Eduskuntavaalit 2023

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Eduskuntavaalit 2023

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lähtötussaus annettu, Paavo Väyrynen ei lähde ehdokkaaksi!
Paavo "älä ota kesävietnamikalaista!" Väyrynen

Keskustan sukellus alkaa olla ilmeinen, Kokoomuksen johto räpii talouspolitiikan perusteissa, muut ottaa lisää velkaa?
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Eduskuntavaalit 2023

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Väijyin päivänä eräänä Alfa TV:n Parkkosta. Vastapäätä pallilla tarinoi Keskusta puolueen ikinuori Timo Laaninen, joka pyrkimässä takaisin Arkadianmäelle. Tottakai udeltiin myös mittaushistorian pohjista eli hieman yli 10% kannatuksesta.

Taas toistui Keskustan kiemurtelu kannatustasosta. Siis miksi ei kehdata kertoa, että kaupungistuminen etenee ja tulee etenemään ja Persut on tullut jäädäkseen? Mikä tämä nostalgiateatteri edelleen on? Eiköhän kaikki muut kuin puoluetoimisto väki ole jo hyväksyneet tosiasian, että suurta puoluetta ei enää ole ja tule, eikä sen haikailu auta ketään eikä mitään, eikä varsinkaan ole reilua nykyjohdon onnistumisen mittariksi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25564
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Eduskuntavaalit 2023

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Eduskuntavaalit 2023

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 26.10.2022 9:32 Obs! Huom!

viewtopic.php?t=14184
Hyvä pointti!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin