Ostaisinko pumpattavan Barbaran?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Ostaisinko pumpattavan Barbaran?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Mietin asiaa. :| :idea:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ostaisinko pumpattavan Barbaran?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kunhan RealDoll oppii tiskaamaan niin kyllä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ostaisinko pumpattavan Barbaran?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ostaisin, jos se osais paskoo housuunsa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ostaisinko pumpattavan Barbaran?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vipittömästi, en ymmärrä miesten sooloseksiin tarkoitettuja apuvälineitä. Mulle käsi riittää hyvin. En usko, että saisin jostain muovisesta värkistä mitään lisäiloa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ostaisinko pumpattavan Barbaran?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Onpas viestejä poistettu. :mrgreen:
Geri Halliwellista pitäisi tehdä pumpattava Barbara. Siihen varmaan tarvittaisiin lupa häneltä... :|
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Ostaisinko pumpattavan Barbaran?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Katsoin Kitinän aihealueen otsikoita ja tänne sopii varmaan suomi24.stä runoketjusta googlella bongattu mestariteos.

"Ylöspäin kaartuva temmi sitä himokkaasti katsoopi Emmi haluaisi heti koskea ja säväyttävän latingin tuntea mutta hän on pian valmiina sitten ollaankin hommissa,sepä kävikin äkkiä tehtiin jotain nättiä niin monta mahtavaa säväriä "
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ostaisinko pumpattavan Barbaran?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti: 17.09.2021 10:39 Vipittömästi, en ymmärrä miesten sooloseksiin tarkoitettuja apuvälineitä. Mulle käsi riittää hyvin. En usko, että saisin jostain muovisesta värkistä mitään lisäiloa.
Samaa mieltä edelleen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ostaisinko pumpattavan Barbaran?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.01.2024 9:30
James Potkukelkka kirjoitti: 17.09.2021 10:39 Vipittömästi, en ymmärrä miesten sooloseksiin tarkoitettuja apuvälineitä. Mulle käsi riittää hyvin. En usko, että saisin jostain muovisesta värkistä mitään lisäiloa.
Samaa mieltä edelleen.
Mä en ole ihan varma. Nukkehommat nyt on epäkiehtovuudessaan aika säälittäviä, mutta nykyään on kaikenlaisia motorisoituja fleshlight tyyppisiä värkkejä, jotka noin teoriatasolla kuulostaa siltä vois ulkoistaa runkkaamisen vaivan koneelle ja vaan chillailla ja odottaa orgasmia. Pitäisi kokeilla, jotta osaisi sanoa tukeeko käytäntö teoriaa, mutta ei ole kiinnostanut vielä niin paljon, että sitouttaisin rahaa kokeiluun. Sen verran olen kuitenkin tutustunut aiheeseen, että monet laitteet näyttää olevan mitoitettu pienemmille miehille.

Ja eturauhasen kiihotus tutkitusti antaa lisäpotkua orgasmiin, joten jos peppublugit ja dildot lasketaan muoviseksi värkiksi, niin niistä kyllä irtoaa lisäiloa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ostaisinko pumpattavan Barbaran?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Jos olisi jotkut VR-lasit ja niitä varten tehtyä pokemonia, niin ehkä sitten joku suikkarikone saattaisi olla kokeilemisen arvoinen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Ostaisinko pumpattavan Barbaran?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vagabondo kirjoitti: 02.01.2024 9:58 Sen verran olen kuitenkin tutustunut aiheeseen, että monet laitteet näyttää olevan mitoitettu pienemmille miehille.
Mulla on toi sama ongelma!
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ostaisinko pumpattavan Barbaran?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

sivustahuutaja kirjoitti: 02.01.2024 10:08
Vagabondo kirjoitti: 02.01.2024 9:58 Sen verran olen kuitenkin tutustunut aiheeseen, että monet laitteet näyttää olevan mitoitettu pienemmille miehille.
Mulla on toi sama ongelma!
I here you, bro :paijaa:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Ostaisinko pumpattavan Barbaran?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kiihottaako miehiä se lanneliike? Siis että voisi jyskyttää? Jos näin on, sehän puoltaisi panonukkea. Toki oman käden kanssa voi myös lantiota heiluttaa, mutta onko se eri asia? Vai nauttiiko miehet lahnana olemisesta.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Ostaisinko pumpattavan Barbaran?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Onhan liikkeellä oma vaikutuksensa. Enemmän luulisin nukkejen viehätyksen tulevan visuaalisestä ärsykkeestä. Isoin miinus varmaan tulee lämpötilasta.
Vastaa Viestiin