Instagram

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Instagram

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

En ole koskaan päässyt sisälle tuon logiikkaan. Kaverieni kuvia kopioitu ja olen siten vahingossa lisännyt itseni seuraajaksi.

Hirveä määrä tulee puhelimeen päivityksiä, mutta koska en näe kaikkia, poistun. Olenko keski-ikäinen?
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Instagram

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Mä olen dinosaurus; en ole koskaan liittynyt edes instaan. Ei kiinnosta, tai olen laiska.
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Instagram

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Insta, snap, tiktok ovat kaikki sellaisia että dinosaurustelen tyynesti ohi. Facebook on lähinnä taloyhtiön tiedotusta varten.
Universaali disclaimer.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Instagram

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen intohimoinen instan käyttäjä. En kyllä postaa juuri mitään, mutta seuraan true crime -juttuja, lääketieteellisiä tilejä, menkkajuttuja, käsitöitä, lempparikirjailijoita ja vähän jotain hauskoja juttuja. Tuttujen tilit ei kauheasti kiinnosta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Instagram

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Lolita kirjoitti: 13.08.2021 19:54 Mä olen intohimoinen instan käyttäjä. En kyllä postaa juuri mitään, mutta seuraan true crime -juttuja, lääketieteellisiä tilejä, menkkajuttuja, käsitöitä, lempparikirjailijoita ja vähän jotain hauskoja juttuja. Tuttujen tilit ei kauheasti kiinnosta.
Ilmeisesti siis pitäisi seurata jotain kiinnostavaa, että saisi siitä jotain irti. Yleensä kännykkä kertoo, että "48 uutta päivitystä", enkä vaan tajua.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Instagram

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Instagramin käyttöliittymä on rasittava. Mielelläni postailisin omia kuviani, mutta kuvien postaaminen tietokoneelta on liian vaivalloista ja kuva formaattikin liian rajoittunut. Flickr paljon parempi.

Seuraan kuitenkin joitain urheilijoita Instassa ihan kannatuksen vuoksi.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Instagram

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Vagabondo kirjoitti: 13.08.2021 20:51 Instagramin käyttöliittymä on rasittava.
Ehkä aiemmisssa viesteissäbi oli aivan aavistus provoa. Pääsin kyllä jotenkin sisään tuohon käyttöliittymään, kun kerrankin yritin. Olen vaan itsekin tässä joskus joutunut koodaamaan kännykälle käyttöliittymää (Pois se minusta, että osaisin. Muita muita ei vaan näyttänyt häiritsevän edes itsestäänselvät ongelmat.)
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Instagram

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

nokkaelain kirjoitti: 13.08.2021 21:10
Vagabondo kirjoitti: 13.08.2021 20:51 Instagramin käyttöliittymä on rasittava.
Ehkä aiemmisssa viesteissäbi oli aivan aavistus provoa. Pääsin kyllä jotenkin sisään tuohon käyttöliittymään, kun kerrankin yritin. Olen vaan itsekin tässä joskus joutunut koodaamaan kännykälle käyttöliittymää (Pois se minusta, että osaisin. Muita muita ei vaan näyttänyt häiritsevän edes itsestäänselvät ongelmat.)
Siis ongelmahan ei ole se miten se toimii kännykässä, vaan se ettei webbisovelluksen kautta voi postata.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Kerttu
Kitinä paheena
Viestit: 46
Liittynyt: 31.01.2018 17:17
Paikkakunta: KesäSuomi plus syksykin joskus

Re: Instagram

Viesti Kirjoittaja Kerttu »

Mä tykkään Instasta! Ihana katsella kuvia ja fiilistellä. Tykkään itsekin sinne lätkiä kuvia reissuiltani.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Instagram

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Oon liittynyt instaan lähinnä Space X:n kuvien takia. Yhtään omaa kuvaa en ole ladannut. Lisäksi instassa on joskus omia somekohujaan kuten esim. #punkstoo ja nyt viimeksi jokin juttu, jossa parikymppiset skeittarinaiset repivät kukkia istutuksista, tarjosivat niitä poliisille ja lopulta kaikilla oli paha mieli.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Instagram

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Latasin aikoinaan Iigeen, kun teimme lähtöä Miamiin. Kysyin sitä kautta Barkovilta, voisko se tavata lapsemme (ja mut) pelin jälkeen. Muuten en ole käyttänyt.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Instagram

Viesti Kirjoittaja exsu »

No voi vanhukset!

Mä tykkään instasta ja oon siirtänyt mun somenkäytön pääasiassa sinne ja Linkkariin (josta en tykkää, mutta yritän). Mulla on neljä eri tiliä siellä (ei siis sivupersoonia, vaan teemoiteltuja) ja hyvin aktiivinen oma kupla.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Instagram

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exsu kirjoitti: 16.08.2021 8:32 No voi vanhukset!

Mä tykkään instasta ja oon siirtänyt mun somenkäytön pääasiassa sinne ja Linkkariin (josta en tykkää, mutta yritän). Mulla on neljä eri tiliä siellä (ei siis sivupersoonia, vaan teemoiteltuja) ja hyvin aktiivinen oma kupla.
Eikö Linkkarin pitäisi olla työjuttuja eikä yleistä somettelua varten? Itselläni on linkkari-tili lähinnä sen takia, että joskus piti stalkata joitain vanhoja tuttuja. Omalla tililläni ei ole mitään muuta kuin nimi ja titteli. JOnkin verran tulee spämmiä, jossa pyydetään Tohmajärven terveyskeskukseen töihin tjsp. En siis lainkaan seuraa linkkaria enkä tiedä, jaetaanko siellä hauskoja kissakuvia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Instagram

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Alkanut vituttamaan kun linkkariin valuu työelämään kuulumatonta roskaa.


Muuten heitän instaan satunnaisesti jonkun hölmön kuvan ja blokkailen huijausprofiilien kutsuja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Instagram

Viesti Kirjoittaja exsu »

Myös mun instatileistä 2/4 on työjuttuja varten. Ajattelen että Sosiaalinen Media viittaa vuorovaikutuksellisuuteen, ei siihen että se olisi vain vapaa-ajan käyttöön.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Instagram

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mulla on Onlyfans-tili puhtaasti työjuttuja varten.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Instagram

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

James Potkukelkka kirjoitti: 16.08.2021 9:16
Eikö Linkkarin pitäisi olla työjuttuja eikä yleistä somettelua varten? Itselläni on linkkari-tili lähinnä sen takia, että joskus piti stalkata joitain vanhoja tuttuja. Omalla tililläni ei ole mitään muuta kuin nimi ja titteli.
Yksi yliopistonaikainen ex-työkaveri keräsi yhdessä vaiheessa linked-in tililleen kavereiksi muistaakseni 40 000 naista. Tuli linkkarin maksimi vastaan. Hän kai koitti päästä myös päästä politiikkaan.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Instagram

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

nokkaelain kirjoitti: 16.08.2021 16:06
James Potkukelkka kirjoitti: 16.08.2021 9:16
Eikö Linkkarin pitäisi olla työjuttuja eikä yleistä somettelua varten? Itselläni on linkkari-tili lähinnä sen takia, että joskus piti stalkata joitain vanhoja tuttuja. Omalla tililläni ei ole mitään muuta kuin nimi ja titteli.
Yksi yliopistonaikainen ex-työkaveri keräsi yhdessä vaiheessa linked-in tililleen kavereiksi muistaakseni 40 000 naista
:D
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Instagram

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

James Potkukelkka kirjoitti: 16.08.2021 16:09 :D
Tämä oli siis pitkällinen projekti. Pyyntöjä ei jaksanut naputella päivässä kuin 100-200.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Instagram

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

nokkaelain kirjoitti: 16.08.2021 16:21
James Potkukelkka kirjoitti: 16.08.2021 16:09 :D
Tämä oli siis pitkällinen projekti. Pyyntöjä ei jaksanut naputella päivässä kuin 100-200.
Jäikö asiasta mitään muuta kuin känsä käteen?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Instagram

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

James Potkukelkka kirjoitti: 16.08.2021 17:33 Jäikö asiasta mitään muuta kuin känsä käteen?
En oikeasti tiedä. Viimeksi nähdessä kauan sitten hänellä oli vaimo ja lapsi. Edit: siis ennen tätä.

Myöhemmin hän lähti taas bisneshommiin, ja linked-inissä näytti olevan vain asiallisia kontakteja.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Instagram

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mitkäköhän työsuoritteet Jessicalla on mielessä?
Liitteet
Screenshot_20210818-092027_One UI Home.jpg
Screenshot_20210818-092027_One UI Home.jpg (174.33 KiB) Katsottu 1419 kertaa
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Instagram

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Olisi hyvä urakka tiedossa!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Instagram

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Diddley Bow kirjoitti: 18.08.2021 9:24 Mitkäköhän työsuoritteet Jessicalla on mielessä?
Liityntäasioissa ottaa yhteyttä.

EDIT: aasialaisilta kannattaa muuten aina tarkistaa littimen tyyppi
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Instagram

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 18.08.2021 9:55

EDIT: aasialaisilta kannattaa muuten aina tarkistaa littimen tyyppi
:mrgreen:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin