VKO 37

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: VKO 37

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^^ Näyttää perusprepperin käteisvarastolta.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VKO 37

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jaahas, tuomarointia eli 2x35min Ilveksen tytöt vs pojat. Hieman säännöt vaihtuneet, kuten paitsiosääntö, näin kauden vaihtuessa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO 37

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

TPK!1
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: VKO 37

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Mikä viikko? Mikä viikko! Onneksi ohi!

Töissä normaalin kiireistä, se väsyttää mutta jää duuniin. Sen sijaan huoltajuusoikeudenkäynti VIHDOIN istuttiin, mutta keissi sen verran kinkkinen että tuomari antaa päätöksensä vasta 12.10. :roll: Noh, toivon mukaan nyt miettii oikeasti oikeudenmukaiseksi asiat, sillä taloudellinen vastuu on ollut ihan liikaa mulla nää viimeiset lähes 3 v, mitä erosta on jo aikaa. Alkaa tympimään. Mut sen verran stressasi koko istuminen (meni käsittelyssä 8,5h...), etten juuri nukkunut menneenä viikkona.

Vkonloppu menikin nukkuessa, jopa 3 tunnin päikkärit sekä la että su. Ja murun kainalossa maailmaa miettien. Onneksi on ihania ihmisiä lähipiirissä, joille voi purkaa ajatuksiaan.
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: VKO 37

Viesti Kirjoittaja Bhven »

In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: VKO 37

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ensiviikolla ei kannata yrittää nelostietä pitkin Lahdesta Jyväskylään. Voi tulla hävittäjä vastaan.

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009074247.html
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vastaa Viestiin