Eduskuntavaalit 2023

Yleinen lätinä jä kitinä
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21373
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Eduskuntavaalit 2023

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ No nyt vedit ässän hihasta! Voitaisiin tehdä diili, jossa kepu saisi puolet kaikesta brysselistä saadusta netosta. Saarikko tienaisi enemmän kuin Jamie Dimon ja maakuntiin vedettäisiin mottoriteitä. Sovittaisiin Suomessa keskenämme, että äänestetään vain kepulaisia europarlamenttiin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14923
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Eduskuntavaalit 2023

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 06.02.2023 12:27Kepu on hiton taitava. JOstain syystä pystyy hillittömään lypsyyn.
Ei Kepu ole taitava, se on vain persujen esiinnousun myötä noussut kuninkaantekijän asemaan hallituksesta toiseen ja käyttää sitä häikäilemättä hyväkseen. Kepu on päinvastoin usein hyvin tökerö ja se näkyy alati laskevissa kannatuisluvuissakin. Sanoisin, että Kepu on kokoaan isompi, koska sen strateginen asetelma on niin hyvä. EU:ssa Suomi on nyt ja jatkossakin lilliputti joka ei ole vaa'ankieliasemassa oikein missään. Yksimielisyyttä vaativissa päätöksissä ollaan kyllä toistuvasti rasvattu peppu sen vuoksi, että pitää olla joku vitun mallioppilas. Siinä voisi kepun röyhkeydestä ottaa oppia.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Eduskuntavaalit 2023

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009374330.html

Ennen vaalejahan näitä aina putkahtelee. Pitäähän aikuisen miehen saada välillä nollata.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21373
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Eduskuntavaalit 2023

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ " Tilanteessa oli kaksi avustajaa, jotka kokivat minun ohjeistaneen heitä liian hanakasti"

- Näytä tissit!
- Nooh, näytä nyt tissit!
- Nyt ne tissit esiin, saatana!
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16685
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Eduskuntavaalit 2023

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Hyvä kyllä tuo Kitinästäkin tuttu itsehuijaus, että ihan samalla tavalla alkoa vetävät kaikki muutkin, ei tässä mitään kummallista ole (HS muistutti (https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009374264.html), että edellisen kerran tyyppi vetäytyi valtakunnan politiikasta, kun pikkusieluiset absolutisti-vähemmistön edustajat nillittivät siitä, että tyyppi sössötti kännissä eduskunnan puhujapöntössä, samaa normaalia toimintaa kai sekin). Erityisen komea onkin tuo jäsennys, että omassa toiminnassa ei ole mitään moitittavaa, joten jutun opetus ei ole esimerkiksi oman käyttäytymisen korjaaminen, vaan julkisuuden karttelu, jotta voi rauhassa jatkaa samaa sikailua kuin ennenkin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25641
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Eduskuntavaalit 2023

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Poliittinen ajojahti, mahdollisesti tyrmäystipat.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21373
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Eduskuntavaalit 2023

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Mitä väliä sillä on, ahdisteliko kännissä vai vesiselvänä. Ristille vaan.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Eduskuntavaalit 2023

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ja hei, kenen nimi on Sampsa? Ihan kuin joku lastenhjelman reipas posteljooni. Poliitikon etunimen tulee huokua arvovaltaa ja lievää huolestuneisuutta, kuten Paavo tai Mauri.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16685
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Eduskuntavaalit 2023

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ ikävästi sukupuolipainottunut toi sun analyysisi. Poliitikko on ensisijaisesti mies?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21373
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Eduskuntavaalit 2023

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Eihän tuossa kerrottu sukupuolta? Hyi, teit oletuksen!
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25641
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Eduskuntavaalit 2023

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Urpiainen on niin vanhanaikainen. Toinen mahdollisuus (vielä pahempaa); TERF.

Vanhanaikainen voi olla jalo villi, mutta Terf on valinta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Eduskuntavaalit 2023

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Väijyin eilen A-studiota, jossa persujen Leena Meri pelotteli heikkolahjaisia väestönvaihdolla, kun teemana oli työperäinen maahanmuutto.
Siis tämä väestönvaihtohan on salaliittoteoria, jonka mukaan länsimaiden valkoista väestöä ollaan tietoisesti korvaamassa Lähi-idästä ja Afrikasta tulevilla ihmisillä.

Itselle tulee vastaavista heitoista mielleeni kysymys, eikö sivistynyt ihminen oikeasti pysty parempaan? Samaa tavaraahan tämä on kuin vieraslajitermikin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25641
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Eduskuntavaalit 2023

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tuossa väestönvaihto-salaliitossa, kuka sen takana on?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21373
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Eduskuntavaalit 2023

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^
Salaliitto on omituinen termi, mutta kyllähän meillä on tilanne, jossa tulijat luultavasti kannattaisivat vassareita. Minusta tässä on ihan selkeä insentiivi kasvattaa mamupopulaatiota, jos poliitikon tavoite on nousta vasemmiston poliittiseen rälssiin. Persut sitten rikkoivat tuon pelin tarjoamalla äänestäjille vaihtoehdon. Nyt peliä yritetään käynnistää uudelleen sulkemalla persut ulos. Sitten ollaan taas tilanteessa, jossa mamut lisäävät vasareiden kannatusta enemmän kuin kokoomuksen. Minusta salaliitsta ei voida puhua, jos toiminta on täysin näkyvissä kaikile.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16685
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Eduskuntavaalit 2023

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 07.02.2023 10:40 Tuossa väestönvaihto-salaliitossa, kuka sen takana on?
Eiks tässä viitata Supon johonkin raporttiin, jossa todettiin, että väestönvaihtoteoria on ekstremistisen äärioikeiston diskurssiin jo pitkän kiinnittynyt jäsennys, jolla luodaan vastakkainasettelua ja uhan tuntua, ja perustellaan tarvetta ja oikeutusta radikaaleillekin toimenpiteille uhan torjumiseksi. Eli kyseessä olisi ehkä enemmän sellainen halla-aholais-breivikistisen kahden rintaman harmageddonin kaltainen diskursiivinen jäsennys kuin tarkka salaliittoteoria. https://yle.fi/a/3-11849419
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25641
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Eduskuntavaalit 2023

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 07.02.2023 10:57
James Potkukelkka kirjoitti: 07.02.2023 10:40 Tuossa väestönvaihto-salaliitossa, kuka sen takana on?
Eiks tässä viitata Supon johonkin raporttiin, jossa todettiin, että väestönvaihtoteoria on ekstremistisen äärioikeiston diskurssiin jo pitkän kiinnittynyt jäsennys, jolla luodaan vastakkainasettelua ja uhan tuntua, ja perustellaan tarvetta ja oikeutusta radikaaleillekin toimenpiteille uhan torjumiseksi. Eli kyseessä olisi ehkä enemmän sellainen halla-aholais-breivikistisen kahden rintaman harmageddonin kaltainen diskursiivinen jäsennys kuin tarkka salaliittoteoria. https://yle.fi/a/3-11849419
Olen pettynyt. Ajattelin, että NWO tai Illuminati tai juutalaiset.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21373
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Eduskuntavaalit 2023

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 07.02.2023 11:00 Olen pettynyt. Ajattelin, että NWO tai Illuminati tai juutalaiset.
Ole kuitenkin tyytyväinen, että supo on "korkannut" homma-forumin ja pitää sitä silmällä 24/7. Tuo on tärkeämpää kuin ryssien jahtaaminen.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16685
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Eduskuntavaalit 2023

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 07.02.2023 11:00
urpiainen kirjoitti: 07.02.2023 10:57
James Potkukelkka kirjoitti: 07.02.2023 10:40 Tuossa väestönvaihto-salaliitossa, kuka sen takana on?
Eiks tässä viitata Supon johonkin raporttiin, jossa todettiin, että väestönvaihtoteoria on ekstremistisen äärioikeiston diskurssiin jo pitkän kiinnittynyt jäsennys, jolla luodaan vastakkainasettelua ja uhan tuntua, ja perustellaan tarvetta ja oikeutusta radikaaleillekin toimenpiteille uhan torjumiseksi. Eli kyseessä olisi ehkä enemmän sellainen halla-aholais-breivikistisen kahden rintaman harmageddonin kaltainen diskursiivinen jäsennys kuin tarkka salaliittoteoria. https://yle.fi/a/3-11849419
Olen pettynyt. Ajattelin, että NWO tai Illuminati tai juutalaiset.
Niin siis tässä on kyse ennen muuta persujen viestinnästä omilleen: jatkuvastihan he ovat tehneet tätä, että esiintyessään salonkikelpoisesti he sisällyttävät puheeseensa näitä radikaalin äärioikeiston avainsanoja ikään kuin silmäniskuiksi äärikannattajilleen, että tietäjät tietää, kyllä me yhä ollaan teikäläisiä ja ajetaan tiukkaa natsiasiaa, vaikka tässä vaan ovelasti ollaan vähän vaisummin. Eli kyseessä ei ole niinkään varsinainen salaliittoteoria vaan identiteettisignalointi sisäpiiriläisille.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21373
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Eduskuntavaalit 2023

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti: 07.02.2023 11:33 Niin siis tässä on kyse ennen muuta persujen viestinnästä omilleen: jatkuvastihan he ovat tehneet tätä, että esiintyessään salonkikelpoisesti he sisällyttävät puheeseensa näitä radikaalin äärioikeiston avainsanoja ikään kuin silmäniskuiksi äärikannattajilleen
Joku persu just puhui "vuorineuvoksista". Tiedän mitä tarkoitti.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16685
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Eduskuntavaalit 2023

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 07.02.2023 11:00 Olen pettynyt. Ajattelin, että NWO
Hankalaa, kun käytät näitä alan miesten koodisanoja. Äsken puhuit jostain ihme TERFistä vai mikä olikaan, joka ei sanonut mulle mitään. Ja tässäkin mietin, että epäiletkö nyt Risto JNE Penttilää ja koko Nordic West Officen väkeä jostain väestönvaihto-juonista vai mitä ihmettä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25641
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Eduskuntavaalit 2023

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:) Vietät liian vähän aikaa netissä!

TERF=trans-exclusionary radical feminist
NWO=New World Order
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Eduskuntavaalit 2023

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti: 07.02.2023 11:33 Niin siis tässä on kyse ennen muuta persujen viestinnästä omilleen: jatkuvastihan he ovat tehneet tätä, että esiintyessään salonkikelpoisesti he sisällyttävät puheeseensa näitä radikaalin äärioikeiston avainsanoja ikään kuin silmäniskuiksi äärikannattajilleen, että tietäjät tietää, kyllä me yhä ollaan teikäläisiä ja ajetaan tiukkaa natsiasiaa, vaikka tässä vaan ovelasti ollaan vähän vaisummin. Eli kyseessä ei ole niinkään varsinainen salaliittoteoria vaan identiteettisignalointi sisäpiiriläisille.
Juuri näin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4289
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Eduskuntavaalit 2023

Viesti Kirjoittaja Bhven »

urpiainen kirjoitti: 07.02.2023 11:33 Eli kyseessä ei ole niinkään varsinainen salaliittoteoria vaan identiteettisignalointi sisäpiiriläisille.
Espoon kaupunki osallistuu keskusteluun.

In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25641
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Eduskuntavaalit 2023

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^varsin päräyttävää.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21373
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Eduskuntavaalit 2023

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ 30v päästä katselet parvekkeeltasi alla levittäytyvää Mad Maxia ja viestittelet peilillä naapuritorneihin.
Vastaa Viestiin