Mikä Uros-areenan uudeksi nimeksi sopisi?

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset

Mikä Uros-areenan uudeksi nimeksi sopisi?

Äänestys päättyi 30.12.2021 12:22

Naaras
2
50%
Kummonen
0
Ei ääniä
Keskonen
0
Ei ääniä
Luxus
0
Ei ääniä
ehdotan omaa nimeä
2
50%
 
Ääniä yhteensä: 4

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18732
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Mikä Uros-areenan uudeksi nimeksi sopisi?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mikä Uros-areenan uudeksi nimeksi sopisi?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mediahan lähti aikoinaan tähän nimileikkiin mukaan ihan 5/5, ja taas sama rumba edessä sattuneesta syystä. Tilanne kuitenkin on edelleen se, että nimeksi tulee sen firman nimi, joka haluaa maksaa tämän sponsorointinsa. Ei sitä nimeä missää Tammelan torilla tai kauppahallissa päätetä, ei edes huutoäänestyksellä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23422
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mikä Uros-areenan uudeksi nimeksi sopisi?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vagisan-areena

Jutin grilli
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25354
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mikä Uros-areenan uudeksi nimeksi sopisi?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 05.11.2021 12:36 Ei sitä nimeä missää Tammelan torilla tai kauppahallissa päätetä, ei edes huutoäänestyksellä.
Luulin, että nimi päätetään kitinässä :o
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mikä Uros-areenan uudeksi nimeksi sopisi?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 05.11.2021 12:59 Luulin, että nimi päätetään kitinässä :o
Siis äänekkäin osa paikallisista ja monista muista oikeasti kuvitteli, että nimeksi tulee joku viimeisen päälle mietitty ja hiottu titteli, josta sitten kaikki voivat olla ylpeitä. Eihän se niin mene. Halusin vaan tuoda tämän näkyvästi esille olleen näkökulman esiin, kun välillä ihan ärsyttänyt.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25354
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mikä Uros-areenan uudeksi nimeksi sopisi?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 05.11.2021 13:04
James Potkukelkka kirjoitti: 05.11.2021 12:59 Luulin, että nimi päätetään kitinässä :o
Siis äänekkäin osa paikallisista ja monista muista oikeasti kuvitteli, että nimeksi tulee joku viimeisen päälle mietitty ja hiottu titteli, josta sitten kaikki voivat olla ylpeitä. Eihän se niin mene. Halusin vaan tuoda tämän näkyvästi esille olleen näkökulman esiin, kun välillä ihan ärsyttänyt.
Juu. Aika tymää, jos jengi ei tajua, että maksajastahan se nimi on kiinni. Jo "Uros" osoitti, että nimeksi kelpaa mikä vain, kunhan rahaa tulee.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16547
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mikä Uros-areenan uudeksi nimeksi sopisi?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Onko oikean elämän esimerkkiä tilanteesta, jossa pääsponsori valitsisi jonkin tyylikkään nimen eikä tällaista amerikkalaishenkistä Yritys-Areenaa, ja näkyisi sitten jotenkin muuten?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25354
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mikä Uros-areenan uudeksi nimeksi sopisi?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 05.11.2021 13:11 Onko oikean elämän esimerkkiä tilanteesta, jossa pääsponsori valitsisi jonkin tyylikkään nimen eikä tällaista amerikkalaishenkistä Yritys-Areenaa, ja näkyisi sitten jotenkin muuten?
Mielestäni maksajan näkökulmasta aika vaikea tuota olisi perustella.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16547
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mikä Uros-areenan uudeksi nimeksi sopisi?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 05.11.2021 13:13
urpiainen kirjoitti: 05.11.2021 13:11 Onko oikean elämän esimerkkiä tilanteesta, jossa pääsponsori valitsisi jonkin tyylikkään nimen eikä tällaista amerikkalaishenkistä Yritys-Areenaa, ja näkyisi sitten jotenkin muuten?
Mielestäni maksajan näkökulmasta aika vaikea tuota olisi perustella.
Joo, toki. Siksi kysyinkin, että onko näin ollut koskaan ikinä missään. Nopealla googlauksella näyttäisi siltä, että esim. tuore NHL-joukkue Seattle Kraken pelaa kotiottelunsa Climate Pledge Arenassa, jonka nimeämisoikeuden on ostanut Amazon, mutta näemmä Amazon laskee, että nimeämisoikeuden käyttäminen hyvesignalointiin on yritykselle kannattavampaa kuin moukkamainen oman nimen toitottaminen. Ilmeisesti jalkapallon Bundesliigassa Darmstadtin Merck Stadion nimettiin yhteistyössä pääsponsorin kanssa yhdeksi kaudeksi oliko nyt Heimes Stadioniksi seuran syöpään kuolleen fanin muistoksi. Eli kai näitä on.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Mikä Uros-areenan uudeksi nimeksi sopisi?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Oma suosikkini ehdotetuista on Ratametsä. Se olisi hieno jatkumo Hakametsälle, ja kuvaisi aluetta loistavasti.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mikä Uros-areenan uudeksi nimeksi sopisi?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti: 05.11.2021 13:33 Oma suosikkini ehdotetuista on Ratametsä. Se olisi hieno jatkumo Hakametsälle, ja kuvaisi aluetta loistavasti.
Oma nimisuosikkini presidentin mahdolliselle tulevalle lapselle olisi Sisu, koska se kuvastaa hyvin kansamme eetosta ja mielenlaatua.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4269
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Mikä Uros-areenan uudeksi nimeksi sopisi?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Tampersehalli
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14862
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mikä Uros-areenan uudeksi nimeksi sopisi?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Paras nimi olisi Ei-Turkuhalli.
Universaali disclaimer.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Mikä Uros-areenan uudeksi nimeksi sopisi?

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Olen Exsun linjoilla. Paikkaan sidottu nimi on aina onnistunut valinta. Saahan niitä valomainoksia ripotella sinne seinille mielin määrin rahankaipuussaan.

Turussa sijaitseva suht uusi palloiluhalli on yllättävästi nimetty; Kupittaan palloiluhalli. Että mä tykkään.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23422
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mikä Uros-areenan uudeksi nimeksi sopisi?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Alkuviikosta oli 14 ehdokasta +1, jota ei oltu saatu kiinni.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Mikä Uros-areenan uudeksi nimeksi sopisi?

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Niin joo olen tässä ehtinyt hääräämään myös Kirkkonummen Masalassa sijaitsevassa urheilupyhätössä. Halli rempataan ja laajennusosa päälle. Nimeksi tuli tietenkin: Joo.Arena
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16547
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mikä Uros-areenan uudeksi nimeksi sopisi?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Diddley Bow kirjoitti: 06.11.2021 17:45 Turussa sijaitseva suht uusi palloiluhalli on yllättävästi nimetty; Kupittaan palloiluhalli. Että mä tykkään.
Mä luulen, että moni jakaa tykkäyksen. Näinä kovina aikoina vuoden nimi -kilpailu on jo monen vuoden ajan ollut voittajavalinnoiltaan aika lohdullinen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5036
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Mikä Uros-areenan uudeksi nimeksi sopisi?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ökyareena niin kuin tuossa iltapaskan jutun otsikossa. Mitä tapahtui Uros Livelle, eikö se kelpaakaan? En jaksa KVG, sori.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23422
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mikä Uros-areenan uudeksi nimeksi sopisi?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Diddley Bow kirjoitti: 06.11.2021 17:45 Turussa sijaitseva suht uusi palloiluhalli on yllättävästi nimetty; Kupittaan palloiluhalli. Että mä tykkään.
Kuinkahan paljon konsulttifirma repi tuohta nimen keksimisestä?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2767
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Mikä Uros-areenan uudeksi nimeksi sopisi?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Diddley Bow kirjoitti: 06.11.2021 17:45 Turussa sijaitseva suht uusi palloiluhalli on yllättävästi nimetty; Kupittaan palloiluhalli. Että mä tykkään.
Juuri ajoin Kupittaalla "Marli Areenan" ohi
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25354
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mikä Uros-areenan uudeksi nimeksi sopisi?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kreitsu kirjoitti: 09.11.2021 17:11 Ökyareena niin kuin tuossa iltapaskan jutun otsikossa. Mitä tapahtui Uros Livelle, eikö se kelpaakaan? En jaksa KVG, sori.
Uroksella lerpahti. Rahat loppu.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mikä Uros-areenan uudeksi nimeksi sopisi?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Miten olisi Vittu Areena. Ei korrekti, mutta sitäkin edistyksellisempi korostaen naisellista maailmankuvaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2767
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Mikä Uros-areenan uudeksi nimeksi sopisi?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 10.11.2021 9:56 Miten olisi Vittu Areena. Ei korrekti, mutta sitäkin edistyksellisempi korostaen naisellista maailmankuvaa.
Se pitäisi kirjoittaa kuten teinit ovat vuosikymmeniä puhuneet: "Vittu, Areena"
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9345
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Mikä Uros-areenan uudeksi nimeksi sopisi?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Yle Areena olisi loistava mainos. Kyllä moiseen kannattaa vähän veronmaksajien rahoja käyttää.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25354
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mikä Uros-areenan uudeksi nimeksi sopisi?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti: 10.11.2021 13:02 Yle Areena olisi loistava mainos. Kyllä moiseen kannattaa vähän veronmaksajien rahoja käyttää.
:D
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin