VKO 44/2021

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12292
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: VKO 44/2021

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

M. Koivisto teki manuaalista työtä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO 44/2021

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homeboy65 kirjoitti: 01.11.2021 11:54 M. Koivisto teki manuaalista työtä.
Löysin muuten muuttaessani kirjahyllystäni Neil Hardwickin Niilin lähteet eli Hardwick's sauce, niin voimme vielä ventiloida, mitä Neilin alkoholinkäyttö menikään :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12292
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: VKO 44/2021

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti: 01.11.2021 11:58
Homeboy65 kirjoitti: 01.11.2021 11:54 M. Koivisto teki manuaalista työtä.
Löysin muuten muuttaessani kirjahyllystäni Neil Hardwickin Niilin lähteet eli Hardwick's sauce, niin voimme vielä ventiloida, mitä Neilin alkoholinkäyttö menikään :)
Olen lukenut ko. kirjan. Hän kertoi alkon käytöstään lääkärikäyntinsä yhteydessä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO 44/2021

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Totta kai. Olemme keskustelleet tästä monta kertaa. Epäselvyys liittyi siihen, mitä Hardwick sanoi lääkärille ja miten lääkäri sen ymmärsi.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: VKO 44/2021

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 01.11.2021 12:18 Totta kai. Olemme keskustelleet tästä monta kertaa. Epäselvyys liittyi siihen, mitä Hardwick sanoi lääkärille ja miten lääkäri sen ymmärsi.
Nimenomaan. Et sitten kirjoita siitä Kitinään samalla tai heti perään luettuasi asian, vaan palaa asiaan aikaisintaan parin viikon päästä, jolloin voit todeta epämääräisesti, että muistaaksesi se meni niin ja niin. Muuten yksi keskeinen ikiliikkuja pysähtyy.

Alku meni kyllä tässä mielessä erinomaisesti, koska eikö se ole Neilin tähteet, ei Niilin lähteet?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO 44/2021

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 01.11.2021 12:22
James Potkukelkka kirjoitti: 01.11.2021 12:18 Totta kai. Olemme keskustelleet tästä monta kertaa. Epäselvyys liittyi siihen, mitä Hardwick sanoi lääkärille ja miten lääkäri sen ymmärsi.
Nimenomaan. Et sitten kirjoita siitä Kitinään samalla tai heti perään luettuasi asian, vaan palaa asiaan aikaisintaan parin viikon päästä, jolloin voit todeta epämääräisesti, että muistaaksesi se meni niin ja niin. Muuten yksi keskeinen ikiliikkuja pysähtyy.

Alku meni kyllä tässä mielessä erinomaisesti, koska eikö se ole Neilin tähteet, ei Niilin lähteet?
Saamme vielä lisäkierroksen ikiliikkujaan!

Ps. mun mielestäni erinomainen lisätwisti on, että voisin tarkistaa asian kirjahyllystäni löytämästäni kirjasta, mutta nyt se taitaa olla pakattu häkkivarastoon kannettuun pahvilaatikkoon ja totuus taas pakenee, kuin yöhön katoava varjo.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: VKO 44/2021

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mulla olisi hyllyssä Neil Hardwickin Hullun lailla, mutta se ei nyt taida auttaa tässä visassa, vaikka siinäkin alkoholia maistettiin.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO 44/2021

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kreitsu kirjoitti: 01.11.2021 19:51 Mulla olisi hyllyssä Neil Hardwickin Hullun lailla, mutta se ei nyt taida auttaa tässä visassa, vaikka siinäkin alkoholia maistettiin.
Tärkeä tieto kuitenkin kokonaiskuvan muodostamista varten!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO 44/2021

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Olipas vaikea aamu.

Motorinen muistini aamulla toimii niin, että
pitää olla kaksi esinettä mukana kun lähden töihin. Eli olkalaukku ja salkku (jossa työpuhelin ja työläppäri). Nyt olin laittanut eteiseen odottamaan ikean kassin, koska tarkoitus hakea tavaraa vanhalta asunnolta. Tässä vaiheessa arvaatte miten kävi. Otin olkalaukun ja Ikean kassin ja salkku unohtui :doh:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: VKO 44/2021

Viesti Kirjoittaja Niba »

Alkoholi, :suihku: en ole kahteen kuukauteen maistanut..

Kannattaisi potkukelkankin harkita kun muistiongelmat seurana?
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VKO 44/2021

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.11.2021 12:45 Olipas vaikea aamu.

Motorinen muistini aamulla toimii niin, että
pitää olla kaksi esinettä mukana kun lähden töihin. Eli olkalaukku ja salkku (jossa työpuhelin ja työläppäri). Nyt olin laittanut eteiseen odottamaan ikean kassin, koska tarkoitus hakea tavaraa vanhalta asunnolta. Tässä vaiheessa arvaatte miten kävi. Otin olkalaukun ja Ikean kassin ja salkku unohtui :doh:
:boohoo:

Mä käytän (sopii siis itselleni) tapaa esmes ruokakaupassa nopeasti asioidessani, jossa sen sijaan että edes yrittäisin ehdottomasti muistaa kauppalistaa tai tehdä sellaisen, painan mieleeni ostokohteitteni lukumäärän. Kassaa lähestyessäni testaan mielessäni onko korissa yhtä monta tuotetta mitä piti. Jos ei ole, niin soitan vaimolle tai Jurvan kuntaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: VKO 44/2021

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ eikös kauppalistalla saata olla kymmenittäin tuotteita? Vai onko kikka täydennyksiä varten?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: VKO 44/2021

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jännityksellä odotan kun saa otettua Äss-kaupan raportin viime kuulta. Veikkaan, että kauppaan kannettu raha tippui jotain kymmenesosaan kun pääsi takaisin työpisteelle istumaan kotikonttorin sijaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: VKO 44/2021

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

sivustahuutaja kirjoitti: 02.11.2021 15:10 ^ eikös kauppalistalla saata olla kymmenittäin tuotteita? Vai onko kikka täydennyksiä varten?
Jos tuotteita on kymmenittäin, niin ei kai silloin enää käytetä listaa, vaan ostetaan kaikkea, mitä nyt tulee vastaan ja saattaa tarvita. Listaa tarvitaan täsmäostoksiin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: VKO 44/2021

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ joo, mutta vaikea ne täsmät on laskea kärristä muiden seasta.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VKO 44/2021

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

sivustahuutaja kirjoitti: 02.11.2021 15:10 ^ eikös kauppalistalla saata olla kymmenittäin tuotteita? Vai onko kikka täydennyksiä varten?
Sellaista lyhyttä rypistystä taikka kun vaimo pyytää esmes neljä tuotetta, niin annan itselleni luvan unohtaa yhden tai kaksi ja sitten soitan vaimolle, jos en muista kaikkia. Tällöin myös harvemmin unohtuu mitään, koska lukumäärätieto on helppo muistaa. Itse en kauppalistoja käytä kuin poikkeustapauksissa. Käyn ennen kauppaa jääkaapin ja pyötätasot läpi, mietin hygieniatuotevajaukset yms ja sitten vaan päräytän kauppaan täynnä ostokiimaa ja tarjousvimmaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: VKO 44/2021

Viesti Kirjoittaja aasi »

Opintovapaan ensimmäiset tentit suoritettu. Kaipa nuo läpi menee, vaikka ei kyllä tullut ollenkaan sellaista tunnetta että olisi hommat täysin hallussa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO 44/2021

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

aasi kirjoitti: 02.11.2021 20:11 Opintovapaan ensimmäiset tentit suoritettu. Kaipa nuo läpi menee, vaikka ei kyllä tullut ollenkaan sellaista tunnetta että olisi hommat täysin hallussa.
Onko näkynyt håtteja fukseja (itsesi lisäksi)?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: VKO 44/2021

Viesti Kirjoittaja aasi »

James Potkukelkka kirjoitti: 03.11.2021 8:28 Onko näkynyt håtteja fukseja (itsesi lisäksi)?
Useimmat fuksitytöt ovat niin kovin nuoren oloisia, etteivät oikein tunnu vielä edes håteilta. Samalla kampuksella on nyt myös ammattikorkeakoulun toimintaa, ja kävin siellä päädyssä kerran syömässä ensimmäisten päivien aikaan. Silmät meinasivat tippua päästä kun tanssin opiskelijoita käveli muutaman pöydän päähän istumaan. Laskareissa on muutama simpsakka assari ollut ohjaamassa, nuoriahan nekin ovat mutta vähän paremmin sopivat setämiehelle.

Toisen etätentin ensimmäiseen tehtävään oli tullut jo arvio, täydet pisteet mikä on jo puolet läpipääsyyn tarvittavista. Kylläpä helpotti.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: VKO 44/2021

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Voi kun olisikin mukava mennä opiskelemaan. Ja jos vielä håttiksia. Ihana ajatuksena. Haluan itse unohtaa tuollaiset setäpölötykset. Nehän ovat suvaitsemattomuutta ja epätasa-arvoa.

Mutta juttuni oli tarkoitus olla mukava.

Hyvää opiskelua Aasille. Tuleeko Kitinään teknisiä tai muita muutoksia nyt kun opiskelet??

MARRAS
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: VKO 44/2021

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Hullu viikko töissä. Raskas. Stressaava. Mut voitinpahan tänään perjantaipulloarvonnassa Chiantia. :roll:
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO 44/2021

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti: 01.11.2021 12:26
urpiainen kirjoitti: 01.11.2021 12:22
James Potkukelkka kirjoitti: 01.11.2021 12:18 Totta kai. Olemme keskustelleet tästä monta kertaa. Epäselvyys liittyi siihen, mitä Hardwick sanoi lääkärille ja miten lääkäri sen ymmärsi.
Nimenomaan. Et sitten kirjoita siitä Kitinään samalla tai heti perään luettuasi asian, vaan palaa asiaan aikaisintaan parin viikon päästä, jolloin voit todeta epämääräisesti, että muistaaksesi se meni niin ja niin. Muuten yksi keskeinen ikiliikkuja pysähtyy.

Alku meni kyllä tässä mielessä erinomaisesti, koska eikö se ole Neilin tähteet, ei Niilin lähteet?
Saamme vielä lisäkierroksen ikiliikkujaan!

Ps. mun mielestäni erinomainen lisätwisti on, että voisin tarkistaa asian kirjahyllystäni löytämästäni kirjasta, mutta nyt se taitaa olla pakattu häkkivarastoon kannettuun pahvilaatikkoon ja totuus taas pakenee, kuin yöhön katoava varjo.
Stop the press!

En ollutkaan vienyt kirjaa vielä häkkivarastoon, vaan se on nyt hallussani! En ole vielä ehtinyt lukea kyseistä pakinaa.
Ennakkoilmoitus siitä, että lähiaikoina pyrin skannaamaan kyseisen pakinan ja laittamaan sen näkyville jollekin saitille.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO 44/2021

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tiiseri

olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin