Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0 ... e57d0b7ec3
oikeisto toimii ”Arbeit macht Frei-hengessä”
Eki-setä näkee nazeja nyt joka puolella. Sotapsykoosi tai perussettiä?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16685
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.05.2022 8:58 https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0 ... e57d0b7ec3
oikeisto toimii ”Arbeit macht Frei-hengessä”
Eki-setä näkee nazeja nyt joka puolella. Sotapsykoosi tai perussettiä?
Mietin samaa. Vielä sitä sen alkuvuodesta julkaisemaa nato-kriittistä pamflettia koetin puolustaa sillä, että vaikka olen eri mieltä, on se ihan asiallista argumentaatiota, joka kuuluu monipuoliseen keskusteluun. Tämä ei enää oikein ole asiallista argumentaatiota. Tekee mieli keittiöpsykologisoida, että vaikka Eki on totutusti mielellään eri mieltä melkein kaikkien kanssa, hänen on vaikea kestää sitä, että hänen erimielisyytensä sivuutetaan mielenkiinnottomana. Ja tähän irrelevanssin kokemukseensa reagoi lisäämällä retorisia kierroksia, että hänet huomioidaan. Oi voi.
Viimeksi muokannut urpiainen, 02.05.2022 9:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16685
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

sivustahuutaja kirjoitti: 02.05.2022 8:01 Rikollisuus ei seliy ilman geenejä
https://www.hs.fi/tiede/art-2000008573922.html

Voisko tästä vetää johopäätökset:
- tulonsiirrot eivät ole lääke rikollisuuteen
- asuinalueiden "eriytymisen" vähentäminen ei pienennä rikollisuutta
En lukenut juttua, mutta jos ajattelemme muita ongelmia, joiden taustalla on genettisiä tekijöitä, joihin emme voi vaikuttaa, niin aika yleinen johtopäätös on täysin päinvastainen: vaikutamme entistä vahvemmin niihin tekijöihin, joihin voimme vaikuttaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16685
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mä olen seurannut huonosti uutisvirtaa viikonloppuna, mutta onko nyt siis käsitys, että Vapun rattijuoppojuttu Esplanadilla oli äärikokoomuslaista, kristillistä terrorismia?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21373
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.05.2022 8:58 https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0 ... e57d0b7ec3
oikeisto toimii ”Arbeit macht Frei-hengessä”
Eki-setä näkee nazeja nyt joka puolella. Sotapsykoosi tai perussettiä?
Natsi viittaus tuossa on tietty se mihin tartutaan. Takana on vielä mielenkiintoisempi viesti. Minusta Eki tuossa arvostelee kokoomusta siitä, että kokoomus pitää työtä jotenkin hyvänä asiana. Eki taitaa kuulua sellaiseen vasemmiston eliittiin, joka näkee työn vain haittaavan itsensä toteuttamista. Tämän suuntaisia ajatuksia herää nykyisestä hallituksestakin. Duunarien palkankorotuksille ollaan aika nihkeitä, koska palkan eteen raataminen on kuitenkin aika lame. Sen sijaan kovapalkkaista poliittista rälssiä lisätään kaksin käsin, koska kova palkka ilman työtä tai vastuuta on niin ihkua.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21373
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti: 02.05.2022 9:49 Mä olen seurannut huonosti uutisvirtaa viikonloppuna, mutta onko nyt siis käsitys, että Vapun rattijuoppojuttu Esplanadilla oli äärikokoomuslaista, kristillistä terrorismia?
Kyse oli radikalisoituneesta virkamiehestä. Virkamiehiä pitää vähentää, koska lapset ja turvallisuus.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9440
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti: 02.05.2022 9:49 Mä olen seurannut huonosti uutisvirtaa viikonloppuna, mutta onko nyt siis käsitys, että Vapun rattijuoppojuttu Esplanadilla oli äärikokoomuslaista, kristillistä terrorismia?
Kenpä tietäis. Mä olin viikonlopun mökkeilemässä ja tälläiset Helsingin vapunvieton perinteet on vain otsikko nettihesarissa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9440
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

sivustahuutaja kirjoitti: 02.05.2022 9:52Eki taitaa kuulua sellaiseen vasemmiston eliittiin, joka näkee työn vain haittaavan itsensä toteuttamista.
Tottahan tuo on. Kyllähän se tavoiteltava olotila on sellainen perinteinen aatelisuus, jossa on aikaa keskittyä mielenkiintoisiin ja tärkeisiin asioihin, kun rahaa tulee toisten tehdessä työt.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 02.05.2022 9:49 Mä olen seurannut huonosti uutisvirtaa viikonloppuna, mutta onko nyt siis käsitys, että Vapun rattijuoppojuttu Esplanadilla oli äärikokoomuslaista, kristillistä terrorismia?
Mun käsittääkseni kyseessä oli ääripersulainen kristillinen terrorismi.

Koen, että on ok linkata nämä, kun nämä jo eilen pyörivät joka puolella somessa

https://www.tuukkataipale.net/

https://www.linkedin.com/in/tuukkataipale/

Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16685
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

sivustahuutaja kirjoitti: 02.05.2022 9:52 Eki tuossa arvostelee kokoomusta siitä, että kokoomus pitää työtä jotenkin hyvänä asiana. Eki taitaa kuulua sellaiseen vasemmiston eliittiin, joka näkee työn vain haittaavan itsensä toteuttamista.
Voi olla. Ja täytyy myöntää, että minäkin tunnen suurta vetoa tähän. Ja onhan se ollut koko yhteiskunnan valtavirtaa ainakin 1900-luvulla: tuottavuuden kasvu "käytettiin" ensisijaisesti työnteon määrän vähentämiseen, kun päivittäistä, viikottaista ja vuosittaista työaikaa vähennettiin useassa erässä radikaalisti. Mutta jossain vaiheessa tämä kehitys taantui. Keynes tunnetusti ennusti aikanaan tuottavuuden globaalin kasvun aika hyvin, mutta meni pahasti metsään siinä, kun ennusti keskimääräisen työajan olevan nykyaikana noin kolme tuntia. Sen sijaan olemme tilanteessa, jossa Marinin ehdotus siitä, että pitäisi ainakin teoriassa ja visiomielessä pohtia kuuden tunnin työajan mahdollisuutta, ammutaan alas suoraan aivan mahdottomana haihatteluna. No, ainakin omassa elämässäni panostan ehkä enemmän vapaa-aikaan kuin työhön tai tulonmuodostuksen kasvattamiseen.
Viimeksi muokannut urpiainen, 02.05.2022 10:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16685
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.05.2022 9:59
urpiainen kirjoitti: 02.05.2022 9:49 Mä olen seurannut huonosti uutisvirtaa viikonloppuna, mutta onko nyt siis käsitys, että Vapun rattijuoppojuttu Esplanadilla oli äärikokoomuslaista, kristillistä terrorismia?
Mun käsittääkseni kyseessä oli ääripersulainen kristillinen terrorismi.
:sir:
Ok. Mä luin jostain, että kyseessä oli uudehkoa mersua ajava, korkeasti koulutettu, nuori poliittinen broilerivirkamies, joka on ollut kokoomusmepin avustajana. Kai tää on selvä mielenterveyskeissi, mutta silti ajattelin, että ainakin näennäisesti saatiin Suomen väkivaltaisen ekstremismin kuvaan vähän hajontaa, mutta ilmeisesti tää olikin sitten samaa vanhaa laitaoikeistolaista terrorismia kuin käytännössä melkein kaikki muukin terrorimeininki Suomessa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21373
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vagabondo kirjoitti: 02.05.2022 9:58 Tottahan tuo on. Kyllähän se tavoiteltava olotila on sellainen perinteinen aatelisuus, jossa on aikaa keskittyä mielenkiintoisiin ja tärkeisiin asioihin, kun rahaa tulee toisten tehdessä työt.
Joo, mutta perinteinen aatelisto on pahaa aatelistoa. Uusi vasemmistolainen aatelisto on hyvää aatelistoa. Arvopohja on kaikkein tärkein.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 02.05.2022 10:08
James Potkukelkka kirjoitti: 02.05.2022 9:59
urpiainen kirjoitti: 02.05.2022 9:49 Mä olen seurannut huonosti uutisvirtaa viikonloppuna, mutta onko nyt siis käsitys, että Vapun rattijuoppojuttu Esplanadilla oli äärikokoomuslaista, kristillistä terrorismia?
Mun käsittääkseni kyseessä oli ääripersulainen kristillinen terrorismi.
:sir:
Ok. Mä luin jostain, että kyseessä oli uudehkoa mersua ajava, korkeasti koulutettu, nuori poliittinen broilerivirkamies, joka on ollut kokoomusmepin avustajana. Kai tää on selvä mielenterveyskeissi, mutta silti ajattelin, että ainakin näennäisesti saatiin Suomen väkivaltaisen ekstremismin kuvaan vähän hajontaa, mutta ilmeisesti tää olikin sitten samaa vanhaa laitaoikeistolaista terrorismia kuin käytännössä melkein kaikki muukin terrorimeininki Suomessa.
Eija-Riitta Korholahan on tosiaan nykyään kokkari, mutta alkujaan kristillisistä. Mutta ajaja tosiaan persujen kuntavaaliehdokas. Kärnä jo vaati eilen tiukasti persuja sanoutumaan irti asiasta :dumb:

https://v.ylilauta.org/79/79/7979f79a4cb15aac.mp4

Kuten jo moneen kertaan on todettu, jos tämä mies olisi ollut tummaihoinen ja huutanut allahu akbaria, Suomi oli mennyt sekaisin. Nyt tekijä oli suomalainen, joka huutaa "kaikkivaltiaan Jumalan nimessä seis" ja "väisty pois luotani saatana", joten kyse ei ole uskonnollisesta terrorismista!

Veikkaan huumepsykoosia, koska ajaja oli samana päivänä ollut puolueen vappukojulla vielä aivan normaalin oloinen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.05.2022 11:55 https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008787506.html

:o

Nyt foliohatut esiin!
Mä näin videolta, kuinka yhden asiakkaan oluttuopissa vaahto muodosti Jeesuksen kuvan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aika tahdilla tuo Seniili-Setä noita sammakoita laukoo.

Tuomioja rinnasti kokoomuksen talous­politiikan natsien isku­lauseeseen
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21373
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Lastenraiskaajahenkinen kansanedustaja selittelee tekemisiään
https://yle.fi/uutiset/3-12425427
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4289
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Muistaakseni Erkki Tuomioja sanoi jossain haastattelussa, että Ukrainan sodassa tärkeintä ei ole rauhan saavuttaminen, vaan Venäjän asevoimien täydellinen tuhoutuminen. Hitaasti homma etenee kun vasta neljäsosa tuhottu.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12371
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Bluntly kirjoitti: 02.05.2022 14:18 Aika tahdilla tuo Seniili-Setä noita sammakoita laukoo.

Tuomioja rinnasti kokoomuksen talous­politiikan natsien isku­lauseeseen
Kyllä oikeisto ja yhteiskunnan hyväosaisetkin tajuavat että korkeastikoulutettukin voi joutua työttömäksi. Ja että kriisit kuuluvat jokaisen elämään. Ja on parempi että reiskalle on taattu tietty vähimmäistoimeentulo sen sijaan että hän kerjää ja/tai varastaa. Hitaasti myös aletaan tajuta että töitä ei ole vaan enää kaikille. (turha vetää analogiaa johonkin teollistumisen alkuaikoihin)

Suomen Kokoomus ei ole myöskään samanlainen oikeistopuolue kuin USA:n republikaanit. Kokoomus on melkein kommunistipuolue niihin verrattuna. Kokoomuksella ja demareilla ei ole muuta kuin painotuseroja.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16685
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

urpiainen kirjoitti: 02.05.2022 9:42
James Potkukelkka kirjoitti: 02.05.2022 8:58 https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0 ... e57d0b7ec3
oikeisto toimii ”Arbeit macht Frei-hengessä”
Eki-setä näkee nazeja nyt joka puolella. Sotapsykoosi tai perussettiä?
Mietin samaa. Vielä sitä sen alkuvuodesta julkaisemaa nato-kriittistä pamflettia koetin puolustaa sillä, että vaikka olen eri mieltä, on se ihan asiallista argumentaatiota, joka kuuluu monipuoliseen keskusteluun. Tämä ei enää oikein ole asiallista argumentaatiota. Tekee mieli keittiöpsykologisoida, että vaikka Eki on totutusti mielellään eri mieltä melkein kaikkien kanssa, hänen on vaikea kestää sitä, että hänen erimielisyytensä sivuutetaan mielenkiinnottomana. Ja tähän irrelevanssin kokemukseensa reagoi lisäämällä retorisia kierroksia, että hänet huomioidaan. Oi voi.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008781317.html

Kyllähän tämä nyt vähän alkaa näyttää aika surulliselta oman egon hivelyperformanssilta ja oman aseman nostoprojektilta Tuomiojan puolelta. Päivitetty positio on kai se, että Tuomiojan mukaan Natoon ollaan nyt enemmistön tahdon mukaisesti menossa, ja silloin on kaikkien etu, että ratkaisu on mahdollisimman yksituumainen, joten siinä tilanteessa Tuomiojakin katsoo parhaaksi äänestää Nato-jäsenyyden puolesta - paitsi jos muut ottavat tämän saman argumentin niin vakavasti, että edellyttävät esimerkiksi puoluekuria päätöksessä, jolloin Eki sitten äänestää protestimielessä puoluekuria ja Nato-jäsenyyttä vastaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 03.05.2022 9:37
urpiainen kirjoitti: 02.05.2022 9:42
James Potkukelkka kirjoitti: 02.05.2022 8:58 https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0 ... e57d0b7ec3

Eki-setä näkee nazeja nyt joka puolella. Sotapsykoosi tai perussettiä?
Mietin samaa. Vielä sitä sen alkuvuodesta julkaisemaa nato-kriittistä pamflettia koetin puolustaa sillä, että vaikka olen eri mieltä, on se ihan asiallista argumentaatiota, joka kuuluu monipuoliseen keskusteluun. Tämä ei enää oikein ole asiallista argumentaatiota. Tekee mieli keittiöpsykologisoida, että vaikka Eki on totutusti mielellään eri mieltä melkein kaikkien kanssa, hänen on vaikea kestää sitä, että hänen erimielisyytensä sivuutetaan mielenkiinnottomana. Ja tähän irrelevanssin kokemukseensa reagoi lisäämällä retorisia kierroksia, että hänet huomioidaan. Oi voi.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008781317.html

Kyllähän tämä nyt vähän alkaa näyttää aika surulliselta oman egon hivelyperformanssilta ja oman aseman nostoprojektilta Tuomiojan puolelta.
E.T. kertoo nato-kannastaan

Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21373
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti: 03.05.2022 9:37 Päivitetty positio on kai se, että Tuomiojan mukaan Natoon ollaan nyt enemmistön tahdon mukaisesti menossa, ja silloin on kaikkien etu, että ratkaisu on mahdollisimman yksituumainen
Miten se nyt kenenkään etu olisi, että leikittäisin neuvostovaaleja? Kun turvallinen 2/3 on saavutettu, niin tuskin kukaan kaipaa änkyräkommareita peesailemaan ja nyökyttelemään.

Tuomioja ei taida vain kestää olevansa väärässä ja tippuvansa pois eduskunnasta sekä oleellisista tehtävistä ensi keväänä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14923
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kukapa Tuomioja eläkeläisten äänillä jatkaa.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eki ja Paavo ne vaan paranevat kuin viini vanhetessaan, nuo politiikan notkeat kameleontit.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei mene meikäläisen oikeustajuun, että omaan käyttöön smurffatusta litkusta joutuu maksamaan valmisteveron.

Pohjanmaalainen Ville valmistaa itse autonsa polttoaineen
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin