VK 33 / 2022

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

VK 33 / 2022

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Huomenta tyypit! Se olis kesäloma nyt! Ja mikä parasta, pääsen PV:n käskemälle aktiivilomalle täydellä ylläpidolla ja lyövät päälle vielä reserviläispalkan!! Ainoa jännä juttu on, että mut sijoitettiin keväällä uudelleen ja näin ollen en muuta tiedä kuin organisaation mihin on käsketty ja otsikkotasolla toimenkuvan. Perjantaina kun kotiudun (toivottavasti!), niin olen varmaan viisaampi.

Mukavaa viikkoa just teille!
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VK 33 / 2022

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Yleisurheilun EM-kisat alkavat. Aa-että sentään! Ei tule tylsää hetkeä. Ja kesä pårnåhelteineen vaan jatkuu. Iltapäivällä oma säbä ja illalla pojan futisreenien veto. Sitten pitäis vielä viedä auto huoltoon, kun asentavat uuden takaturvavyön rispaantuneen tilalle. Kallis on metrihinta vyöllä, 400€ pelkkä vyö.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VK 33 / 2022

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tampesterin reissu meni hyvin. Ei tarvinnut turvautua valtionhotellin palveluihin. Keskustorilla pelasivat beach volleytä. Peput olivat tiukkoja. :kontrolli:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: VK 33 / 2022

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eilen iski hirveä kebunhimo. Meinasin ottaa äkkilähdön tampesteriin tuon takia. Juna sinne, kebu, juna takaisin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VK 33 / 2022

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 15.08.2022 11:15 Peput olivat tiukkoja. :kontrolli:
:ohyeah:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: VK 33 / 2022

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tunnen suurta vastenmielisyyttä mennä kyttäälälaitokselle jonottamaan passia. Täytyy keksiä joku kannustin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: VK 33 / 2022

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Eli tuota järjetöntä ruuhkaa ei vieläkään ole saatu kuriin?

Ei ihan poliisin johtamisosaaminen vakuuta.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: VK 33 / 2022

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

En tiedä. Oletan paikan olevan täynnä mamuja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: VK 33 / 2022

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Jos et saa varattua netistä aikaa, niin onhan se ruuhka silloin ihan järjetön
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: VK 33 / 2022

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Miten Bluntly nyt on liikkeellä? Mä hain uuden passin aika tarkkaan vuosi sitten, ja muistikuvani mukaan insipraatio tuli nimenomaan siitä, että B. manasi passintarvetta Kitinässä. Oli miten oli, silloinkin ajan saaminen oli aika erikoinen prosessi, ja - kuten varmasti tännekin raportoin - jotenkin ajauduin asioimaan Tikkurilan asiointipisteessä. Olipahan sosiologinen elämys.

Kuten Bluntly tuossa arvelikin, selkeästi valtaosa asiakaskunnasta oli maahanmuuttaja-oletettuja. Asiointielämystä kuitenkin rikastutti maahanmuuttajien sijaan ensisijassa se kantaväestö-oletettu vähemmistö asiakkaista, joista oli vähän vaikea sanoa, olivatko kännissä ja aineissa siellä asioimassa, vai oliko pitkäaikainen päihdeviehtymys ja yleinen syrjäytyneisyys vain muhentanut aivot sellaiseksi soosiksi, että kommunikaatiokyky oli typistynyt pysyväisluonteisesti semi-aggressiiviseksi murahteluksi ja yleinen habitus sellaiseksi, että sitä ei tee mieli muistella edes näin vuoden kuluttua.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: VK 33 / 2022

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

sivustahuutaja kirjoitti: 16.08.2022 13:11 ^ Jos et saa varattua netistä aikaa, niin onhan se ruuhka silloin ihan järjetön
Tuossa ilmeisesti suurin ongelma on varauskökkön rajapinnassa oleva ongelma, joka ei osaa ilmoittaa vapaita aikoja oikein.

Menen kuitenkin ilman ajanvarausta.
urpiainen kirjoitti: 16.08.2022 13:53 Miten Bluntly nyt on liikkeellä?
Pistin itselleni nakin hoitaa homman kesälomalla. Sain sentäs tehtyä hakemuksen, mutta pitää vielä noutaa fyysinen juttu asemalta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: VK 33 / 2022

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti: 16.08.2022 13:53 Oli miten oli, silloinkin ajan saaminen oli aika erikoinen prosessi, ja - kuten varmasti tännekin raportoin - jotenkin ajauduin asioimaan Tikkurilan asiointipisteessä.
Minäkin kävin Tikkurilassa!
urpiainen kirjoitti: 16.08.2022 13:53 Asiointielämystä kuitenkin rikastutti maahanmuuttajien sijaan ensisijassa se kantaväestö-oletettu vähemmistö asiakkaista, joista oli vähän vaikea sanoa, olivatko kännissä ja aineissa siellä asioimassa, vai oliko pitkäaikainen päihdeviehtymys ja yleinen syrjäytyneisyys vain muhentanut aivot sellaiseksi soosiksi, että kommunikaatiokyky oli typistynyt pysyväisluonteisesti semi-aggressiiviseksi murahteluksi ja yleinen habitus sellaiseksi, että sitä ei tee mieli muistella edes näin vuoden kuluttua.
Tai siis kaveri kävi.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: VK 33 / 2022

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ :D
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: VK 33 / 2022

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Tämän viikon uutisia Savosta: nää on edelleen järkyttyneitä suoran uusimaalaisen saapumisesta paikalle. Kukaan ei kitise - ääneen tai päin näköä. Veikkaan vahvasti, että kitinää on kyllä selän takana. 8)

Toinen suuri uutinen koskee musiikkia! Löysin taitavan kitaristin ja pääsimme yhteiseen säveleen hienosti jo ensimmäisellä treenikerralla. Alamme treenaamaan näin ensialkuun akustisesti duona, syksyllä tai talvella mahdollisesti ensimmäiset esiintymiset yhdessä. Mukavaa! Edit.: mä siis laulan!
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: VK 33 / 2022

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kerberos I kirjoitti: 16.08.2022 21:10Alamme treenaamaan näin ensialkuun akustisesti duona, syksyllä tai talvella mahdollisesti ensimmäiset esiintymiset yhdessä. Mukavaa! Edit.: mä siis laulan!
Kai lipuista saa kitinäalennuksen koodilla Rubiininpunainen?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: VK 33 / 2022

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jaaha jo kohta kuusi päivää töissä onneksi 6 viikon loma auttaa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: VK 33 / 2022

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Vagabondo kirjoitti: 16.08.2022 21:58
Kerberos I kirjoitti: 16.08.2022 21:10Alamme treenaamaan näin ensialkuun akustisesti duona, syksyllä tai talvella mahdollisesti ensimmäiset esiintymiset yhdessä. Mukavaa! Edit.: mä siis laulan!
Kai lipuista saa kitinäalennuksen koodilla Rubiininpunainen?
Abso-fucking-lutely. 8)
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VK 33 / 2022

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olihan upea seiväskilpailu eilen. Ei meinannut tulla uni kisan jälkeen. Onnea Wilma! Riittääköhän vuoden urheilija-titteliin...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: VK 33 / 2022

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 18.08.2022 9:24 Olihan upea seiväskilpailu eilen. Ei meinannut tulla uni kisan jälkeen. Onnea Wilma! Riittääköhän vuoden urheilija-titteliin...
Ei riitä. Titteli on menossa Rovanperälle.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: VK 33 / 2022

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vagabondo kirjoitti: 18.08.2022 9:41
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 18.08.2022 9:24 Olihan upea seiväskilpailu eilen. Ei meinannut tulla uni kisan jälkeen. Onnea Wilma! Riittääköhän vuoden urheilija-titteliin...
Ei riitä. Titteli on menossa Rovanperälle.
No ei kyllä millään. Rallissa on menestystä tullut ihan säännönmukaisesti, mutta yleisurheilussa ei ole menestystä juuri tullut. Siihen päälle ihan ylivertainen Suomen ennätys ja maailman kauden kärkitulos. Rovanperällä ei ole mitään jakoa tässä. Viskipullo vetoa.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VK 33 / 2022

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Referenssinä Vuoden urheilija keskusteluun, kautta aikojen kaksi kertaa on Vuoden urheilijaksi/miesurheilijaksi valittu moottoriurheilija: 1998 Häkkinen ja 1993 Kankkunen.
EDIT: tietysti 1982 Rosberg myös!
Viimeksi muokannut Ylermi Ylihankala, 18.08.2022 10:12. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: VK 33 / 2022

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Siis Wilma voittaa ilman muuta sen. Tottakai. Nainen nykyaikana saa tittelin jopkseenkin helpommin ehkä osin some-ryövyn "pelostakin", ja nyt on vielä täydellinen oikea peruste sen saamiselle. Älkää lyökö mistään vetoa. Johan Some taas räjähtää tuosta, jos joku muu ei saisi kuin Wilma. Siis niin 1000000% varma asia. Hopeallakin olisi voinut saada todennäköisesti.

EA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: VK 33 / 2022

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

So Hard kirjoitti: 18.08.2022 9:53 No ei kyllä millään. Rallissa on menestystä tullut ihan säännönmukaisesti, mutta yleisurheilussa ei ole menestystä juuri tullut. Siihen päälle ihan ylivertainen Suomen ennätys ja maailman kauden kärkitulos. Rovanperällä ei ole mitään jakoa tässä. Viskipullo vetoa.
Edellisestä mestaruudesta on 20 vuotta. Rovanperä rikkoo tänä vuonna ison kasan ennätyksiä ja saavuttaa rallin maailman mestaruuden kaikkien aikojen nuorinpana ylivoimaisella suorituksella. Yhden EM-kisan voitto ei ole mitään verrattuna Rovanperän suoritukseen joka on ainutlaatuinen koko lajin historiassa.

Rehentelyoikeudet riittää panokseksi.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VK 33 / 2022

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pelkästään Kalle ja Wilman välillä käytä kamppailu kiteytyy eniten lajiarvostukseen. Jos ja kun Kalle tittelin saa. Jos veikkaisin, niin Wilman suoritus lämmittää kotimaisia urheilutoimittajia keskimäärin hieman enemmän.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: VK 33 / 2022

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Antaisin pystin Wilmalle.

Niin kova Kuin Kalle onkin niin ajaa heikkotasoisella kaudella.

Wilma veti melko kovatasoisessa kisassa ylivoimaisella tuloksella, jolla olisi irronnut mömmömkisoissakin jotain. Suomenennätys ihan uudelle tasolla, ei taida monessa maassa kiikuta samoissa.

Mutta pystihän menee jollekkin piiritason hikilankkuilijalle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin