Twitter-kirjeenvaihto

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Musk postasi linkin "Santa Monica observer" nimiseen julkaisuun, joka aiemmin on mm. väittänyt, että ennen 2016 vaaleja Hilary Clinton kuoli ja korvattiin kaksoisolennolla. Tällä kertaa Santa Monica observer kertoi, että Nancy Pelosin aviomiehen kallon murtanut välikohtaus oli todellisuudessa homosuhteeseen liittynyt riita.

Muutaman tunnin kuluttua Musk poisti twiittinsä.

Ilmeisesti Santa Monica observer on sittemmin myös poistanut juttunsa

Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tahdosta riippumaton hoito voisi olla ok ratkaisu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Helenin hallituksen puheenjohtaja hoitaa yhtiön asiakassuhteita twitterissä. Tämäkin twiitti sittemmin poistettu. Miksi parhaat aina poistetaan ?!

Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Hoitaako Kitinän virallinen Musk tiedottaja viimeisimmät Twitter -uutiset vai täytyykö jonkun muun kommentoida hallituksen potkuja?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti: 01.11.2022 10:19 Hoitaako Kitinän virallinen Musk tiedottaja viimeisimmät Twitter -uutiset vai täytyykö jonkun muun kommentoida hallituksen potkuja?
Otatko sä kopin tästä Vagis!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 01.11.2022 10:43
Vagabondo kirjoitti: 01.11.2022 10:19 Hoitaako Kitinän virallinen Musk tiedottaja viimeisimmät Twitter -uutiset vai täytyykö jonkun muun kommentoida hallituksen potkuja?
Otatko sä kopin tästä Vagis!
:sir:

https://www.hs.fi/talous/art-2000009171625.html

Musk siis irtisanoi koko hallituksen ja aiemmin jo toimarin sekä useita muita johtajia. Melkoinen puhdistus käynnissä. Musk on nyt siis ilmeisesti diktaattorin elkein sekä Twitterin hallitus että toimari. Saa nähdä miten saaga jatkuu ja miten se vaikuttaa palvelun käyttäjiin ja käyttökokemukseen.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Voi olla niinkin, että noin firma pitää ottaa haltuun.

Fortumiltahan meni Uniperin kanssa vuosia, kun vanha johto neliraajajarrutuksella vastusti muutoksia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 01.11.2022 13:01 ^Voi olla niinkin, että noin firma pitää ottaa haltuun.

Fortumiltahan meni Uniperin kanssa vuosia, kun vanha johto neliraajajarrutuksella vastusti muutoksia.
Joo, en mä sano, että Muskin moovit on huonoja, vaan ennemminkin mielenkiinnolla seuraan mitä vaikutuksia koko johdon uusimisella tulee olemaan. Jääkö vaikutukset loppupeleissä pieniksi vai tapahtuuko jotain näyttävää putiikin strategian uusiksi laittamista.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16597
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mun seuraamassa twitter-siivussa on aika kovaa puhinaa Mastodoniin siirtymisen puolesta. En oikein usko, mutta mitä mä nyt somen dynamiikasta ymmärrän.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja Bhven »

In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Musk ja Twitter on junaonnettomuus.

Asperger-insinöörin ei pitäisi ryhtyä johtamaan somefirmaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ hyvä siitä tulee! Monet ajatukset jo parempia mitä vahan twitterin..nyt vaan vauhtia Toteuttamiseen

Henkilökohtainen painotus feediin ois kiva. En jaksa kissajuttuja edes seuraamiltani.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 07.11.2022 15:39 Musk ja Twitter on junaonnettomuus.

Asperger-insinöörin ei pitäisi ryhtyä johtamaan somefirmaa.
Näin on.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Nauratti.

Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Ensin pitäisi tietää kummasta hän nauttii enemmän.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Joo. Musk kertoo kerran olleensa lomalla ja ei pitänyt.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja aasi »

Muskin toimet ovat tavallaan kuitenkin markkinointia, Twitterillä ei ole kuitenkaan niin kovin paljon käyttäjiä noihin muihin verrattuna.

Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^joo. Kyllähän tämä tuo uusia käyttäjia, kun Twitter on Hesarinkin etusivulla monta kertaa. Mutta ongelmahan on, mainosmyynti on pudonnut.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja So Hard »

aasi kirjoitti: 08.11.2022 10:43 Muskin toimet ovat tavallaan kuitenkin markkinointia, Twitterillä ei ole kuitenkaan niin kovin paljon käyttäjiä noihin muihin verrattuna.
Toisaalta Musk on ajanut mainostajia pois aika lailla. Kulut nousevat mutta tulos laskevat = profit?

Veikkaan että US vaalien jälkeen Twitterin käyttö hiipuu isosti.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mua tämä koko junaonnettomuus kiinnostaa eniten Teslan näkökulmasta. Tekisi mieli ostaa taas Teslaa ja etsin sopivaa paikkaa.

Maailman rikkaimmalla miehellä on nyt paljon velkaa, koska omaisuus on kiinni Teslan ja Space X:n osakkeissa. Saattaa olla, että Musk vielä joutuu myymään Teslaa velkojen maksamiseksi.

Lyhyellä tähtäimellä ei ole tietenkään Teslan kannalta hyvä, että Musk haluaa ownata liberaalit (yhdysvaltalaisessa merkityksessä) ja kehottaa äänestämään republikaaneja ja twiittaa erilaista sekopäistä kamaa.

Pitkällä tähtäimellä kuitenkin uskon Teslaan, ellei Musk sitten mene full Howard Hughesiksi.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

So Hard kirjoitti: 08.11.2022 10:49 Toisaalta Musk on ajanut mainostajia pois aika lailla.
Minulla on se kuva, että äänekäs vähemmistö on painostanut mainostajia poistumaan. Mainostajille twitter on luultavasti niin marginaalinen alusta, että monet ovat sitten varovaisuussyistä pistäneet mainokset tauolle.

Twitterin sisältö ei ymmärtääkseni ole radikaalisti muuttunut. Tai en ainakaan ole huomannut.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 08.11.2022 11:32
So Hard kirjoitti: 08.11.2022 10:49 Toisaalta Musk on ajanut mainostajia pois aika lailla.
Minulla on se kuva, että äänekäs vähemmistö on painostanut mainostajia poistumaan. Mainostajille twitter on luultavasti niin marginaalinen alusta, että monet ovat sitten varovaisuussyistä pistäneet mainokset tauolle.

Twitterin sisältö ei ymmärtääkseni ole radikaalisti muuttunut. Tai en ainakaan ole huomannut.
Tuskinpa twitter on (vielä?) muuttunut mitenkään. Isot mainostajat eivät kuitenkaan halua ottaa tarpeetonta riskiä. Isot brändit eivät halua mainostaa liian repivällä saitilla.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Pointtini olikin, että se repivyys taitaa olla näiden aktivistien kuvitelmissa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kaikki aikuiset Twitter-taloudesta irtisanoutuvat, mainostajat kaikkoavat, ja 8 dollarilla ostetut feikkitilit pistävät kaikenlaisia brändejä ja julkkiksia halvalla.

Imploosio on niin nopea, että Elon saattaa ylittää suomalaispoliitikkojenkin kyvyt polttaa miljardeja hetkessä ilmaan.

Samaan aikaan US vaalit näyttää mennen ihan kivasti. Vielä on saumaa jopa että demskut pitää molemmat kamarit.

Ja venäläiset pakenevat sekasorrossa ja paniikissa Khersonista. Ukrainan tykistö jauhaa evakuointirantoja niin että tämmöistä teurastusta tuskin on ollut sitten Dunkerquen.

Kaikeinkaikkiaan kiva lukea Twitteriä. Ei meinaa malttaa nukkua
Viimeksi muokannut So Hard, 11.11.2022 9:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja Bhven »

So Hard kirjoitti: 11.11.2022 1:10 Kaikeinkaikkiaan kiva lukea Twitteriä. Ei meinaa malttaa nukkua
Hyi.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Vastaa Viestiin