Twitter-kirjeenvaihto

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Oot päässyt twitterissä yhden tason ylemmäs, kun olen saanut seuraajiksi ensimmäiset tissibotit.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16688
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mun mielestä tämä ketju on aika osuva analyysi. Itse ehkä painottaisin vielä enemmän tuota, miten humaanin valistuksen näkökulmasta joidenkin maahanmuuttajien uskonnolliskonservatiivinen normisto ansaitsisi erittäin voimakasta kritiikkiä, mutta sen esittäminen on käynyt hyvin vaikeaksi, koska persujen on annettu omia kaikki sellainen kulttuurikritiikki oman vihapuheensa käyttövoimaksi, vaikka kritiikki kohdistuu yhtä lailla vaikka nykyisiin hallituspuolueisiin ehkä Uudenmaan rkp:tä lukuunottamatta.

"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4291
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja Bhven »

urpiainen kirjoitti: 14.07.2023 11:00 uskonnolliskonservatiivinen normisto ansaitsisi erittäin voimakasta kritiikkiä, mutta sen esittäminen on käynyt hyvin vaikeaksi, koska persujen on annettu omia kaikki sellainen kulttuurikritiikki oman vihapuheensa käyttövoimaksi
Tuon takia on kehitetty lause: En ole Persu, mutta...

Tuota ei kyllä usein näe missään.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 14.07.2023 10:11
Tuo vastaus on väärin. Jos on tarkoitettu, että kyseessä on 5 kertoma, se pitäisi kirjoittaa virkkeen lopussa 5!.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Olet oikeassa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4291
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Tämä selittääkin hallitusta kohtaan osoitetun vastustuksen. Suomessa hyvää talousosaamista kutsutaan rasismiksi.

In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4291
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja Bhven »

In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »



En ole puolesta enkä vastaan vaan pikemminkin päinvastoin.

Edit: tarkemmin pohdittuani; Marin yrittää syödä ja säästää kakun. Hän käytti instagram-julkisuutta määrätietoisesti hyväkseen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 28.07.2023 10:43 Marin yrittää syödä ja säästää kakun.
Juu. Ihan tulee Sara Sieppi mieleen, joka esittelee hölskyttimiään somessa taustalla uusin huonekalu. Ja nauraa matkalla pankkiin. Tämä on luokkaa voivoi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 28.07.2023 10:43 Edit: tarkemmin pohdittuani; Marin yrittää syödä ja säästää kakun. Hän käytti instagram-julkisuutta määrätietoisesti hyväkseen.
Juu, ei oo ensimmäinen joka haluaisi kerätä rusinat pullasta ja olla julkkis vain silloin kun se itseään hyödyttää. Se ei vaan toimi niin.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21386
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 28.07.2023 10:43


Edit: tarkemmin pohdittuani; Marin yrittää syödä ja säästää kakun. Hän käytti instagram-julkisuutta määrätietoisesti hyväkseen.
Marin syö säästämääsi kakkua koko ajan. Nytkin hän tulee ulos uhrina. Toisessa hetkessä hän on nuori voimakas naispääministeri. Deal with it boomeri.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Marin on oikeassa siinä, että.hän ei ole tuonut ihmissuhdeasioitaan julkisuuteen vaan niitä on tuotu. Hän ei ole enää PM.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21386
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Paljastan nyt kaikille pääministeriksi haluaville, että heidän suhteensa ja tekemisensä tullaan raportoimaan Seiskassa myös PM pestin jälkeen. Seiska sitten haastetaan tasaisin väliajoin ja niin heidän linjansa kehittyy (yhdessä myyntimäärien kanssa).
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja So Hard »

sivustahuutaja kirjoitti: 28.07.2023 14:24 ^ Paljastan nyt kaikille pääministeriksi haluaville, että heidän suhteensa ja tekemisensä tullaan raportoimaan Seiskassa myös PM pestin jälkeen. Seiska sitten haastetaan tasaisin väliajoin ja niin heidän linjansa kehittyy (yhdessä myyntimäärien kanssa).
Kunnes saavat tuomion yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisestä.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti: 28.07.2023 14:07 Marin on oikeassa siinä, että.hän ei ole tuonut ihmissuhdeasioitaan julkisuuteen vaan niitä on tuotu. Hän ei ole enää PM.
On hän kuitenkin edelleen mm. SDP:n puheenjohtaja ja vaikutusvaltaisimpia suomalaisia.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 28.07.2023 15:09
So Hard kirjoitti: 28.07.2023 14:07 Marin on oikeassa siinä, että.hän ei ole tuonut ihmissuhdeasioitaan julkisuuteen vaan niitä on tuotu. Hän ei ole enää PM.
On hän kuitenkin edelleen mm. SDP:n puheenjohtaja ja vaikutusvaltaisimpia suomalaisia.
No, minä olen sitä mieltä että hänen yksityiselämällään ei ole enää esim. kansallisen turvallisuuden ulottuvuutta ja sen uutisointi on vain tirkistelynhalua.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21386
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ marin on pelkästään instaseuraajien määrällä julkkis. Tilit voi laittaa yksityiseksi, jos ei maistu.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja So Hard »

sivustahuutaja kirjoitti: 28.07.2023 15:25 ^ marin on pelkästään instaseuraajien määrällä julkkis. Tilit voi laittaa yksityiseksi, jos ei maistu.
Ei tuolla ole mitään tekemistä sen kanssa miten journalistin ohjeet toimii.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21386
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ seiskaa varmasti ojennetaan, jos toimivat ohjeiden vastaisesti. Asiakkaatkin kaikkoavat.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 28.07.2023 15:36
sivustahuutaja kirjoitti: 28.07.2023 15:25 ^ marin on pelkästään instaseuraajien määrällä julkkis. Tilit voi laittaa yksityiseksi, jos ei maistu.
Ei tuolla ole mitään tekemistä sen kanssa miten journalistin ohjeet toimii.
Asiasta on olemassa KKO:n ratkaisu "Pääministerin morsian" kirjasta. Ainoastaan yksityiskohtaiset seksikuvaukset piti poistaa.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000308142.html

Journalistin ohjeet ovat itsesäätelyä.

Lisäksi asiaa on käsitelty Antti Piipon ja silikonimissin tapauksessa. Ei kuulunut yksityisyyden suojan piirin, vaikka Piippo en enää ollut Elcoteqin TJ.

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000004138721.html

Johtopäätös; kun on kerran arvioitu julkkikseksi, oikeuskäytännön mukaan ei helpolla palaa tavikseksi.

Marin on tällä hetkellä SUomen suurimman oppositiopuolueen PJ, jolla on yli miljoona instagram-seuraajaa, ja joka on kansainvälisen puhujatoimiston listoilla.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21386
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 29.07.2023 8:55 Asiasta on olemassa KKO:n ratkaisu "Pääministerin morsian" kirjasta. Ainoastaan yksityiskohtaiset seksikuvaukset piti poistaa.
Tuossa oli kai kyse enemmän morsiamen oikeudesta kertoa omasta elämästään kuin siitä, että toimittaja kertoo julkisuuteen asioita, joita kukaan kohteista ei halua julkisuuteen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 29.07.2023 14:57
James Potkukelkka kirjoitti: 29.07.2023 8:55 Asiasta on olemassa KKO:n ratkaisu "Pääministerin morsian" kirjasta. Ainoastaan yksityiskohtaiset seksikuvaukset piti poistaa.
Tuossa oli kai kyse enemmän morsiamen oikeudesta kertoa omasta elämästään kuin siitä, että toimittaja kertoo julkisuuteen asioita, joita kukaan kohteista ei halua julkisuuteen.
Kuulemma juristeilla on sanonta "kun maallikko sanoo, että tästä on ennakkotapaus, niin yleensä kyseessä ei ole asiaa koskeva ennakkotapaus". Eli voi olla.

Mutta mielestäni Antti Piipon ja silikonimissin suhde ainakin sopii tähän. Hymy kertoi suhteesta, vaikka Piippo ja missi eivät halunneet.
JSN:n mukaan kertominen ei rikkonut yksityisyyden suojaa. Mutta kuten jo aiemmin sanoin JSN on itsesäätelyelin, jolla ei ole mitään juridista valtaa. Eli ei sekään ole juridinen ennakkotapaus. Mutta eo:n perusteella veikkaan, että ainakaan JSN ei moittisi tätä Marinin suhdeuutisointia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »



Pitäisi varmaan käydä joskus :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin