ehdottamaan melkein vastakkaisesti, että Arska voisi päinvastoin vähentää tuota muusta keskustelusta piittaamatonta ja muita kirjoittajia halveksivaa, maanisehkoa monologia omasta itsestään, ja sen sijaan vaikka lukea muiden viestejä ajatuksella.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2767
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Viikko 31 , 2.8 - 8.8

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Stadinarska kirjoitti: 10.08.2021 13:29 No mikäs (kiroaa sisällepäin) kommentti se sinulta sitten oli. Pakko kai antaa sinulle pikku moite käytöksestä.

Mutta mukava moite vaan. Älä ota pulttia. kadun jo tässä vaiheessa moitettani, mutta kyllähän sinä sen nyt hait.

Eikö kuitenkin ollut pehmeän mukavasti. Enkä kironnut sinua ääneen.

...

ELOKAS MUTTEI PELOKAS
Sinulla on varmaan syysi olla sellainen kuin olet. Mutta oletko miettinyt koskaan kommentteja pidemmälle. Saattaa ollakin, että et ole vain mukava vaan myös rasittava.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14862
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Viikko 31 , 2.8 - 8.8

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Arskasta saa parhaiten selkoa niin, että korvaa sanan mukava sanalla sekava. Kitinään pitäisi oikeastaan sellainen filtteri, joka korjaisi arskan viestit automaattisesti ymmärrettäväksi. Miettikääs nyt.

ArSkA - Stadin sekavin
Universaali disclaimer.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12249
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viikko 31 , 2.8 - 8.8

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tässä kohtaa on siteeraus paikallaan: "Harmiton överiksi vetäminen ei ketään vahingoita - päinvastoin." - Waldemar W. :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viikko 31 , 2.8 - 8.8

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

urpiainen kirjoitti: 18.08.2021 9:14 ^ Mä olen taipuvainen ehdottamaan melkein vastakkaisesti, että Arska voisi päinvastoin vähentää tuota muusta keskustelusta piittaamatonta ja muita kirjoittajia halveksivaa, maanisehkoa monologia omasta itsestään, ja sen sijaan vaikka lukea muiden viestejä ajatuksella.
Minä en todellakaan ole halveksinut ketään, mutta sinä nyt nimenomaisesti yllättävästi loukkaat kyllä minua.
Luen viestit kyllä. En kaikkea kiinnostavaa aina voikaan löytää kun paljon ketjuja ja asiat rönsyää.

Olipa oudon huumorintajuton, lähes "pelottava" viesti (toki vahvoin lainausmerkein siis). Minä saatan ja yleensä jokainen saattaa olla hauska ja humoristinen mukaville, mutta en toki kaikille, jotka ovat vakavia. Se on turhaa.
Mutta kerberos voisi kirjoittaa mitä hän ajattelee tästä! Kerberoshan on humoristinen ja varmasti mukava ja tykkäsi varmaan pikku ajatuksistani mikä hän on! Tuskin voin olla niin huono ihmistuntija!

ELOARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viikko 31 , 2.8 - 8.8

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

nokkaelain kirjoitti: 18.08.2021 17:00
Stadinarska kirjoitti: 10.08.2021 13:29 No mikäs (kiroaa sisällepäin) kommentti se sinulta sitten oli. Pakko kai antaa sinulle pikku moite käytöksestä.

Mutta mukava moite vaan. Älä ota pulttia. kadun jo tässä vaiheessa moitettani, mutta kyllähän sinä sen nyt hait.

Eikö kuitenkin ollut pehmeän mukavasti. Enkä kironnut sinua ääneen.

...

ELOKAS MUTTEI PELOKAS
Sinulla on varmaan syysi olla sellainen kuin olet. Mutta oletko miettinyt koskaan kommentteja pidemmälle. Saattaa ollakin, että et ole vain mukava vaan myös rasittava.
Nokka hyvä!
"Sinulla on varmaan syysi olla sellainen kuin olet". Nyt PYYDÄN sinua, Nokka, kertomaan, mitä tarkoitat? :) Kerro selkeästi vaikka esimerkillä. Miten niin minulla on syyni olla sellainen? En ymmärrä nyt yhtä'än. Edes mielikuvitus ei kerro, huh

hyvä Nokka, mietin liikaakin kommentteja pitemmälle. Olenko arvioinut sinut väärin, et kai ole loukkaantunut jostain jutusta. Oletjhan sinä selkeästi huumorintajuinen!!!??? En ikinä halua olla mm. loukkaava, enkä ole ollut!
No toki saatan rasittava joskus jossain tilanteissa olla jos on stressaavaa töissä, mutta otaksuisin vahvasti, että olen muitten silmissä mukava.
Onhan minä tällaista palautetta oikeasti saanut. Tai rauhallinen ja luotettava. Sellaista peruskauraa.

ELOARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viikko 31 , 2.8 - 8.8

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

So Hard kirjoitti: 18.08.2021 17:15 Arskasta saa parhaiten selkoa niin, että korvaa sanan mukava sanalla sekava. Kitinään pitäisi oikeastaan sellainen filtteri, joka korjaisi arskan viestit automaattisesti ymmärrettäväksi. Miettikääs nyt.

ArSkA - Stadin sekavin
No hyvänen aika. Jouduin kommentoimaan muille ja nyt sinullekin ja jälleen kyllä jopa eniten kysymään miten ihmeessä SEKAVA?
Minähän lähes ainoana porukasta kirjoitan kokonaisia lauseita ja en ole mielestäni yhtään sekava. Millätavalla tarkoitat "sekava"? Sekopolla vai?

Minä en ole ihan yhtä ymmyrkäisenä tästä kuin Nokan jutusta, koska oletan sinun tarkoittavan ehkä hieman persoonallista tai mutkikasta ajatuksenjuoksuani. Mutta yleensä aina selitän asiat jos huomaan, ettei porukka taida nyt ymmärtää!

Kuule So Hard! Sinä olet näinä vuosina muuttunut minun silmissäniu ehkä eniten ja sinusta tein aluksi virhearvion, että olet jonkinlainen häirikkökin ja olen joutunut huomaamaan, että olen ollut täysin väärässä.

Ja siksi KOSKA sinä et ainakaan ole yhtään sekava vaan olet hyvin rekellisen suorasanainen ja todella olen monista asioista samaa mieltä. Niin- siksi haluaisin ehdottomasti sinun analyysiäsi minun itseni vuoksi, miten näet minut sekavana.

Sekavaksi minua ei ole sanottu IRL koskaan. Persoonaksi kyllä. Mutta kyllä olen niin tavallinen mies IRL kuin olla saattaa. Hieman ehkä varautuneempi, mutta mukava kyllä.

Please, kerro vielä oma aina rehellinen ajatuksesi, miten olet nähnyt minut näinä vuosina.

Minua kaduttaa kyllä alkuajan pöhköys. Silloin olin liian humoristinen ja myönnän, että ennen olin ajattelemattomammin humoristinen.
Voisin nytkin harmaannuttaa itseäni!
Koska arvostan ajatustasi, voitko ehdottaa miten jatkan, jos jatkan Kitinässä. Kiitos jo etukäteen! Odotan rehellistä tekstiäsi ja kestän sen oli se mitä tahansa, jos on ajateltu ja asiallista kuitenkin niinkuin varmaan on.

Kiitos siis kommentista vaikka taas joudunkin kysymään! :D

ELOARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viikko 31 , 2.8 - 8.8

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 18.08.2021 17:40 Tässä kohtaa on siteeraus paikallaan: "Harmiton överiksi vetäminen ei ketään vahingoita - päinvastoin." - Waldemar W. :wink:
Kiitos hauskasta jutusta ja ystävyydestäsi taas. Jouduin kysymään nyt enemmän. Saa nähdä saanko vastauksia. Toivon koska haluan tuntea itseni enemmän. Itselleen kyllä saattaa olla joissain asioissa sokeakin! :)

Eloarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2767
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Viikko 31 , 2.8 - 8.8

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Stadinarska kirjoitti: 19.08.2021 16:46 Nokka hyvä!
"Sinulla on varmaan syysi olla sellainen kuin olet". Nyt PYYDÄN sinua, Nokka, kertomaan, mitä tarkoitat? :) Kerro selkeästi vaikka esimerkillä. Miten niin minulla on syyni olla sellainen? En ymmärrä nyt yhtä'än. Edes mielikuvitus ei kerro, huh

hyvä Nokka, mietin liikaakin kommentteja pitemmälle. Olenko arvioinut sinut väärin, et kai ole loukkaantunut jostain jutusta. Oletjhan sinä selkeästi huumorintajuinen!!!??? En ikinä halua olla mm. loukkaava, enkä ole ollut
Älä mieti liian monimutkaisesti. Yksi video kuvaa, millä tavalla olet rasittava.

nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2767
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Viikko 31 , 2.8 - 8.8

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Valitettavasti en löytänyt videota, jossa olisi koko ankara setti.
Vastaa Viestiin