Twitter-kirjeenvaihto

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009201202.html

joo-o

Identiteetin rakentaminen on äärimmäisen herkkää.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ On Masalla yksi pointti: Jos oman kylän toimittaja soittaa, eikä tiedä oman kylän pojasta mitään, niin onhan se noloa. Paikallismediassa kuitenkin nyhdetään niitä juttuja ihan mistä vaan, joten voisihan sitä paikalliseen ykkösartistiin tutustua jotenkin ennen haastattelua. Olisivat laittaneet jonkun asiasta kiinnostuneen lukiolaisharjoittelijan tekemään jutun, jos ei vanhaa kaartia kiinnosta.

Ei minulla ole mitään hajua, mitä "suomi" kuuntelee tai katsoo telkkarista tai mikä on suosituin valmisruoka.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

sivustahuutaja kirjoitti: 16.11.2022 11:00 Ei minulla ole mitään hajua, mitä "suomi" kuuntelee tai katsoo telkkarista tai mikä on suosituin valmisruoka.
Tässä on tärkeää tiedostaa, että massalla ei ole makua tai tyylitajua. Kaikki suosittu siis tuppaa olemaan keskinkertaista roskaa johon identiteetistään tarkka elitisti ei vahingossakaan lankea :paavi:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Ei minulle ole ollut mikään ongelma katsoa Game of Thronesia tai Breaking Badia. Massatkin ovat joskus oikeassa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

^ Kun tässä nyt oli musiikista puhe, niin viittasin aika vahvasti itseeni. Luulin jo todistaneeni oman makuni ylivertaisuuden tässäkin sektorissa :leuhka:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Eihän sitä voi olla elitisti, ellei ole 1337 kaikkialla?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009214951.html

Ei tämä nyt imho vieläkään selvennä sitä oleellista kysymystä, onko tuossa laskelmassa lainat mukana tulona vai ei..
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Laskelma on tässä epäoleellista. Mäkynen ja Kärnä hehkuttivat tätä jonkinlaisena onnistumisena kansantalouden vinkkelistä. Talous on perseellään ja velkaa otetaan kaksin käsin, vaikka jokin laskelma jostain näyttäisi "vähemmän alijäämäiseltä".
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

On se siinä mielessä oleellista, että JOS ko. laskelmassa lainanotto on laskettu tuloksi ja SDP:n Borat ei sitä tajua vaan hehkuttaa great success, niin onhan se pelottavaa.

Yo. Mäkynenhän on SDP:n talousosaamisen kärkeä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Eiks se nyt ollut selvä, että Mäkynen oli sinänsä oikeassa, että valtion verotulot ovat kehittyneet ennakoitua paremmin (riippuen ehkä näkökulmasta) ja budjetoituja menoja on jäänyt toteutumatta. Eli tilanne on taas osin ennakoitua parempi, riippuen vähän, mitä menoja toteutuu loppuvuodesta. Isoa kuvaa tämä ei tietenkään muuta, eli velkaantuminen on aika kovaa.

Mun mielestä on aika väsynyt tuo oikeiston populistien kela, että Mäkynen olisi ihan pihalla perusasioista. Mäkysen kanssa voi olla eri mieltä, mutta ei se ihan tutkalla ole. Tietenkään.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Onhan nuo Mäkysen vastenmieliset kirsikanpoiminnat jo ihan urpoa lähtökohtana. "Hei kattokaa, yhdessä kuussa on parempi toteuma kun odotettiin!"

Iso kuva kuitekin on hirviövelkaantuminen ja eihän tuossa siis mitään budjetissa olevaa menoa ole poistettu.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 21.11.2022 15:34

Mun mielestä on aika väsynyt tuo oikeiston populistien kela, että Mäkynen olisi ihan pihalla perusasioista. Mäkysen kanssa voi olla eri mieltä, mutta ei se ihan tutkalla ole. Tietenkään.
Siis Mäkynenhän sanoo, että laskelmassa ei ole laskettu lainoja tuloksi. Mä en tiedä, mikä on totuus.

Edit: Mäkynen on ilmeisesti oikeassa

olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Eo. ei ole oikein Puttoselle ja Romakkaniemelle kunniaksi



olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Puttosen kommenttihan oli täysin asiallinen ja faktapohjainen?
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 21.11.2022 16:35 Puttosen kommenttihan oli täysin asiallinen ja faktapohjainen?
Puttosen kommentti oli tosiaan sen verran yleinen, että sen perusteella ei voi sanoa hänen olleen väärässä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »



"pahkatyöt ja naisten sosiaalipsykologia"

:mrgreen:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Kun minusta tulee presidentti, pyydän aasia deletoimaan kaikki viestini kitinästä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Erehdyt kuitenkin jossain haastattelussa mainitsemaan mieliväriksesi rubiininpunaisen ja jäät kiinni!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Saa nähdä, miten vaikuttaa Kärnän brändiin ja eduskuntavaalinäkymiin Helsingissä. Ehkä ei mitenkään. Kaikesta huolimatta olisi varmaan hyvä, jos Kärnä veisi persupopulistihenkisten ääniä korttia kantavilta persuilta.

Pidin siitä, kun keskustelun käänteissä twitterissä politiikan tutkija viittasi Hommaforumiin ja Scriptaan vihanlietsontasivustoina, niin paikalle heti rynnänneet persu-uhriutujat sivuutettiin kokonaan. Toivottavasti ignorointilinja jatkuu.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Aika sekaisin pitää helsinkiläisen olla, että äänestää jotain lapin jätkää. Mitä hyvää Kärnä muka olisi lupaamassa helsinkiläisille?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 23.11.2022 9:08 Mitä hyvää Kärnä muka olisi lupaamassa helsinkiläisille?
Halpaa viinaa ja pajauttelua!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »



Savuava ase!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

sivustahuutaja kirjoitti: 23.11.2022 9:08 ^ Aika sekaisin pitää helsinkiläisen olla, että äänestää jotain lapin jätkää. Mitä hyvää Kärnä muka olisi lupaamassa helsinkiläisille?
Mun mielestä helsinkiläisten aiempi äänestyskäyttäytyminen osoittaa, että urposti äänestävää populaa piisaa. Käsittääkseni Kärnä etsii aktiivisesti kaikenlaisia näkökulmia, joilla kosiskella populismin edessä suojattomia heikkomieliä. Toistaiseksi se on kai puhunut tiivistyvän kaupunkirakennekehityksen vastustamisesta, valkoposkihanhien listimisestä, erilaisten kasvisruokapäivien ja muiden vastaavien linjausten vastustamisesta. Kyllä sillä voi pärjätä. Eiköhän kepulla ole joku vaaliliitto kristillisten kanssa, jotka keskittänevät äänensä varmaan Mika Ebelingille. Kärnä tarvitsee sitä enemmän ääniä, ja toivoa läpipääsystä on.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin