Karaokemiitti 30.12

Info tulevista miiteistä

Karaokemiitti koska?

Ennen jouluaattoa joku arkipäivä
1
6%
Ennen jouluaattoa viikonloppuna
0
Ei ääniä
Välipäivinä joku arkipäivä
6
35%
Välipäivinä 30.12 (tai 31.12)
10
59%
 
Ääniä yhteensä: 17

Herra Manala

Karaokemiitti 30.12

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Karaokemiitti pidetään 30.12 kello 19 alkaen ravintola Swengissä, Iso-Roba 10:ssä. Kulku porttikongin kautta sisäpihalle.

---

Juteltiin tuossa jo Patzin kanssa pariin otteeseen, notta karaokemiitti täytyisi pitkästä aikaa järjestää.

Pitäisikö miitti järkätä ennen aattoa (10-23pv) vai välipäiville (26-30pv)?
Mieluummin arkipäiväksi vai viikonlopuksi?

Viikonloppu on tietysti aina helpompi kaikille, mutta joulukuisina viikonloppuina nuo karaokekapakat tuppaavat notkumaan muutenkin asiakkaista siihen malliin että saa kiitellä onneaan, jos kaksi kertaa ehtii mikin varteen illan aikana.

Itse suosisin ehkä eniten jotain arkipäivää joulun ja uudenvuoden välissä, mutta ennen jouluakin toki käy. Paikaksi kaavailtiin alustavasti Swengiä.
Viimeksi muokannut Herra Manala, 30.12.2005 10:53. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
ninnithequeen

Re: Karaokemiitti 30.12

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Välipäivät, pliis.

Ennen Joulua kun tuppaa ihmisten rahavarat olla lopussa, tai ainakin menossa ihan muualle kuin miittiin. Ainakin mulla...
Enthu

Re: Karaokemiitti 30.12

Viesti Kirjoittaja Enthu »

ninnithequeen kirjoitti:Välipäivät, pliis.

Ennen Joulua kun tuppaa ihmisten rahavarat olla lopussa, tai ainakin menossa ihan muualle kuin miittiin. Ainakin mulla...
:komp:
Herra Manala

Re: Karaokemiitti 30.12

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Mitäs enttu ajattelit lauleskella? Vai soitatko vaan komppikitaraa? :twisted:
Enthu

Re: Karaokemiitti 30.12

Viesti Kirjoittaja Enthu »

laulan sitä mitä joten kuten osaan :twisted:
ninnithequeen

Re: Karaokemiitti 30.12

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti:Mitäs enttu ajattelit lauleskella? Vai soitatko vaan komppikitaraa? :twisted:
Hehee, on se laulanut ennenkin meidän kanssa karaoke-illoissa. Mutta yleensä soittelee vaan komppikitaraa :wink:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Karaokemiitti 30.12

Viesti Kirjoittaja Camilla »

30.12 olis aika ideaali, tulen silloin laivalta joten olen ottanut jo sopivasti pohjia.
ninnithequeen

Re: Karaokemiitti 30.12

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Camilla kirjoitti:30.12 olis aika ideaali, tulen silloin laivalta joten olen ottanut jo sopivasti pohjia.
Joo. Tääkin olis hyvä päivä. Ja kerkee vielä sopimaan kotonakin asiasta, ja juhlia Uutta Vuotta sitten siinä, kun itse aatto menee hissukseen kotona.
Enthu

Re: Karaokemiitti 30.12

Viesti Kirjoittaja Enthu »

ninnithequeen kirjoitti:
Camilla kirjoitti:30.12 olis aika ideaali, tulen silloin laivalta joten olen ottanut jo sopivasti pohjia.
Joo. Tääkin olis hyvä päivä. Ja kerkee vielä sopimaan kotonakin asiasta, ja juhlia Uutta Vuotta sitten siinä, kun itse aatto menee hissukseen kotona.
30.12 käy tulis otettua aatolle pohjat :wink:
ninnithequeen

Re: Karaokemiitti 30.12

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:30.12!!!! *pliis*
Mulla oli mielessä, että silloin voisi vaiks käydä laulamassa. Hunajallakin on silloin taasen keikka, ja tällä kertaa ilmeisemmin suljetuissa pippaloissa. Joten mun täytyy keksiä jotain muuta, sillä lastenhoitokin on sovittuna kyseiselle vkonlopulle.
Jos tuo onnistuu, niin voisi aloitella jo vaikka aikaisemmin, että pääsee oikeasti laulamaankin?
Okei mä en tuu, toi laulaa niin hyvin :leuhka:

No ei vaiskaan, ei kai se mikään laulukilpailu ollutkaan, se kuuluisa karaoke...
Herra Manala

Re: Karaokemiitti 30.12

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:No ei vaiskaan, ei kai se mikään laulukilpailu ollutkaan, se kuuluisa karaoke...
Täh, ei vai? No voidaanhan me tehdä siitä semmonen!
ninnithequeen

Re: Karaokemiitti 30.12

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:No ei vaiskaan, ei kai se mikään laulukilpailu ollutkaan, se kuuluisa karaoke...
Täh, ei vai? No voidaanhan me tehdä siitä semmonen!
Ei mua yks Elvis suohon laula :jouden:
Angita

Re: Karaokemiitti 30.12

Viesti Kirjoittaja Angita »

Jei karaokea! Kerrassaan upeaa päästä taas kuuntelemaan ja pakkokuunteluttamaan omaa ihanaa ääntään. Mulla ei päivän suhteen preferenssejä, paitsi ei mielellään 15.12; 26.12. tai 31.12. (eli löytyihän niitä kuitenkin). No joo, mennään silti.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Karaokemiitti 30.12

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tää kannattais sitä 30.12.
Taitaa olla mulle lähes ainoo sopiva päivä.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Karaokemiitti 30.12

Viesti Kirjoittaja annepa »

Äänestin 30.12. mutta välipäivä 29.12. käy myös. Muina aikoina oon Napapiirilä joten jos miitti järkkäääntyy "muina aikoina" niin joskus toiste sitten.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Enthu

Re: Karaokemiitti 30.12

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Kotimaisista biiseistä menee hengaillaan,hetki lyö,viidettä linjaa takaisin,
lumi teki enkelin eteiseen ja ehkä muutama muukin...

ulkomaisista eviva espanja,ehkä jotkut musikaalisävelmät,
pitäisi testata jälkimmäisiä :)
Herra Manala

Re: Karaokemiitti 30.12

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Enthu kirjoitti:ulkomaisista eviva espanja,ehkä jotkut musikaalisävelmät,
pitäisi testata jälkimmäisiä :)
ASIAA!

Enthu laulamassa:

:hevikaraoke: You better shape up, cause I need a man, and my heart is set on you
:hevikaraoke: You better shape up, you better understand, to my heart I must be true
:hevikaraoke: Nothing left, nothing left for me to do.

:hevikaraoke: You're the one that I want (you are the one I want), ooh ooh ooh, honey
:hevikaraoke: The one that I want (you are the one I want), ooh ooh ooh, honey
:hevikaraoke: The one that I want (you are the one I want), ooh ooh ooh, honey
:hevikaraoke: The one I need (the one I need), oh yes indeed (yes indeed) :komp:


Tarjoan bishen kun käyt vetäsemässä tuon. :wink:
(ja lupaan vastavedoksi vetää aikuisen naisen)

So, let's make it 30.12.
ninnithequeen

Re: Karaokemiitti 30.12

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti:
:hevikaraoke: You better shape up, cause I need a man, and my heart is set on you
:hevikaraoke: You better shape up, you better understand, to my heart I must be true
:hevikaraoke: Nothing left, nothing left for me to do.

:hevikaraoke: You're the one that I want (you are the one I want), ooh ooh ooh, honey
:hevikaraoke: The one that I want (you are the one I want), ooh ooh ooh, honey
:hevikaraoke: The one that I want (you are the one I want), ooh ooh ooh, honey
:hevikaraoke: The one I need (the one I need), oh yes indeed (yes indeed) :komp:
.
Siis jösses. Ihan helevetin vaikee biisi :D

Osaatkos itse sen?
*ei malta odottaa että Manala laulaa*
Herra Manala

Re: Karaokemiitti 30.12

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Osaatkos itse sen?
*ei malta odottaa että Manala laulaa*
En ole koskaan kokeillutkaan kyseistä kappaletta, joten en tiedä. Mutta voin yrittää heittää hyvän arvauksen: En takuulla.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Karaokemiitti 30.12

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jesus shaves!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Karaokemiitti 30.12

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Mä voisin laulaa ton Enthun kanssa duettona, koska ei kai niitä miehen ja naisen ääniä voi yksin vetää :D
Starflare

Re: Karaokemiitti 30.12

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Jumpe! mikäli tähdet ovat oikeassa asennossa niin minähän saattaisin päästä tuonne (kunhan minua ei pakoteta laulamaan). Huomenna saa selvyyden tähänkin :D .
Enthu

Re: Karaokemiitti 30.12

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Camilla kirjoitti:Mä voisin laulaa ton Enthun kanssa duettona, koska ei kai niitä miehen ja naisen ääniä voi yksin vetää :D
Its a deal darling :wink:
ninnithequeen

Re: Karaokemiitti 30.12

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Starflare kirjoitti:Jumpe! mikäli tähdet ovat oikeassa asennossa niin minähän saattaisin päästä tuonne (kunhan minua ei pakoteta laulamaan). Huomenna saa selvyyden tähänkin :D .
JEE!!

Ei ketään pakoteta laulamaan. Paitsi Elppa. 8)
Herra Manala

Re: Karaokemiitti 30.12

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Vaola kirjoitti:Mä haluaisin osata kyseisen biisin, mutta taitaa olla aivan liian korkea mulle... :roll:
Sama vika Rahikaisella. Ehkä me viskibassot voidaan vetää se oktaavia alempaa. :D
Vastaa Viestiin