Kirje pukille

Yleinen lätinä jä kitinä
Kittys

Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Mitä TE toivotte joululahjaksi?

Mua tylsistyttää jotenki koko joulu. Yhtään ei oo joulunen fiilis, enkä halua mitään (enainakaanmyönnä).

Tai jos haluan jotain, en kuitenkaan saa sitä muutakuinitseostamalla/hankkimalla.
Viimeksi muokannut Kittys, 10.12.2005 18:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Rakas Joulupukki

Minä olen ollut todella kiltti tyttö tänä vuonna. Ainakin melkein. Ainakin yrittänyt olla. Ainakin melkein.

Tahtoisin kovasti saada jonkun näistä lahjoista:

- rikkalapio
- Naomi Campbellin Sunset-hajuvesi
- juustohöylä, jossa juustonokareen näköinen varsi (mie kerään tämmösiä juttuja)
- punaviiniä ja suklaata

Kiitos. Tilaus toimitettu.
Mida

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja Mida »

polkupyörä (sellanen kolmivaihteinen jalkajarrullinen vihreä peruspyörä)
videokamera ja uus hieno tietokone editointitarkoitukseen
askarteluhuone
laivasuklaata
wiener nougateja
kampaamokäynti (jos sit tulis ens vuonnaki kerran käytyy leikkauttaas hiuksia)
kivoja reaktioita vauvauutiseen.

Siinä se. Nyt tiiätte mitä lähettää Poriin.
slam

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja slam »

Joulumieltä ja iloisuutta.
Na

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja Na »

Sialle,

Jos en saa niitä luikkareita, niin tämä suhde on ohi!

:h: :lla Anna
ninnithequeen

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Na kirjoitti:Sialle,

Jos en saa niitä luikkareita, niin tämä suhde on ohi!

:h: :lla Anna
Vittu, mä luin että liukkareita :shock:
Mida

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja Mida »

ninnithequeen kirjoitti:
Na kirjoitti:Sialle,

Jos en saa niitä luikkareita, niin tämä suhde on ohi!

:h: :lla Anna
Vittu, mä luin että liukkareita :shock:
Ja mä luulin et se tarkotti liukkareita vaiks kirjottikin noin.

Ne on LuiSTIMET. Vai puhuks se ees niistäkään...
Na

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja Na »

Mida kirjoitti:
Ja mä luulin et se tarkotti liukkareita vaiks kirjottikin noin.

Ne on LuiSTIMET. Vai puhuks se ees niistäkään...
:lol: Joo, siis LUISTIMET, eli luikkarit.
Ja ettei kukaan vaan jäisi onnelliseen epätietoisuuteen niin voin kertoa etten oo vielä kovin pahasti kuivahtanut. Patz kertoi, että se tapahtuu sitten lähempänä 30-vuotispäiviä. Tulevien vuosien listoissa siis saa ehkä taas sekoilla tuon sanan kanssa. :P
tuulenpuiska

Dear Santah

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Kirje Joulupukille:
"Rakas Joulupukki. Ensiksi, anteeksi etten ole ottanut yhteyttä ja että olen ollut kovin kovin tuhma poika. Kadun mitä syvästi. Silti, tiedän syvällä sisimmissäni olevani kiltti ja viaton, joten rohkenen kirjoittaa Sinulle. Tämä joululahjatoive on varsin helppo, itseasiassa Sinun ei edes tarvitse tulla käymään luonani! Nythän on niin että Sinä käyt kaikkien luona jouluna. No on tämä yksi henkilö. Kutsukaamme häntä herra X:ksi. Haluaisin joululahjaksi että päästäisit hänet päiviltä. Hommahan on Sinulle helppo kuin mikä! Pääset huomaamatta toisten asuntoihin, aikaa ei kulu juuri mitään ja siihen aikaan kaikki nukkuvat! Täydellinen murha ja kuka epäilisi hymyilevää lahjoja jakavaa Joulupukkia? Ole kiltti Joulupukki! Minäkin olen ollut. Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta toivottaen."





(Ken ei huomannut mustaa huumoria tuosta, HVV)
ninnithequeen

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Na kirjoitti: Ja ettei kukaan vaan jäisi onnelliseen epätietoisuuteen niin voin kertoa etten oo vielä kovin pahasti kuivahtanut. Patz kertoi, että se tapahtuu sitten lähempänä 30-vuotispäiviä. Tulevien vuosien listoissa siis saa ehkä taas sekoilla tuon sanan kanssa. :P
Ai Patz on jo kuivahtanut? Mut niin no joo, se on mua vanhempi...
Na

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja Na »

ninnithequeen kirjoitti: Ai Patz on jo kuivahtanut? Mut niin no joo, se on mua vanhempi...
No siis omakätisestihän mä en ole päässyt sitä todentamaan, joten ei osaa veikata. Uskon, että vaan pelotteli meitä teinimpiä. .
ninnithequeen

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Na kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ai Patz on jo kuivahtanut? Mut niin no joo, se on mua vanhempi...
No siis omakätisestihän mä en ole päässyt sitä todentamaan, joten ei osaa veikata. Uskon, että vaan pelotteli meitä teinimpiä. .
Ihanaa. Mua ei teiniks ollakaan sanottu vuosikausiin :h:
Turbohaltija

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Arvoisa pukki

Toivoisin joululahjaksi seuraavia asioita:

1) Rauhaa ja rakkautta koko maailmaan
2) Onnea ja iloa minulle

Mutta jos nämä tuntuvat kohtuuttomilta toiveilta, voisitko tuoda minulle kaksi koria keskiolutta, kiitos.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Pukki vois jonkun pukin tänne mulle heittää loisimaan ees, paremman puutteessa.
Nighthawk

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Toivon vaikka nämä asiat:

http://www.merseyworld.com/imagine/lyrics/imagine.htm

(Parin päivän takaisen Lennonin poislähdön muistopäivän ja Petrin uudelleenrekisteröitymisen kunniaksi.)
Tuohipää

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja Tuohipää »

Kittys kirjoitti:Mitä TE toivotte joululahjaksi?
En vietä joulua.
En juuri nyt tarvitse mitään lahjojakaan. Ehkä ensi vuonna.
ninnithequeen

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nighthawk kirjoitti:Toivon vaikka nämä asiat:

http://www.merseyworld.com/imagine/lyrics/imagine.htm
Kaunista, niin kaunista :h:

Oliksä varattu jo?
Patz

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja Patz »

Rakas Joulupukki,

en ehkä ole käyttäytynyt kaikkien toiveidesi mukaisesti tänä vuonna, enkä siksi kehtaa pyytää itselleni mitään.
Kaikki lähimmäisenikään eivät ole olleet sieltä kilteimmästä päästä, mutta toivoisin heille silti seuraavaa:

Ohjaa huumekoukussa elävää veljeäni oikealle tielle. Me olemme tehneet kaikkemme auttaaksemme häntä, voisitko Sinä nyt vuorostasi antaa hänelle voimia taistella tätä riippuvuutta vastaan niin, että hän vielä joskus voisi elää päihteetöntä elämää ja saada lapsensa takaisin

Anna veljeni huostaanotetuille lapsille toivoa paremmasta. Omien vanhempiensa luokse he eivät todennäköisesti voi enää koskaan palata, joten auta löytämään perhe, jossa he voivat kasvaa turvallisessa ja rakastavassa ympäristössä aikuisiksi.

Opeta isääni arvostamaan äitiäni enemmän ja olemään vähemmän itsekäs. Anna hänelle myös rohkeutta mennä lääkäriin hoidattamaan jo vuosikausia vaivannut vamma.

Vaikka äitini aiheuttaakin minulle usein hampaiden kiristelyä, on hän silti aina ollut hyvä äiti. Yksi niistä harvoista ihmisistä elämässäni, jonka apuun on aina voinut luottaa. Toivonkin hänelle onnellisia viimeisiä elinvuosia, joita on toivottavasti vielä useita jäljellä. Hellitä myös hieman hänen ainaisia jalkasärkyjään.

Sisareni perheelle toivon onnellista elämää. Säästä heitä turhalta surulta ja vastoinkäymisiltä, ja opasta perheen isää olemaan kärsivällisempi ja aktiivisempi lasten kasvatuksessa.

Lisäksi toivon, että kummipoikani diagnoosi varmistettaisiin mahdollisimman pian, ja hänen vanhempansa pääsisivät jatkuvasta epätietoisuudesta. Toivoisin myös, ettei kummipoikani sairastelu vie koko perhettä taloudelliseen ahdinkoon ja että heillä riittäisi voimia tämänkin asian kanssa, jatkuvien vastoinkäymisten jälkeen saisi aurinko jo paistaa.

:h: :lla Anne

Ja jos siellä pajan hyllyillä sattuu olemaan ylimääräinen mikroaaltouuni, sellaiselle olisi kyllä käyttöä. Ei niinkään itseäni varten, vaan Sulon ruokien lämmittämiseen...
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja Meik »

[quote="Patz"][/quote]

Olipa koskettava. Veti aika hiljaiseksi. Ei tähän perään voi mitään toivomuslistaansa laittaa, vaikka sellaista en kyllä keksisikään.
Kittys

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Ei ton jälkeen enää toivo mitää "tavaraa". :h:
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja Meik »

Kittys kirjoitti:Ei ton jälkeen enää toivo mitää "tavaraa". :h:
Voihan.

Mä toivon sellaista taikasauvaa, jota heilauttelemalla saisi lämpimien ihmisten toiveita toteutettua. Sellanen ois kiva. Viuhtoisin sillä koko jouluaaton.
Kittys

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Meik kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Ei ton jälkeen enää toivo mitää "tavaraa". :h:
Voihan.

Mä toivon sellaista taikasauvaa, jota heilauttelemalla saisi lämpimien ihmisten toiveita toteutettua. Sellanen ois kiva. Viuhtoisin sillä koko jouluaaton.
Ihkua. Söpö. *tykkää*
Na

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja Na »

Patz kirjoitti: Anna veljeni huostaanotetuille lapsille toivoa paremmasta. Omien vanhempiensa luokse he eivät todennäköisesti voi enää koskaan palata, joten auta löytämään perhe, jossa he voivat kasvaa turvallisessa ja rakastavassa ympäristössä aikuisiksi.
Tämä kosketti niin henkilökohtaisesti, että valehtelematta tuli kyyneleet silmiin. :h:
Nighthawk

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

ninnithequeen kirjoitti:
Oliksä varattu jo?
Jos tarkoitit varattu varattu, niin.. ”väärille” ihmisille olen, mutta jos oikea™ sattuu kohdalle, niin en. :)
tuulenpuiska

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Meik kirjoitti: Voihan.

Mä toivon sellaista taikasauvaa, jota heilauttelemalla saisi lämpimien ihmisten toiveita toteutettua. Sellanen ois kiva. Viuhtoisin sillä koko jouluaaton.
Mul on chatissa semmoinen Fairy Magic Wand. Toteuttaa toiveita, ehkä.
Vastaa Viestiin