Mitä eniten haluat?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Mitä eniten haluat?

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Haluaisin itselleni onnellisen olon, tunteen, että elämä etenee jonnekin. Pois tämänhetkisen sekavan olevaisuuden tilan, jossa ei tiedä, missä on ensikuussa ja millä fiiliksillä.

Pkokeisiin lukemista ja pääsyn sisään haluamalleni alalle, alkaa tulla liikaa pettymyksiä opiskelun suhteen. Oonko mä vaan oikeesti liian tyhmä vai eikö nappi vaan ole napsahtanut?

Rakastava, luotettava ja tasapainoinen suhde toiseen ihmiseen olisi myös ihana bonus. Näitä odotellessa..
tonttu8

Re: Mitä eniten haluat?

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Haluaisin mennä naimisiin ja haluaisin oman perheen.
Terveenä pysyminen on myös yksi asia, mitä toivon.
slam

Re: Mitä eniten haluat?

Viesti Kirjoittaja slam »

Naaraksen voisin ottaa, kämpän ja vois muuttaa venäjälle... hmm sinne ajaan rekkaa... :lol:

-Ne koneet savuaa ja ovat tuossa moottoritielläkin aina tukkona... :D
safi

Re: Mitä eniten haluat?

Viesti Kirjoittaja safi »

Minä haluan lähteä vielä opiskelemaan. Täyspäiväinen opiskelu ei enää tässä elämäntilanteessa ole mahdollista, mutta pikaisen selvityksen tuloksena se taitaa onnistua myös työn ohessa. Joten ens vuonna tähän aikaan tulen mitä luultavimmin istumaan taas koulun penkissä...
HellBell

Re: Mitä eniten haluat?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Mulla on semmoinen tunne, että se voi tuottaa huonoa onnea, jos sanoo ääneen sen mitä eniten haluaisi/toivoisi.
Fucked by Fortuna-asia.

Otan sen mitä haluan. Tämähän ei päde ihan automaagisesti (hehheh), mutta sillä ei ole mitään väliä.... Parempi idea kuin "asiat joita minulle annetaan"- jutussa.
Vastaa Viestiin