Viikko 34

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25354
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko 34

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Morena Baccarin!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23422
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viikko 34

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

So Hard kirjoitti: 30.08.2021 16:19Kuka esittäisi vaimoa? Kathy Bates? Monica Bellucci? Tara Reid?
Gina Carano
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Viikko 34

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vittu teidän kanssa. Laitoitte lihaksi hyvän äänikirjan.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25354
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko 34

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kävimme eilen uudessa kodissamme. Työt olivat lähteneet hyvin käyntiin. Vaimo kovasti painosti maksamaan loppuhinnan, mutta liittokohtaisten neuvottelujen jälkeen en vielä maksanut.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viikko 34

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 01.09.2021 8:26 Vaimo kovasti painosti maksamaan loppuhinnan, mutta liittokohtaisten neuvottelujen jälkeen en vielä maksanut.
Jossain vaiheessa tulee eteen tilanne, kun kysyt itseltäsi, oletko mielummin oikeassa kuin onnellinen :matsi:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25354
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko 34

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Juu. Isoa rakennusfirmaa ja eläkekassaa vastaan voin taistella, mutta vaimo on liian kova vastus.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25354
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko 34

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylihuomenna kuntotarkastus ja talokaupat siitä kiinni. Jänskättää.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25354
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko 34

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Eilen iltahämärissä kaivelin salaojien tarkastuskaivoja esiin. Toivottavasti kyseessä oli viimeinen omakotitaloon liittyvä työ :pliis:

Uudessa kodissa hommat olivat edelleen edistyneet hyvin ja nyt sitten liittokohtaisen painostuksen jälkeen eilen maksoin loput kauppahinnasta. Mutta ne menivät onneksi sulkutilille, josta varojen vapauttaminen on mahdollista kieltää 1kk:n kuluessa asunnon luovutuksesta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16547
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Viikko 34

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Diddley Bow kirjoitti: 30.08.2021 16:43 Vittu teidän kanssa. Laitoitte lihaksi hyvän äänikirjan.
Mua on jo monta päivää vaivannut, että onko tämä joku kirjallinen alluusio ("sana tuli lihaksi") oliko se nyt Johanneksen evankeliumiin vai mihin, ja jos on, niin onko tämä nyt myönteinen vai kielteinen toteamus. Jos myönteinen, niin onko kannanoton ensimmäinen virke, jossa siunaat kirjoituksen lukijoita hyvinkin voimallisesti ja ruumiillisesti, sitten viittaus johonkin pakanalliseen hedelmällisyysmyyttiin, vai viittaako sekin Johannekseen, joka kunnostutui erityisesti gnostilaisuuden kriitikkona - ja gnostilaisethan tunnetusti korostivat äärimmäisen pidättyvää askeettisuutta esimerkiksi sukupuoliasioissa. :think:
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Viikko 34

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

urpiainen kirjoitti: 02.09.2021 9:26
Diddley Bow kirjoitti: 30.08.2021 16:43 Vittu teidän kanssa. Laitoitte lihaksi hyvän äänikirjan.
Mua on jo monta päivää vaivannut, että onko tämä joku kirjallinen alluusio ("sana tuli lihaksi") oliko se nyt Johanneksen evankeliumiin vai mihin, ja jos on, niin onko tämä nyt myönteinen vai kielteinen toteamus. Jos myönteinen, niin onko kannanoton ensimmäinen virke, jossa siunaat kirjoituksen lukijoita hyvinkin voimallisesti ja ruumiillisesti, sitten viittaus johonkin pakanalliseen hedelmällisyysmyyttiin, vai viittaako sekin Johannekseen, joka kunnostutui erityisesti gnostilaisuuden kriitikkona - ja gnostilaisethan tunnetusti korostivat äärimmäisen pidättyvää askeettisuutta esimerkiksi sukupuoliasioissa. :think:
Jos multa kysyt, niin kysyt väärältä ihmiseltä. Olen uskomaton.
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin