Vko 18/22

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Vko 18/22

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Eilen yli 5h taloyhtiön yhtiökokouksessa, jonka jälkeen lähdin kotiin, kokous jatkui edelleen. Ensin oli ylimääräinen yhtiökokous nykyisen hallituksen erottamisesta ja sen jälkeen sääntömääräinen. Inhimillisesti oli jossain määrin mielenkiintoista seurata hallituksen sisäistä riitelyä. Kunnianloukkaukkaussyytteitäkin väläyteltiin :dumb:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Vko 18/22

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ puoskariksiko nimittelivät?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vko 18/22

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^^ Oli varmasti voimaannuttava kokemus. Antoi uskoa ihmiskuntaan. Mulla vähän pääkipua, täytyy varmaan poiketa apoteekissa, jos ei musta kahvikaan auta. Liikenteessä oli aamulla todella hiljaista lakon vuoksi. Olispa aina ruuhkaton aamu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vko 18/22

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 05.05.2022 8:31 ^ puoskariksiko nimittelivät?
Olin viaton sivustakatsoja. Mutta koska rakastin omaa ääntäni, halusin kuitenkin mikin taakse. Mutta Kekkosen viitoittamalla tiellä en ollut tuomari vaan lääkäri.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Vko 18/22

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ taloyhtiöiden kokoukset ovat rasittavia. Jengi ei ymmärrä, että siellä on tarkoitus ennen kaikkea päättää asioista. Useimmiten pitkän jauhamisen jäälkeen kellään ei ole päätösehdotusta. Joo, asiat ovat perseestä, mutta kun tää nyt on teidän omaisuutta, niin mitä tehdään? Syvä hiljaisuus.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vko 18/22

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

sivustahuutaja kirjoitti: 05.05.2022 8:51 ^ taloyhtiöiden kokoukset ovat rasittavia. Jengi ei ymmärrä, että siellä on tarkoitus ennen kaikkea päättää asioista. Useimmiten pitkän jauhamisen jäälkeen kellään ei ole päätösehdotusta. Joo, asiat ovat perseestä, mutta kun tää nyt on teidän omaisuutta, niin mitä tehdään? Syvä hiljaisuus.
Kyllä. Samaan aikaan joskus jopa kuitenkin soisin tuollaisen omistajille ja ehkä hallituksellekin, kunhan Isännöitsijä sitten osaisi tarjota mahdolliset toimintalinjat. Oman kokemukseni perusteella isännöinti on kuitenkin hyvin erikoinen ala, jossa on hyvin vaikea löytää kunnollisia osaajia. Toki aika epäkiitollista hommaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Vko 18/22

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Isännöintiala toimittaa sitä, mistä asiakkaat ovat valmiita maksamaan: halvinta mahdollista. Työajat ovat ihan perseestä ja asiakkaat ovat ihan perseestä. Ei-teknisen isännöitsijän työ on sihteerin hommaa, mutta vittumaisemmilla työajoilla ja ammattitaidottomilla 'pomoilla'.

Maksamalla noin tuplat voisi osaavaa isännöintiä saadakin, mutta silläkään hinnalla ei sitten saa kuin sen osaavan sihteerin. Tekninen ymmärrys nostaisi hintaa entisestään.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vko 18/22

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Parin viikon päästä olisi yhtiökokous. Tällä kertaa tuskin edes mummotkaan valittaa remontista kun kyseessä ikkunoiden vaihto. Kaikki haluaa päästä eroon vedosta ja mölystä.

Tosin eräille varmaankin remontin pitäisi tapahtua kuin taikaiskusta, ilman häiriötä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vko 18/22

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

TPK!1
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vko 18/22

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Poikkesin yöelämässä, meni pikku tunneille. Huh, kun on rapsakka olo.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vko 18/22

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

J.V- Snellmannin päivä tänään.

- Onko lippu salossa?
- Ei se on Turussa.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin