Vko 32

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Vko 32

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Takaisin sorvin ääressä!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vko 32

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ikuisuusprojekti siirtynyt yllättävään kiihtymisvaiheeseen. Eilen välittäjän kanssa suullisesti sovittiin uudiskohteen asunnon ostosta Tapiolasta
:shock:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16670
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vko 32

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 09.08.2021 9:09 Ikuisuusprojekti siirtynyt yllättävään kiihtymisvaiheeseen. Eilen välittäjän kanssa suullisesti sovittiin uudiskohteen asunnon ostosta Tapiolasta
:shock:
Ettei nyt olisi hätiköity ratkaisu. Vasta kymmenisen vuotta harkittu, ja lopputuloksena äärivarovainen puolivälinkrouvi pientalo-Espoon ja oikean kaupungin välillä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vko 32

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Nopeat syövät hitaat!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vko 32

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

3/4 lomaviikko alkoi. En ole ollenkaan haikeissa tunteissa seurannut muiden paluuta töidensä ääreen. Keskimmäisen futisturnauksessa Lahdessa vierähti viime viikonloppu, yövyttiin sukulaisissa Lammilla. Vanhan rintamamiestalon vintillä oli tunnelmaa. Oma tyttö on päässyt ykkösjoukkueen kynnykselle, vieraillen siellä säännöllisesti. Yllättävän harva sinne ekalla kaudellaan yltää, itse asiassa joukkueessaan ei kukaan vielä. Ja koulut alkaa Tampereella huomenna, joten kotiin jää seurakseni loppulomaksi vain viisvee poikani.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vko 32

Viesti Kirjoittaja Niba »

koska ajoin tunnelin kautta en tutustunut Tampereen "nähtävyyksiin"
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vko 32

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ajatukset ihan ristissä. Aloin kirjoittamaan speksiä samalla kun ihmettelin, että mitä helvettiä koodari on oikein ajatellut.

Kirjoitin 'mitä helvettiä'. Onneksi huomasin ennen julkaisua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vko 32

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hyvää maanantaipäivää kaikille ikään ja kauneuteen ja lahjakkuuteen vilkaisematta. Täällä saapi tyhmät, rumat ja ikivanhatkin kirjoittaa.
Ai että onko ELO vanha tyhmä ja ruma? Ei tietenkään mitään niistä,omasta mielestään erittäin kaukana, mutta ELO on kuitenkin kaikkein eniten mukava. Mukava täysin normaali harmaanmusta mies. Ehkä hivenen persoonallisuutta tai huumoria mukana mielessä. Ehkä. Tosiaan ehkä ihan vähän.

Joka muuten on luvannut olla harmaa, kun sitä täällä yllättävästikin arvostetaan. Meniköhän tämä juttu hiukan värikkääksi? Mielestäni se voidaan laittaa harmaaseen hyväksyttyyn postaukseen koska oli varmaan harmaan tylsä? Kuinka on(?) No en kaipaa tuohon vastausta.

SIIS Hyvää päivää. Juttuja sitten pitää laittaa, niinkö?. Mutta ongelmana on, että Elo on niin harmaa ettei sille kuulu mitään erityistä. VOI HARMAUDEN harmaus. No kerrotaan, että olen töissä ja ei ole erityisen kauniita ihmisiä ympärillä. Koronaan en ole sairastunut ja lentonäytös oli mahtava ja vatsani on toiminut ja kotini kunnossa ja terveyteni jautaa ja mukavuuteni maksimissa.

E L O A R S K A L A I N E N
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 551
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Vko 32

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

McJanne kirjoitti: 09.08.2021 9:26 Ihmisperse on nyt pantannut lapsia aika jämtisti 2kk, 13.6. lukien siis. Huomenna pitäisi mennä esittämään Karviaisen sossuille vähän mitä on mennyt pieleen. Mikähä on sopiva aika odottaa a) toimeenpanohakemuksen kanssa b) huoltokäräjäkannetta varten.
Heti. Ja jos teillä on vahvistettu tapaamissopimus, saat lain mukaan poliisien kera hakea lapset tapaamiseen sun vuorollasi eksäsi ovelta. Siitä jää merkintä sekä poliisin, että lastensuojelun kirjoihin, joka on sulle eduksi ja eksääsi vastaan, kun on mustaa valkoisella ettei luovuta lapsia tapaamiseen.
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vko 32

Viesti Kirjoittaja Niba »

näkö tuntuu heikentyneen viime viikonloppuna, lisää Sahtias niin saa hankkia valkoisen kepin?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vko 32

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Faijan luona käymässä. Kulttuuri-ihminen kuuntelee oopperaa olohuoneessa... :roll: *tekee lähtöä*
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vko 32

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti: 09.08.2021 9:09 Ikuisuusprojekti siirtynyt yllättävään kiihtymisvaiheeseen. Eilen välittäjän kanssa suullisesti sovittiin uudiskohteen asunnon ostosta Tapiolasta
:shock:
Video omasta ja vaimoni tilanteesta asuntokaupoilla

olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vko 32

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tilasin pari viikkoa sitten minigolfkupin netistä kolmella eurolla kiinalaisilta. Kotimaasta olisi saanut seiska eurolla. Tullilappuja täyttäessäni totesin valinneeni väärin, koska vapaa-ajan hintani. Noh, pääasia, että perilliseni pääsevät vaimoni vihaisen vastustuksen säestämäni jatkamaan isänsä aikoinaan rakasta harrastusta kuitenkin ihan kilpakalustolla. Siis olohuoneen laminaatilla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vko 32

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Myönnä pois, että todellisuudessa haaveilet jo linnan ostamisesta Espanjasta lasten rahoilla!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vko 32

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tosi-insinööri olisi ostanut 3D-tulostimen ja hoitanut homman itse.

Mutta ne onkin erimiehiä ne.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2796
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Vko 32

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Taloyhtiön pihalla on lojunut joitain oransseja kuppeja. Voin kuvitella hallituksen pj:n vihan, koska a) ne ovat hänen ikkunansa edessä; b) lapseet ovat pilanneet nurmikon; c) lapset ovat jo rikkoneet mädän aidan
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vko 32

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pitäisi rakennella chileille talveksi yliampuva valaistusjärjestelmä.

Tai voisi muuttaa suoraan saunan chilihuoneeksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vko 32

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Niba kirjoitti: 10.08.2021 14:56 näkö tuntuu heikentyneen viime viikonloppuna, lisää Sahtias niin saa hankkia valkoisen kepin?
Tsekkaa verensokeri
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vko 32

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 13.08.2021 11:19 Pitäisi rakennella chileille talveksi yliampuva valaistusjärjestelmä.

Tai voisi muuttaa suoraan saunan chilihuoneeksi.
Kuva

Ps. luin ensin "chinchilla" ja ajattelin, että Bluntlystä löytyi uusi puoli.
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 13.08.2021 11:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vko 32

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 13.08.2021 10:38 ^Myönnä pois, että todellisuudessa haaveilet jo linnan ostamisesta Espanjasta lasten rahoilla!
Vähän kyllä polttelee.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vko 32

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 13.08.2021 11:28
James Potkukelkka kirjoitti: 13.08.2021 10:38 ^Myönnä pois, että todellisuudessa haaveilet jo linnan ostamisesta Espanjasta lasten rahoilla!
Vähän kyllä polttelee.
Otat nyt lainan ja sovit, että takaisinmaksu yhdessä erässä 20:n vuoden kuluttua.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2796
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Vko 32

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Eikö Espanjassa ole vielä aika halpaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vko 32

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

nokkaelain kirjoitti: 13.08.2021 12:17 Eikö Espanjassa ole vielä aika halpaa.
Joo. Vain 25 miljoonalla lähtisi esim tällainen

https://castleist.com/e25m-seville-spai ... 0-hectares

"ideal for horse riding, hiking and many other outdoor pursuits,"
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2796
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Vko 32

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

James Potkukelkka kirjoitti: 13.08.2021 12:48 Joo. Vain 25 miljoonalla lähtisi esim tällainen

https://castleist.com/e25m-seville-spai ... 0-hectares

"ideal for horse riding, hiking and many other outdoor pursuits,"
Saisit tuon varmaan osamaksulla.

Itse saisin Skoda Fabian tai halvan hevosen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vko 32

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

nokkaelain kirjoitti: 13.08.2021 12:59
James Potkukelkka kirjoitti: 13.08.2021 12:48 Joo. Vain 25 miljoonalla lähtisi esim tällainen

https://castleist.com/e25m-seville-spai ... 0-hectares

"ideal for horse riding, hiking and many other outdoor pursuits,"
Saisit tuon varmaan osamaksulla.

Itse saisin Skoda Fabian tai halvan hevosen.
Vitsi tai ei, mutta jotta ei syntyisi väärinkäsitystä, niin kukaan syyntakeinen ei tuota mulle osamaksulla myisi. Ellei sitten Espanjassa hyväksyttäisi kiinteistön vakuusarvoksi 100%.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin