Vko 44/22

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 551
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Vko 44/22

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Noni, viikkokirjelmä skutsista sinne stadiin. Tai mihin tahansa muualle isompaan kaupunkiin, jossa on ELÄMÄÄ.
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 551
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Vko 44/22

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Mun viikkoon on sisältynyt yksi sormen telominen (vierihoitoa keskariin kiinnitettynä nyt 2 vkoa), töitä ja kotitöitä, vakuutusyhtiön kanssa tappelemista, asianajolaskun ihmettelyä (kts. edellinen kohta), vuokranantajan hätistelyä korvausvaatimusten suhteen ja mitähän vielä. :paavi: Ihme että olen vielä hengissä.

Mä NIIN ihmettelen, millaisia vuokranantajia voikaan Suomi olla täynnä. Ja ei, en todellakaan rohjennut ostaa asuntoa täältä perämetsästä, kun en tiennyt jäänkö tänne pidemmäksi aikaa vain en.. Nyt olen sitä mieltä, että pari vuotta parkissa täällä ja sitten jälleen uuden työnantajan metsästys. Eli vuokra-asumista täytyy sietää.. :roll: :roll: No MITÄ se vuokranantajani sitten on tehnyt? Vuokrannut minulle asunnon, joka piti olla remontoitu ennen sisäänmuuttoa. Remppa oli kesken kun tulin tätä katsomaan avaimia hakiessa, kuvat ja suunnitelmat sain etukäteen. Noh, tapella on saanut rikkinäisten, aika oleellisten asioiden vaihtamisesta tai korvaamisesta, kuten 30cm ristihalkeamalla oleva lavuaari, läpi rikki. Tai rikkinäiset pistorasiat. Sen LISÄKSI taloyhtiön kattorempan aloitus oli n. 3 vkoa myöhässä, ja työtahti ollut todella hidas. Ja rakennusyhtiö tukki jossain vaiheessa ilmanvaihdon kokonaan, josta isännöitsijä otti vasta yli 2 vkon kosteus- ja lämpötilamittausten ja valitusten jälkeen onkeensa ja pyysi raksafirmaa tarkastamaan tekemänsä jutut katolla. SIinä vaiheessa tosin tyttären huoneen kattopinnoitteesta oli jo 1/5 tippunut alas, kun rakenteet imivät kosteuden itseensä - vasta sitten saimme kuivurit. Oma ilmastointilaitteeni ei riittänyt tässä asiassa, vaikka siinäkin on kuivausominaisuus.

Kokonaishaitta-aika 8 vkoa, vieläkään ei lämmöt pidä asunnossa vana joudun lämmittämään 3000kW:n laiteella. Mutta korvaushakemuksen laitoin tänään menemään joka tapauksessa.

Ja se asianajohomma. Eksälläni on rakas harrastus, ja se valitettavasti olen minä ja mun häiriköinti. Vihdoin helmikuussa istutaan oikeudessa ja vielä syyttäjän kanssa. Argh, haluaisin vain elää ilman tällaista energiaa syövää paskaa.
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2796
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Vko 44/22

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Töissä oli koko päivän netti alhaalla, enkä päässyt edes Kitinään. (Kännykällä olisi voinut...)
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2796
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Vko 44/22

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

McJanne kirjoitti: 04.11.2022 20:40 Äitimuori päässy sairaalaan viime yönä, näyttää siltä, ettei pääse enää sieltä pois.
:sad:

kuulostaa lopun alulta mutta ehkä toiseen ketjuun siitä ajatuksia
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vko 44/22

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olihan huikea matsi eilen tuossa 10 metrin päässä hallissa. Toivottavasti bluntlykin väijyi töllöstä, sillä kiekko oli pääosin laadukasta, eikä vauhdissakaan säätelty. Kotimaiset liekeissä.

B2b peli illalla ja itse menen mökkiin huutamaan myös. Enää ei kirpaise tyyris lipun hintakaan, kun ostin sen jo kauan sitten. Sitä ennen töitä ja kummilasten syndejuhlat. Huomenta vaan!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16640
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vko 44/22

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mä katsoin alle TPS - IFK:n ja vihdoin oli kunnollista! Sen jälkeen ei enää oikein jaksanut innostua Amerikan läpsyttelystä ja siirryin kirjallisuuden pariin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vko 44/22

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

@rengashotla, talvi tulee taas tännekin. Räntää luvattu, joten kiekot vaihtoon. Tää on kyllä paska kuukausi tämä marraskuu. Illalla pitäis valmennella futisjunioreita, ja saa kaiken muun lisäksi jännittää, että oma poika tule kipeäksi. Ei futista pelata sadetakissa ja kurahousuissa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vko 44/22

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 09.11.2022 9:23 @rengashotla, talvi tulee taas tännekin. Räntää luvattu, joten kiekot vaihtoon.
24.11 varattu. Tod. näk. mennään onneksi plussalla siihen saakka. La 12 astetta lämmintä. Juhannussää!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vko 44/22

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hätäilin ja otin jo 14.11.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vko 44/22

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Influenssarokote otettu.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vko 44/22

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 09.11.2022 11:16 Influenssarokote otettu.
Mä otin tuon joku pari kk sitten. Haluisin ilmoittaa vielä jotakin muutakin tärkeää, mutten keksi :kele:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vko 44/22

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Parturiin ensi perjantaina. Melkein yhtä pitkä ja epäsiisti letti kuin------------------->
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Vko 44/22

Viesti Kirjoittaja KKK »

Mistä sais ABB Jussi-pistorasioihin pelkkiä kansia?
Amazing shit happens!
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4287
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Vko 44/22

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Ehkä jostain kierrätyskeskuksesta?
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21330
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Vko 44/22

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

KKK kirjoitti: 10.11.2022 21:53 Mistä sais ABB Jussi-pistorasioihin pelkkiä kansia?
Katso ensin, onko haluamaasi tuotetta edes olemassa:
https://www.sahkonumerot.fi/haku/a23829 ... 5aba393f/1

Jos löydät tuotteen, niin sitten voi löytyä joku myyjäkin.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21330
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Vko 44/22

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Hyvää ei-synnyttäneen vanhemman päivää!
Vastaa Viestiin