Kity-kiinnostus

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
nypari

Kity-kiinnostus

Viesti Kirjoittaja nypari »

Olen lähes päivittäin tottunut Kityyn jotain kirjoittamaan, oikeastaan aina kun en ole reissussa. On alkanut viimeisten viikkojen aikana tuntua TAAS KERRAN, että kaikki jutut on käyty läpi, eikä tyhjänpäiväistä cacanjauhantaa kummempaa viitsi suoltaa.

Parhaiten asian huomaan, kun tietyt kanssakirjoittajat kroonisesti ylittävät vitutuskynnyksen, eikä joskus hauska tyyppi enää edes hymyilytä.

Hyvä esimerkki palstan eroosiosta on Peten ketjut, joissa ei sinänsä ole yhtään mitään uutta, mutta jotka silti keräävät täysin ylimitoitetun huomion. Samaan aikaan ja samalla lailla palstaeroosiota indikoi turhanpäiväisen pussnussuttelun ja sättiluonteisen kirjoittelun kasvu.

Mistä kipinää Kityyn? Mistä tuoreita aiheita, edes tuoreita näkökulmia? Tai toisaalta mikä mua vaivaa, kun ei jutut juurikaan naurata, ne ei kosketa mua? Onko muilla vastaavia mietteitä?

Vittu!
ninnithequeen

Re: Kity-kiinnostus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pidä taukoa. Se voi olla hankalampaa kuin kuvitteletkaan...

Mutta pliis, älä poista tunnuksiasi, ja tee itsestäsi sillä tavalla naurettavaa, kuten eräät...
Kid

Re: Kity-kiinnostus

Viesti Kirjoittaja Kid »

Cityssä oli sentäs se hyvä puoli, että sinne kirjotteli "tuntemattomatkin" ihmiset. Tää on vähän tämmönen sisäänpäinlämpiävä paikka ja uudet immeiset, jotka sitä uutta näkökulmaa tois, ei tänne helposti eksy.
ninnithequeen

Re: Kity-kiinnostus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

kid kirjoitti:Cityssä oli sentäs se hyvä puoli, että sinne kirjotteli "tuntemattomatkin" ihmiset. Tää on vähän tämmönen sisäänpäinlämpiävä paikka ja uudet immeiset, jotka sitä uutta näkökulmaa tois, ei tänne helposti eksy.
Eiköhän aloiteta kamppanjoimaan Kityä vähän enemmän taas.
Patz

Re: Kity-kiinnostus

Viesti Kirjoittaja Patz »

nypari kirjoitti:Vittu!
Täytyy kompata kybällä.

Jotenkin tää kaikki vielä kulminoitu noihin pikkujouluihin. Siellä tulin miettineeksi pariin otteeseen, että mitä vittua mä täällä teen. Enkä oikeastaan tiedä sitä vieläkään. Vähiin käy ketjut ja tyypit, joiden juttuja jaksan lukea/kiinnostaa/naurattaa, ja onpa muutama todellinen äsrykkikin, jotka kuristan virtuaalisesti päivittäin. Stana!

Ja ei, en nosta itseäni kenenkään yläpuolelle.
ninnithequeen

Re: Kity-kiinnostus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Siis todellakin, siinä vaiheessa, kun alkaa vituttamaan, pitäkää sitä taukoa!
Omalta osin pisin taukoni oli 2 viikkoa, kun oltiin landella, ja silloinkin katselin haaveilevasti kirjaston suuntaan, josko siellä pääsis äkkiä kipasee koneella... :oops:

Elekää valittako vaan sulkekaa se kone.
Patz

Re: Kity-kiinnostus

Viesti Kirjoittaja Patz »

ninnithequeen kirjoitti: Elekää valittako vaan sulkekaa se kone.
Ai nytkö täällä ei saa enää edes valittaa? Samaan hengenvetoon voinen siis sanoa, että jos ei meidän valitus kiinnosta, älä avaa tätä ketjua?

Käsittääkseni ketjun aloituksessa ihmeteltiin aiheiden köyhyyttä ja jatkuvaa puznuzzailua. Jos se meitä vituttaa, olemmeko vääriä henkilöitä palstalle? Lisäksi ketjun aloituksessa nimenomaan kysyttiin, onko muilla samanlaisia ajatuksia. Sun ajatukset tuli jo selväksi, muillakin on varmaan oikeus omiinsa?
ninnithequeen

Re: Kity-kiinnostus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Patz kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Elekää valittako vaan sulkekaa se kone.
Ai nytkö täällä ei saa enää edes valittaa? Samaan hengenvetoon voinen siis sanoa, että jos ei meidän valitus kiinnosta, älä avaa tätä ketjua?

Käsittääkseni ketjun aloituksessa ihmeteltiin aiheiden köyhyyttä ja jatkuvaa puznuzzailua. Jos se meitä vituttaa, olemmeko vääriä henkilöitä palstalle? Lisäksi ketjun aloituksessa nimenomaan kysyttiin, onko muilla samanlaisia ajatuksia. Sun ajatukset tuli jo selväksi, muillakin on varmaan oikeus omiinsa?
Toki on oikeus omiin ajatuksiinsa, käsittääkseni siksi tämä palstakin on olemassa, että ihmiset vaihtavat ajatuksiaan?

Mua närpii vaan se, että valitetaan siitä kuinka "tääl ei oo enää kivaa" kun asialle voi toki tehdä jotakin.

PS: Mä muuten avaan joka ikisen ketjun :roll:
Patz

Re: Kity-kiinnostus

Viesti Kirjoittaja Patz »

ninnithequeen kirjoitti:Mua närpii vaan se, että valitetaan siitä kuinka "tääl ei oo enää kivaa" kun asialle voi toki tehdä jotakin.
No sitähän tässä just haettiin, eli yritettiin tehdä asialle jotain. Ei ongelmat ratkea niitä pakenemalla (eli sulkemalla kone), vaan toimimalla!
Tässä nyt yritettiin herättää keskustelua, mutta ehkä ainoa vaihtoehto on alkaa itse availemaan järisyttävän, mielettömän, uskomattoman, helmeilevän upeita ketjuja!
ninnithequeen

Re: Kity-kiinnostus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Patz kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mua närpii vaan se, että valitetaan siitä kuinka "tääl ei oo enää kivaa" kun asialle voi toki tehdä jotakin.
No sitähän tässä just haettiin, eli yritettiin tehdä asialle jotain. Ei ongelmat ratkea niitä pakenemalla (eli sulkemalla kone), vaan toimimalla!
Tässä nyt yritettiin herättää keskustelua, mutta ehkä ainoa vaihtoehto on alkaa itse availemaan järisyttävän, mielettömän, uskomattoman, helmeilevän upeita ketjuja!
Mä taidan jättää avaamatta "Sarjassamme turhia kyselyitä osa 2543"-ketjun :stfu:
nypari

Re: Kity-kiinnostus

Viesti Kirjoittaja nypari »

On helppoa passivoitua, antaa muiden tehdä työt. Pitkä päätyyn ja perään, katsotaan mitä syntyy. Palsta elää omaa elämäänsä eikä siihen voi yksi tai monikaan mitään vaikuttaa. Älkää narisko! Tehkää jotain! Joo...

Ei kait keskustelupalstaa voi suoraan verrata yritykseen tai muuhun instanssiin, jossa aina määräaikoina tai tarpeen tullen pidetään palaveri? Silloin katsotaan mennyttä, puhutaan nykytilasta ja mietitään parannusehdotuksia. Ei noissa kokouksissa ole tarkoitus leimata oman tyytymättömyyden osoittajaa ja jonkin uuden asian pohtijaa tai esiintuojaa narisijaksi. Ei ole siis kovinkaan rakentavaa puhua pelkästään narinasta tässä yhteydessä.

Ponttini oli se, että näkeekö kukaan muu mitään syytä tällaiselle ketjulle Kityn näivettymisen korjaamiseksi? Siis uusia raikkaita ideoita odotellessa...
ninnithequeen

Re: Kity-kiinnostus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No kyllä voitais kokeilla sitä vanhaa ideaa, muistaakseni Tixin ideaa, että jokainen Kityilijä hommaa yhden uuden ihmisen tänne palstalle. Koska uusia tyyppejähän tässä tarvitaan, eikö?

Mun on pakko mainostaa, että itse olen hommannut tänne 3 tyyppiä, joista jokainen on myös kirjoittanut. (kirjottaisivat vaan enemmän, perkeleet)

Uudet naamat vaan kokevat tämän niin sisäsiittoiseksi palstaksi, että juttuun on vaikea mennä mukaan. Muistan, miltä itsestäni tuntui aloittaa kirjoittelu Cityyn, aikani keskustelua seuranneena. Se oli pelottavaa :shock:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kity-kiinnostus

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

ninnithequeen kirjoitti:Uudet naamat vaan kokevat tämän niin sisäsiittoiseksi palstaksi, että juttuun on vaikea mennä mukaan. Muistan, miltä itsestäni tuntui aloittaa kirjoittelu Cityyn, aikani keskustelua seuranneena. Se oli pelottavaa :shock:
Tän mä allekirjotan. Muru on reilu kuukaus sitte tänne ittensä rekannu, jotta pääsisi osallistumaan kaikenmaailman galluppeihin, mihin ei tarvii mittään kirjottaa. Mut kirjottaa se ei ite uskalla. Ainakaan vielä. Sanoo, että liika pelottavaa moinen.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Re: Kity-kiinnostus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustaenkeli kirjoitti:Tän mä allekirjotan. Muru on reilu kuukaus sitte tänne ittensä rekannu, jotta pääsisi osallistumaan kaikenmaailman galluppeihin, mihin ei tarvii mittään kirjottaa. Mut kirjottaa se ei ite uskalla. Ainakaan vielä. Sanoo, että liika pelottavaa moinen.
Täten haastankin kaikki tänne rekkautuneet ruojat, jotka eivät mitään ole kirjoittaneet, mutta lukevat kuitenkin, rohkaisemaan mielensä ja kirjoittamaan. Kukaan ei ketään syö. On aina mukava saada uusia kirjoittajia.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kity-kiinnostus

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mun mielestä pikkujouluissa Muskotti oli just paras tuttavuus.
Tyttö, jonka kirjotuksien sisältöä en juurikaan muistanut,
nikki ei mikään maailman tutuin, mutta mieletöntä,
kuinka se uskalsi tulla pikkujouluihin ja jutella ihmisten kanssa ihan kasvotusten tyyliin: "Moi, mä oon muskotti, mä oon hirveesti lukenu palstaa, mut en juurikaan kirjotellu, ette te mua kumminkaan muista...." Tykkäsin kovasti. Ei kaikkien´kuitenkaan oo pakko kirjottaa iha hirmusesti, vaikka kiva uusia tekstejä onki lukea.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Re: Kity-kiinnostus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustaenkeli kirjoitti:Mun mielestä pikkujouluissa Muskotti oli just paras tuttavuus.
Tyttö, jonka kirjotuksien sisältöä en juurikaan muistanut,
nikki ei mikään maailman tutuin, mutta mieletöntä,
kuinka se uskalsi tulla pikkujouluihin ja jutella ihmisten kanssa ihan kasvotusten tyyliin: "Moi, mä oon muskotti, mä oon hirveesti lukenu palstaa, mut en juurikaan kirjotellu, ette te mua kumminkaan muista...." Tykkäsin kovasti. Ei kaikkien´kuitenkaan oo pakko kirjottaa iha hirmusesti, vaikka kiva uusia tekstejä onki lukea.
Tää on kyl totta. Minäkin muistan Muskotin pikkujouluista, ja nimimerkin täältä palstalta joten kuten. Kyllä on rohkee ihminen, rispektii hänelle :sir:
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Kity-kiinnostus

Viesti Kirjoittaja Meik »

Tarviiko tänne tulla hajoamaan? Mä ainakin tulen silloin, kun haluaa tulla. Jos ei tunnu siltä, niin tulee pidempi paussi. Simppeliä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kity-kiinnostus

Viesti Kirjoittaja aasi »

nypari kirjoitti:Olen lähes päivittäin tottunut Kityyn jotain kirjoittamaan, oikeastaan aina kun en ole reissussa. On alkanut viimeisten viikkojen aikana tuntua TAAS KERRAN, että kaikki jutut on käyty läpi, eikä tyhjänpäiväistä cacanjauhantaa kummempaa viitsi suoltaa.
Setan sukupuolitestikin tuli jo kolmannen kerran esille..

Mainostamisesta sen verran, että nuo eri palstojen kotisivun osoitteet on ainakin hyvä paikka laittaa Kityn linkki. Eivät häiritse ketään, mutta ainakin veppipalvelimen lokien perusteella niiden kautta aina tulee joskus kävijöitä. Cityn käyntikorttien kautta tuntuu myös tulevan vierailijoita aina joskus.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Bliss

Re: Kity-kiinnostus

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kyllähän sitä availisi keskusteluja jos jonkinmoisia, jos...
Niin. Kun melkein varmasti saa parilta nimeltä mainitsemattomalta palstapersoonalta eTyrmäyksen, oli aihe mikä hyvänsä :(
Eipä siinä, että mulla olisi juurikaan mitään kovasti älyllistä sanottavaa, ei ainakaan kovin usein, mutta välillä, senkin vähän sanottuani, masentaa itsensä korkealle toisten yläpuolelle nostavat älyköt.
Toisaalta, mua ei henk.koht. tunne kukaan kityihminen (tai ei ainakaan minun tietääkseni), yhtä lukuunottamatta, eli eipä taida olla väliä :D
ninnithequeen

Re: Kity-kiinnostus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:Kyllähän sitä availisi keskusteluja jos jonkinmoisia, jos...
Niin. Kun melkein varmasti saa parilta nimeltä mainitsemattomalta palstapersoonalta eTyrmäyksen, oli aihe mikä hyvänsä :(
No avaa. Kukaan sua tyrmää höpsö. Ja jos yrittääkin, ni who cares?
Suurin osa ihmisistä kuitenkin osaa vastata korrektisti ja aiheeseen liittyen.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Kity-kiinnostus

Viesti Kirjoittaja Meik »

Bliss kirjoitti:Kyllähän sitä availisi keskusteluja jos jonkinmoisia, jos...
Niin. Kun melkein varmasti saa parilta nimeltä mainitsemattomalta palstapersoonalta eTyrmäyksen, oli aihe mikä hyvänsä :(
Eipä siinä, että mulla olisi juurikaan mitään kovasti älyllistä sanottavaa, ei ainakaan kovin usein, mutta välillä, senkin vähän sanottuani, masentaa itsensä korkealle toisten yläpuolelle nostavat älyköt.
Toisaalta, mua ei henk.koht. tunne kukaan kityihminen (tai ei ainakaan minun tietääkseni), yhtä lukuunottamatta, eli eipä taida olla väliä :D
Noh. Ideoita sekaan! Uudet jutut on aina kivoja. Mitä väliä jos joku niistä tyrmää, sullahan on koulutusta tyrmätä takaisin :D Älä vaan sen takia jätä avautumatta.

Eiköhän noiden älykköjen voi antaa nostaa itsensä virtuaalisesti vaikka kuinka ylös, jos se niitten munia tai tissejä (persettä? :twisted: ) kasvattaa. En mä ainakaan ketään ole omassa päässäni nostanut muiden yläpuolelle. Joidenkin ekäyttäytymistä on sen verran nähnyt, että en viitsi niiden kanssa alkaa kinaamaan, koska se menee kuitenkin likaiseksi. Parempi vaan passata ne viestit. Kyllä täällä lukemista piisaa, kun silloin tällöin piipahtaa. Siis alahan avautua. Joku täällä valitteli just, että palstalla ei ole mitään uutta.

Editttttiä: "Joku täällä valitteli just, että palstalla ei ole mitään uutta.
" Heh...oisko ollut tää ketju :lol:
Bliss

Re: Kity-kiinnostus

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Meik kirjoitti: Editttttiä: "Joku täällä valitteli just, että palstalla ei ole mitään uutta.
" Heh...oisko ollut tää ketju :lol:
Sulla on erittäin hyvä, mutta hiukan lyhyt tuo muisti :lol:
huima

Re: Kity-kiinnostus

Viesti Kirjoittaja huima »

Bliss kirjoitti:Kyllähän sitä availisi keskusteluja jos jonkinmoisia, jos...
Niin. Kun melkein varmasti saa parilta nimeltä mainitsemattomalta palstapersoonalta eTyrmäyksen, oli aihe mikä hyvänsä :(
No tuollaisessa tilanteessa on parasta kysyä, että mitä varten näkee Kityn olevan olemassa ja mitä itse saa Kitystä?

Jos jostain aiheesta tulee korville eTyrmäys - on se minulle aina hyvä merkki ajatella ajatuksia uudestaan ja tarkastella olenko tehnyt jonkun väärän olettamuksen, vai ovatko muut vain väärässä - eivätkä tietenkään ymmärrä että se mun ajatus oli hienoin, paras, tehokkain, kaunein ja ihan varmasti ainutlaatuisin.

Minulle kaksi tärkeintä syytä kirjoittaa ja lukea Kityä ovat vaihtaa ajatuksia ja paskanjauhantaa ihan erilaisten ihmisten kanssa kuin normaalissa IRL-ympyröissä - ja viihdyttää itseäni kevyellä lantatuotannolla ja sanailulla sanallisesti lahjakkaiden ihmisten seurassa.

... kolmas epävirallinen syy on se minkä Patsy tiivisti jo aikaisemmin chatissa tai toisessa ketjussa: jos palstaa ei olisi, niin mistä mä sitten voisin lukea mitä mulle kuuluu?!?!?!?

Nih!
Yönmustaritari

Re: Kity-kiinnostus

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

nypari kirjoitti:Olen lähes päivittäin tottunut Kityyn jotain kirjoittamaan, oikeastaan aina kun en ole reissussa. On alkanut viimeisten viikkojen aikana tuntua TAAS KERRAN, että kaikki jutut on käyty läpi, eikä tyhjänpäiväistä cacanjauhantaa kummempaa viitsi suoltaa.

Parhaiten asian huomaan, kun tietyt kanssakirjoittajat kroonisesti ylittävät vitutuskynnyksen, eikä joskus hauska tyyppi enää edes hymyilytä.

Hyvä esimerkki palstan eroosiosta on Peten ketjut, joissa ei sinänsä ole yhtään mitään uutta, mutta jotka silti keräävät täysin ylimitoitetun huomion. Samaan aikaan ja samalla lailla palstaeroosiota indikoi turhanpäiväisen pussnussuttelun ja sättiluonteisen kirjoittelun kasvu.

Mistä kipinää Kityyn? Mistä tuoreita aiheita, edes tuoreita näkökulmia? Tai toisaalta mikä mua vaivaa, kun ei jutut juurikaan naurata, ne ei kosketa mua? Onko muilla vastaavia mietteitä?

Vittu!
Kilpailevia nakökantoja pitäisi ilman muut etsiä muualta kuin täältä. Tarkoitan tällä nyt sitä, että pusnusutteluntm seuraamisella tai siihen osallistumalla tappaa itsestään sen kriittisen näkökannan eikä enää JAKSA puuttua mihinkään. Pusnusutteluhan tunnetusti tappaa soturinvaiston kaikissa asioissa. Ei niiku vaan vittu viiti. Niin kuin minäkään en viitsi juri nyt.

Myönnetän siis, että allekirjoittanut on myös pienen paussin tarpeessa tästä systeemistä. Edellä mainitun todentava materiaali on mm. seuraavat:

1.
Allekirjoittanut ON kirjoittanut vkonpäivä ketjuun. Sinänsä ei ongelmaa mutta laatukäsikirjani kodassa 1 mainitaan, että älä vitussa kirjoita vkonpäivä ketjuun, koska se on tolloille.

2.
Lauserakenne on levällään ja tekstissä on huomattava määrä kirjoitusvirheitä. Jos ei ole sanottavaa, pitäisi olla hiljaa. Jos kirjoittaa väkisin, syntyy juuri kirjoitusvirheellisiä hajatelmia, joissa ei oteta kantaa mihinkään vaan tuodaan vain itseä esille. Sitten jos tämä vielä menee ketjujen avaustasolle "hei mä olen täällä" niin viimeistään siinä vaiheessa on aika vetää pari hedaria betoniseinään.

3.
Ei jaksa vittuilla tai puuttua urpoiluun. Kun ei vaan jaksa.....Viitsi.....Ei soturinvaistoa. Se tarvitaan.


Summasummaarum. Kity on kuitenkin selkeästi vaarassa muuttua sisäsiittoisten pusnuspalastaksi, jossa sinänäs ei ole mitään väärää mutta ei se ole silloin nimikkeen "värikäs keskustelupalsta" arvoinen.

Vähän muutakin lähteitä pitää olla kuin kity.
tuulenpuiska

Re: Kity-kiinnostus

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Déja vû. Viimeksi muistan vastaanlaisen ketjun sikamikan (kai?) aloittamana. Oletetaan että KITY on kuin aaltoliike. Välillä olemme huipussamme jolloin fiilikset ovat korkealla ja kaikkien penikset vähintään 25 cm erektiossa ja naiset komeampia kuin Voguen kansitytöt. Sitten on taas allonpohja...taidamme olla aallonpohjalla jossa nettisentit karsitui 10 cm:llä ja naiset ovat enää yhtä komeita kuin Voguen kansitytöt.


Kyllä tästä vielä huipulle noustaan, on tästä ennenkin noustu. Muistakaa, että pyörä pyörii omalla painollaan alamäessä.
Vastaa Viestiin