Teemu Pukki - uusi yritys

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.

Pukin maalit kaudella 2021-2022

1-5
0
Ei ääniä
6-8
1
14%
9-11
2
29%
12-14
1
14%
yli 14
3
43%
 
Ääniä yhteensä: 7

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Teemu Pukki - uusi yritys

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eilen otettiin jo varaslähtö Valioliiga kauteen, kun Marcus Forssin Brentford kukisti Arenalin. Kysyn kuitenkin taas Teemu Pukin maalimäärää tulevalla kaudella seurajoukkueessaan. Montako rysää, siis?

Alustan asiaa sen verran, että aisaparinsa ja lukuisten maaliensa syöttäjä Buendia kaupattiin Villaan ja tuore
ostos Sargent kilpailee vastuusta ja peliajasta. Myös loukkaantumisuhka on tietenkin läsnä ja laskemassa odotusarvoa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16596
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Teemu Pukki - uusi yritys

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kyllä mä lähden edelleen siitä, että pikkujengin starallekin 10 maalia on tosi kova, ja sitä myöten hyvä tavoite Pukille. Ehkä siis myös oma veikkaukseni.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Teemu Pukki - uusi yritys

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ei mitään käryä eikä suurempaa merkitystä, kun en seuraa valioliigaa. Sanotaan kuitenkin yli 14, koska aina kiva kun suomalaiset pärjää.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vastaa Viestiin