Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku
-
- Kitisijä
Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku
^Rikolliset tietenkin kirjaavat matkan syyksi "rikoksen tekeminen" ja laittavat ilmoitukseen oikeat yhteystietonsa, joten tämä helpottaa rikoksien selvittämistä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
-
- Kitisijä
^ Ammattirikolliset tietenkin ruksivat matkan liittyvän työhön ja harrastajarikolliset vapaa-aikaan. Eivätkä edes valehtele. Erityisesti lämmitti, että kokoukseen osallistujat saavat olla rehellisiä, eikä heidän tarvitse rastittaa "työ".
-
- Kitisijä
Muistan kun seikkaili Tampereella aikoinaan mm. Carl Danhammerin kanssa. Aika veijari.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Palkkamurhaajat rekrytoidaan nyt verkosta – henki on halpaa ja lähtee muutamalla sadalla eurolla
SVT:n keräämän tilaston mukaan Ruotsissa on ammuttu hengiltä satoja ihmisisiä sitten vuoden 2018. Surullisimmat vuodet ovat tähän mennessä olleet 2022–2023.
https://www.suomenuutiset.fi/palkkamurh ... a-eurolla/
SVT:n keräämän tilaston mukaan Ruotsissa on ammuttu hengiltä satoja ihmisisiä sitten vuoden 2018. Surullisimmat vuodet ovat tähän mennessä olleet 2022–2023.
https://www.suomenuutiset.fi/palkkamurh ... a-eurolla/
Maisemataulut ovat ylimääräisiä ikkunoita.
-
- Kitisijä
^
"Nuoret tavoittelevat järjestäytyneen rikollisuuden tarjoamaa elämäntyyliä, unelmaa kalliista kelloista ja vaatemerkeistä."
Minun havaintojeni mukaan nämä roadmanit käyttävät ylibrändättyä roskaa, jota saa ostettuna piraatteina parilla kympillä. Voihan se tietty olla murhan arvoista, että saa aidon Cuccin lippiksen.
"Nuoret tavoittelevat järjestäytyneen rikollisuuden tarjoamaa elämäntyyliä, unelmaa kalliista kelloista ja vaatemerkeistä."
Minun havaintojeni mukaan nämä roadmanit käyttävät ylibrändättyä roskaa, jota saa ostettuna piraatteina parilla kympillä. Voihan se tietty olla murhan arvoista, että saa aidon Cuccin lippiksen.
-
- Kitisijä
Uutisen arvoinen podcasti. Vapaaehtoinen on pakollista.
Ylen juontaja DEI-koulutuksista: "Minun on pakko kertoa totuus" | Lloyd Libiso ja Sanna Ukkola
Ylen juontaja DEI-koulutuksista: "Minun on pakko kertoa totuus" | Lloyd Libiso ja Sanna Ukkola
Maisemataulut ovat ylimääräisiä ikkunoita.
-
- Kitisijä
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c97e ... 947d6267a6
Joku on taas myynyt isoisälle huonon hevosen vuonna 1972.
-
- Kitisijä
Kovin hitaasti integroituva porukka. Varsinainen kulttuurinen rikkaus.James Potkukelkka kirjoitti: ↑29.07.2024 8:25 https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c97e ... 947d6267a6
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
"Miks' ovet ei aukene meille"So Hard kirjoitti: ↑29.07.2024 10:24Kovin hitaasti integroituva porukka. Varsinainen kulttuurinen rikkaus.James Potkukelkka kirjoitti: ↑29.07.2024 8:25 https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c97e ... 947d6267a6
-
- Kitisijä
Suomalaiset ovat niin rasistisia, että integroituminen on tapahtunut odotettua hitaammin. Tarvittaisiin tehokkaampia kotouttamispalveluita ja enemmän resursseja. Kohdistetut tuet ovat myös perusteltuja. Kansallispuvun lisäksi sossu voisi kustantaa mersun bensat ja huollot.
-
- Kitisijä
https://www.hs.fi/suomi/art-2000010595682.html
HS viimein nostaa kissan pöydälle. En tiedä, onko (tuskin) mitään merkitystä sillä, että olen pari kertaa laittanut meiliä sekä päätoimittajalle, että jutusta uutisoiville toimittajille. Olen yrittänyt perustella, miksi on tärkeää, että tiedotusvälineet kertovat yhteiskunnan ongelmista totuudenmukaisesti ja peittelemättä.
HS viimein nostaa kissan pöydälle. En tiedä, onko (tuskin) mitään merkitystä sillä, että olen pari kertaa laittanut meiliä sekä päätoimittajalle, että jutusta uutisoiville toimittajille. Olen yrittänyt perustella, miksi on tärkeää, että tiedotusvälineet kertovat yhteiskunnan ongelmista totuudenmukaisesti ja peittelemättä.
-
- Kitisijä
Mulla ei oikein ole kantaa tähän, mutta mua kiinnostaa se, että rasismi romanien suhteen on sosiaalisesti niin hyväksyttyä Suomessa. Nytkin siis Hesarin mukaan on somessa levitelty jotain videota, jossa kiinniotetut romanit eivät siis ilmeisesti edes liity keissiin. Mutta nettisoturit ovat yhtä innoissaan tästä kuin kuvitellusta kiveksestä pari päivää sitten. Miksi tää etninen tausta on tässä tapauksessa sustakin niin tärkeä, että spämmäät toimittajia korostamaan sitä? Reagoitko samalla tavalla rikosjuttuihin, joissa ei korosteta, että tekijä oli LSVHM?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
Romanien rikollisuus on ollut selvästi aliedustettu aihe jo pitkään mediassa. Voisi kuvitella, että aina.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
^^Tiedotusvälineiden täytyy kertoa vallitsevasta todellisuudesta. Epäkohtiin ei voida puuttua ja apua tarvitsevia ei voida auttaa, jos epäkohtia ei tiedosteta.
Romanit ovat voimakkaasti yliedustettuina väkivaltarikollisuudessa ja erityisesti julkisella paikalla tapahtuvassa ammuskelussa. Kyseiseen ongelmaan ei voida puuttua, jos sitä ei tiedosteta.
Romanit ovat voimakkaasti yliedustettuina väkivaltarikollisuudessa ja erityisesti julkisella paikalla tapahtuvassa ammuskelussa. Kyseiseen ongelmaan ei voida puuttua, jos sitä ei tiedosteta.
-
- Kitisijä
Saman vuorokauden aikana seurueet olivat kahdessa julkisella paikalla tapahtuneessa ampumisvälikohtauksessa.
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uut ... 541e07f0df
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uut ... 541e07f0df
-
- Kitisijä
Ei kai jutussa sanottu, että tapahtumat olisivat jotenkin yhteydessä toisiinsa
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
Eivät muuten, mutta molemmissa tapauksissa ampujat romaneja.
-
- Kitisijä
Mun on vaikea uskoa, että tahot, jotka voisivat puuttua epäkohtiin, auttaa apua tarvitsevia jne. olisivat jotenkin epätietoisia romaniyhtesön ongelmista jos lehdet eivät etnisyyttä tässä korosta.James Potkukelkka kirjoitti: ↑31.07.2024 14:44 Epäkohtiin ei voida puuttua ja apua tarvitsevia ei voida auttaa, jos epäkohtia ei tiedosteta.
Romanit ovat voimakkaasti yliedustettuina väkivaltarikollisuudessa ja erityisesti julkisella paikalla tapahtuvassa ammuskelussa. Kyseiseen ongelmaan ei voida puuttua, jos sitä ei tiedosteta
Viimeksi muokannut urpiainen, 31.07.2024 15:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Kuulostaa kummalta. Romanien osoitettu ja oletettu rikollisuus tuntuu olevan valtaväestön hyvin voimakkaasti uusintama puheenaihe.Ylermi Ylihankala kirjoitti: ↑31.07.2024 14:43 Romanien rikollisuus on ollut selvästi aliedustettu aihe jo pitkään mediassa. Voisi kuvitella, että aina.
-
- Kitisijä
^grandioottisesti toivon, että kun siteerasin HS:n päätoimittajalle hänen sloganiaan, sillä olisi ollut jotain merkitystä
"HS:n uusi vastaava päätoimittaja: ”Lukijan on saatava ajatella itse”"
https://www.hs.fi/talous/art-2000009439133.html
Olen samaa mieltä.
"HS:n uusi vastaava päätoimittaja: ”Lukijan on saatava ajatella itse”"
https://www.hs.fi/talous/art-2000009439133.html
Olen samaa mieltä.
-
- Kitisijä
Ylermi kirjoitti "mediassa". JSN:n jäsenet eivät asiasta kirjoita. X tai kitinä erikseen.urpiainen kirjoitti: ↑31.07.2024 15:03Kuulostaa kummalta. Romanien osoitettu ja oletettu rikollisuus tuntuu olevan valtaväestön hyvin voimakkaasti uusintama puheenaihe.Ylermi Ylihankala kirjoitti: ↑31.07.2024 14:43 Romanien rikollisuus on ollut selvästi aliedustettu aihe jo pitkään mediassa. Voisi kuvitella, että aina.
Mun mielestäni on perin oudoksuttavaa, että kun tietty entinen porukka jatkuvasti ammuskelee julkisella paikalla, siitä ei voi kirjoittaa. PArin kuukauden sisällä ainakin kolmas kerta.
https://www.lansivayla.fi/paikalliset/6826823
-
- Kitisijä
James, romanien rötöstely on medialle ja poliitikoille tosi sensitiivinen aihe. Ei uskalleta, ei haluta.
-
- Kitisijä
En edelleenkään oikein ymmärrä, miksi median pitäisi mässäillä etnisyydellä tässä. Uskon, että viranomaiset ovat hyvin tietoisia asiasta, ja jos valtaväestöllä on epätosia uskomuksia romanien rikollisuudesta, ne eivät ole niin päin, että rikollisuutta kuviteltaisiin olevan vähemmän kuin todellisuudessa on.
-
- Kitisijä
Ongelmahan tässä on romanien kyvyttömyys, pari pussihousua ammuskelee toisiaan niin osuvat kaikkeen muuhun kuin toisiinsa.
Pakollisia ampumiskoulutuksia jo teini-iässä niin ehkäpä osumatarkkuus paranisi. Kukaan (punaisen kuplan ulkopuolella) ei edes odota, että näiden rikollisuus mitenkään vähenisi. Kuitenkin sentäs yleensä nahistelevat keskenään niin parempi kun uhritkin pysyisi siinä joukossa.
Ja tietenkin 95% pilaa niiden kunnollisten 5% maineen.
Pakollisia ampumiskoulutuksia jo teini-iässä niin ehkäpä osumatarkkuus paranisi. Kukaan (punaisen kuplan ulkopuolella) ei edes odota, että näiden rikollisuus mitenkään vähenisi. Kuitenkin sentäs yleensä nahistelevat keskenään niin parempi kun uhritkin pysyisi siinä joukossa.
Ja tietenkin 95% pilaa niiden kunnollisten 5% maineen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Miten tuo liittyy aliedustukseen mediassa? Eikös media muutenkin kirjoita enemmän siitä, mistä puhutaan? Nyt esim kirjoitetaan olympialaisista, vaikka kansa puhuu niistä jo enemmän kuin hiihdosta.