Saunailta

Info tulevista miiteistä
ninnithequeen

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:Selänpesua selkä kaipaa, jos löytyy selänpesijää tulen paikalle kirkuen..
Taatusti löytyy selänpesijä. Vuoroin vieraissa ja silleen :wink:

Vähän kaipailisin Dumarinkin ilmoittautumista, hän kun ei tupareihin päässyt. Eikä mitään perverssejä ajatuksia pahvit, mulla vaan on tapana tykätä ihanista ihmisistä.

Ja muutkin: SAA tulla. Ilmoittautukaa. Missä on mun saunaa eniten kaivannut Pertzi :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Meillä on niin paljon kissanristiäisiä Tammikuussa, että pitänee katsoa! Asut kuitenkin niin lähellä, ettei mikään ole mahdotonta.

Tää ei sit sauno miesten kanssa :oops: (kuten tupareissa tuli ilmi). Jos mä haluan tussuni teille kaikille näyttää, laittaisin sen galleriaan. Huima hiljaa!
The great club outshines the individual, always and forever.
huima

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja huima »

Elppis kirjoitti:Huima hiljaa!
Kauheaa panettelua.

En ollut edes sanomassa mitään.

:oops:
pertzi

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja pertzi »

ninnithequeen kirjoitti: Ja muutkin: SAA tulla. Ilmoittautukaa. Missä on mun saunaa eniten kaivannut Pertzi :D
Minä tulen, jos olen kaupungissa silloin. :)

EDIT: Ninni järkkää varmaan emäntänä saunavuorot, jolloin myös sekasaunaa kammoksuvat voivat saunoa.

p.
Viimeksi muokannut pertzi, 13.12.2005 10:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Elppis »

huima kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Huima hiljaa!
Kauheaa panettelua.

En ollut edes sanomassa mitään.

:oops:
Itsepetosta ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Jos mä haluan tussuni teille kaikille näyttää, laittaisin sen galleriaan. Huima hiljaa!
Siis ihan totaalinen repeämys.
Dumari

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti: Vähän kaipailisin Dumarinkin ilmoittautumista, hän kun ei tupareihin päässyt.
Täytyypäs katella, en voi luvata mitään ennenkuin tiedän sauna- ja omat aikatauluni.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:kissanristiäisiä Tammikuussa
Hahaa! Mä saatan järjestää ihan oikeat kissanristiäiset Tammikuussa.

Minä taidan jättää saunaillan väliin. Nyt kun vähän ryhdistän elämääni, yritän pysytellä kauempana houkutuksista. Juokaa minunkin puolestani.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Minä taidan jättää saunaillan väliin. Nyt kun vähän ryhdistän elämääni, yritän pysytellä kauempana houkutuksista. Juokaa minunkin puolestani.
ILKIMYS!!! :cry:

No mut kahvillehan sä olet kuitenkin meille tulossa tässä joku päivä 8)
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Kai ymmärrätte, että saunassa kuoleminen on tilastollisesti todennäköisempää kuin lentokonetapaturmassa menehtyminen?


En tule.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Lucky Luciano kirjoitti:Kai ymmärrätte, että saunassa kuoleminen on tilastollisesti todennäköisempää kuin lentokonetapaturmassa menehtyminen?
Kai ymmärrät että liikenteessä, vaikka matkalla saunailtaan, kuoleminen on tilastollisesti todennäköisempää kuin saunassa?


En tule.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
HellBell

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Lucky Luciano kirjoitti:Kai ymmärrätte, että saunassa kuoleminen on tilastollisesti todennäköisempää kuin lentokonetapaturmassa menehtyminen?

En tule.
Sul on mun luonto, beibs!
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Mojo kirjoitti:Kai ymmärrät että liikenteessä, vaikka matkalla saunailtaan, kuoleminen on tilastollisesti todennäköisempää kuin saunassa?

En tule.
Kun lasketaan saunamatkan riskitekijät yhteen ja käytetään siitä saatavaa kombinatoriikkakerrointa n-1 lukuarvoon 1^150 000 000, saadaan tuloperiaatteella vastaukseksi 15x-n^360. Kun lasketaan symmetrisen jakauman odotusarvolla satunnaismuuttujat kaavalla D^2(X), saadaan satunnaismuuttujan X tiheysfunktio. Integroimisrajat c ja d osoittavat, että vakiofunktio 0 on välin [c, d] ulkopuolella. Näin voidaan saatujen osajoukkojen lukumäärällä laskea, että alkeistapausten ja suhteellisen frekvenssin jakaumalla saadaan liikenteen Z tyyppiarvoksi eli moodiksi kertymäfunktio (n-alkioisen joukon lukumäärä), joka määrittää tuloperiaatteen nojalla permutaation, mistä taas voidaan suoraan johtaa, että saunaan voi kuolla aivan yhtä suurella todennäköisyydellä kuin vaikkapa puutarhatöihin!
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Lucky Luciano kirjoitti:
Mojo kirjoitti:Kai ymmärrät että liikenteessä, vaikka matkalla saunailtaan, kuoleminen on tilastollisesti todennäköisempää kuin saunassa?

En tule.
Kun lasketaan saunamatkan riskitekijät yhteen ja käytetään siitä saatavaa kombinatoriikkakerrointa n-1 lukuarvoon 1^150 000 000, saadaan tuloperiaatteella .........joka määrittää tuloperiaatteen nojalla permutaation, mistä taas voidaan suoraan johtaa, että saunaan voi kuolla aivan yhtä suurella todennäköisyydellä kuin vaikkapa puutarhatöihin!
Huono vertaus, sitäpaitsi unohdit viinan. Vai tunnetko montakin porkkanamaata harventavaa juoppoa? Saunassa juodaan viinaa, ja viinaan koulee paljon ihmisiä.

PS.
Kuinka moni aikoo pysyä selvinpäin saunaillassa?
ninnithequeen

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Höh, painukaas vittuun mun ketjusta nyt, ellette ole osallistumassa.
Mainittakoon että Manala ja kauniimpi puolisko ovat myös tervetulleita.

Ja Mojo: miksi et tule :cry:
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Mojo »

ninnithequeen kirjoitti:Ja Mojo: miksi et tule :cry:
Zori, en vain pääse kyseisenä ajankohtana... tammikuussa on no time available! :?
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja cardic »

jos kayttaydyn kuin sika, en vastaa kun minulle puhutaan ja otan muita mukaan, niin olenko tervetullut?

tama kaikki olettaen, et loytyy aikaa, energiaa ja mahollisuus
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Jyrki73 kirjoitti:
Lucky Luciano kirjoitti:Saunaan voi kuolla yhtä suurella todennäköisyydellä kuin vaikkapa puutarhatöihin.
Huono vertaus, sitäpaitsi unohdit viinan. Vai tunnetko montakin porkkanamaata harventavaa juoppoa? Saunassa juodaan viinaa, ja viinaan koulee paljon ihmisiä.
Itse pohtisin ennemminkin sitä, onko pissin tarkoitus valua palstalle vaiko kenties punttiin.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
ninnithequeen

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

cardic kirjoitti:jos kayttaydyn kuin sika, en vastaa kun minulle puhutaan ja otan muita mukaan, niin olenko tervetullut?

tama kaikki olettaen, et loytyy aikaa, energiaa ja mahollisuus
Haha, sie oot aina tervetullut :wink:
Dumari

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Jos järjestetään tokana tammikuun viikonloppuna, niin saatan tulla.
Ja jos Cardicci pesee mun selän, niin tuun ihan varmana!


olvi
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja cardic »

Dumari kirjoitti:Jos järjestetään tokana tammikuun viikonloppuna, niin saatan tulla.
Ja jos Cardicci pesee mun selän, niin tuun ihan varmana!


olvi
pesen jos juotat mut kanniin ennen sita :P
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Turbohaltija

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

cardic kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Jos järjestetään tokana tammikuun viikonloppuna, niin saatan tulla.
Ja jos Cardicci pesee mun selän, niin tuun ihan varmana!


olvi
pesen jos juotat mut kanniin ennen sita :P
Hmm... tuosta pitää saada valokuvia kitygalleriaan! :twisted:
Dumari

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Dumari »

cardic kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Ja jos Cardicci pesee mun selän, niin tuun ihan varmana!
olvi
pesen jos juotat mut kanniin ennen sita :P
Onneksi sulle riittää sixpäkki kepua, kun olet tuollainen hippi :P
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja cardic »

Dumari kirjoitti: Onneksi sulle riittää sixpäkki kepua, kun olet tuollainen hippi :P
sixpakki riittaa johtuen perhe-elamasta
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Dumari

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Ninni: laitas järkäten jos haluta nähdä mut siellä :P

nimim: puukon alle 16 päivä.