vko 46/22

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: vko 46/22

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

En ala tuommoisella myrkyllä tekemään mitään.

https://www.plektratrading.fi/liimat-ja ... ksit/c/68/

Ja jotain tälläistä:

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: vko 46/22

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 16.11.2022 15:02
James Potkukelkka kirjoitti: 16.11.2022 14:36 Onneksi vaimo lupasi oman auton käyttöönsä. Vastapalveluksena pesen auton kaksi kertaa.
Peset sä vaimon auton, jotta vaimo voi ajella omalla autollaan :vihelt:
Kyllä, koska hän nyt lainaa autonsa mulle ja menee bussilla. Normisti en pese.

Muuten menisin itse bussilla, mutta aikataulu ei toimi.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: vko 46/22

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Oikein tunnen, kuinka humanismin pöly kaikkoaa harteiltani ja muutun teoreettisesta haihattelijasta maailmaa konkreettisesti käsieni voimalla muokkaavaksi toteuttajaksi. En pese näitä öljynhajuisia, mustuneita käsiäni viikkokausiin, vaikka virusvaroittelijat sanoisivat mitä! Löin nimittäin suvereenilla suorituksella yllätyshaluiselle talvelle luun kurkkuun vaihtamalla renkaat itse juuri ennen elohopean painumista pakkaselle. Ihminen se vaan on luomakunnan herra!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: vko 46/22

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:jee:

Kannattaa tarkkailla, puhuvatko naiset tänään sinulle aiempaa korkeammalla äänellä
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9418
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: vko 46/22

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 17.11.2022 8:28
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 16.11.2022 15:02
James Potkukelkka kirjoitti: 16.11.2022 14:36 Onneksi vaimo lupasi oman auton käyttöönsä. Vastapalveluksena pesen auton kaksi kertaa.
Peset sä vaimon auton, jotta vaimo voi ajella omalla autollaan :vihelt:
Kyllä, koska hän nyt lainaa autonsa mulle ja menee bussilla. Normisti en pese.

Muuten menisin itse bussilla, mutta aikataulu ei toimi.
Sulla jäi edelleen sun typo huomaamatta. Ylle yritti olla hauska.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: vko 46/22

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti: 17.11.2022 8:53
James Potkukelkka kirjoitti: 17.11.2022 8:28
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 16.11.2022 15:02
Peset sä vaimon auton, jotta vaimo voi ajella omalla autollaan :vihelt:
Kyllä, koska hän nyt lainaa autonsa mulle ja menee bussilla. Normisti en pese.

Muuten menisin itse bussilla, mutta aikataulu ei toimi.
Sulla jäi edelleen sun typo huomaamatta. Ylle yritti olla hauska.
:oops:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: vko 46/22

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hain lounaalla lohturuokaa Burgen Kingistä. Nyt roteva närästys. Näinköhän luonto kostaa samantien...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: vko 46/22

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

urpiainen kirjoitti: 17.11.2022 8:38 Oikein tunnen, kuinka humanismin pöly kaikkoaa harteiltani ja muutun teoreettisesta haihattelijasta maailmaa konkreettisesti käsieni voimalla muokkaavaksi toteuttajaksi. En pese näitä öljynhajuisia, mustuneita käsiäni viikkokausiin, vaikka virusvaroittelijat sanoisivat mitä! Löin nimittäin suvereenilla suorituksella yllätyshaluiselle talvelle luun kurkkuun vaihtamalla renkaat itse juuri ennen elohopean painumista pakkaselle. Ihminen se vaan on luomakunnan herra!
Millä voitelit pultit? Momentti?

Kerrottakoon, että ammuit nyt vähän yli tuossa äljynhajuisessa maskuliinisuudessa. Jopa tavan kotituunarit ovat siirtyneet kertakäyttökäsineisiin rukatessaan paskaisia osia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: vko 46/22

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Bluntly kirjoitti: 17.11.2022 13:42
urpiainen kirjoitti: 17.11.2022 8:38 Oikein tunnen, kuinka humanismin pöly kaikkoaa harteiltani ja muutun teoreettisesta haihattelijasta maailmaa konkreettisesti käsieni voimalla muokkaavaksi toteuttajaksi. En pese näitä öljynhajuisia, mustuneita käsiäni viikkokausiin, vaikka virusvaroittelijat sanoisivat mitä! Löin nimittäin suvereenilla suorituksella yllätyshaluiselle talvelle luun kurkkuun vaihtamalla renkaat itse juuri ennen elohopean painumista pakkaselle. Ihminen se vaan on luomakunnan herra!
Millä voitelit pultit? Momentti?

Kerrottakoon, että ammuit nyt vähän yli tuossa äljynhajuisessa maskuliinisuudessa. Jopa tavan kotituunarit ovat siirtyneet kertakäyttökäsineisiin rukatessaan paskaisia osia.
Hah! Kuulostat ihan neidiltä. Mä mitään voitele, ja oikea momentti tulee automaattisesti selkärangasta ja tuntuu olkavarressa. Kertakäyttökäsineet, hmpf!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: vko 46/22

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 17.11.2022 14:19
Bluntly kirjoitti: 17.11.2022 13:42
urpiainen kirjoitti: 17.11.2022 8:38 Oikein tunnen, kuinka humanismin pöly kaikkoaa harteiltani ja muutun teoreettisesta haihattelijasta maailmaa konkreettisesti käsieni voimalla muokkaavaksi toteuttajaksi. En pese näitä öljynhajuisia, mustuneita käsiäni viikkokausiin, vaikka virusvaroittelijat sanoisivat mitä! Löin nimittäin suvereenilla suorituksella yllätyshaluiselle talvelle luun kurkkuun vaihtamalla renkaat itse juuri ennen elohopean painumista pakkaselle. Ihminen se vaan on luomakunnan herra!
Millä voitelit pultit? Momentti?

Kerrottakoon, että ammuit nyt vähän yli tuossa äljynhajuisessa maskuliinisuudessa. Jopa tavan kotituunarit ovat siirtyneet kertakäyttökäsineisiin rukatessaan paskaisia osia.
Hah! Kuulostat ihan neidiltä. Mä mitään voitele, ja oikea momentti tulee automaattisesti selkärangasta ja tuntuu olkavarressa. Kertakäyttökäsineet, hmpf!
:ohyeah:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: vko 46/22

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vähän erilainen viikonloppu edessä. Usein vaimo opiskelee tai hänellä on yhdistys- yms menoa, mutta huomenna mulla menee yhdeksän tuntia palloliiton valkkukoulutuksessa. Vasta sunnuntaina tilanne normalisoituu eli viheltelen tyttöjen futispelin. ja touhuataan muuta. Pidän erityisesti linjasta, jossa tyttöjä peluutetaan poikia vastaan oli ne sitten vaikka vuotta nuorempia. Su pelissä vastassa Ilveksen vuotta nuoremmat pojat ykkösjoukkueellaan ja peliaikakin 2x35min eli päivän paremmuus kyllä löytyy.

Noin muutoin odottelen jo kovasti lumen tuloa ja valon määrän kasvua. Ikääntyessä syysahdistus kasvaa tai ainakin tuntuu kasvavan vuosi vuodelta. Jo elokuun loppupuolella huomaan ajoittaista selittämätöntä ahdistusta ja väsymystä. Useimmiten tammikuussa alkaa helpottamaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: vko 46/22

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 18.11.2022 10:03

Noin muutoin odottelen jo kovasti lumen tuloa ja valon määrän kasvua. Ikääntyessä syysahdistus kasvaa tai ainakin tuntuu kasvavan vuosi vuodelta. Jo elokuun loppupuolella huomaan ajoittaista selittämätöntä ahdistusta ja väsymystä. Useimmiten tammikuussa alkaa helpottamaan.
Mulla tohottaa kirkasvalo tuossa työpöydällä. En tiedä onko vaikutusta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: vko 46/22

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Aiemmin ajattelin, että laitan tänään "tuulensuojaan" olutta, mutta sitten hokasin, että mullahan on hu töitä

:doh:

No huomenillalla sitten!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: vko 46/22

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

McJanne kirjoitti: 18.11.2022 11:58 Sivuhuomiona, erikoisin out of the blue -hetki. Tuli haastattelukutsu lentoasemien porttien yms turvajärjestelmien projektiapinaksi Linkedinistä. Erikoiseksi asian siis tekee, etten ole moiseen hakenut ja kohtuu kaukaa ydinosaamissektorista mennään.
Tuohan se Linkedin ajatus on, että työnantajat löytää apinoita hakemattakin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: vko 46/22

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 18.11.2022 11:11
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 18.11.2022 10:03

Noin muutoin odottelen jo kovasti lumen tuloa ja valon määrän kasvua. Ikääntyessä syysahdistus kasvaa tai ainakin tuntuu kasvavan vuosi vuodelta. Jo elokuun loppupuolella huomaan ajoittaista selittämätöntä ahdistusta ja väsymystä. Useimmiten tammikuussa alkaa helpottamaan.
Mulla tohottaa kirkasvalo tuossa työpöydällä. En tiedä onko vaikutusta.
Mullakin aikoinaan useita vuosia oli kotona ja työpöydällä käytössä. En huomannut vaikutusta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: vko 46/22

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti: 18.11.2022 12:17
McJanne kirjoitti: 18.11.2022 11:58 Sivuhuomiona, erikoisin out of the blue -hetki. Tuli haastattelukutsu lentoasemien porttien yms turvajärjestelmien projektiapinaksi Linkedinistä. Erikoiseksi asian siis tekee, etten ole moiseen hakenut ja kohtuu kaukaa ydinosaamissektorista mennään.
Tuohan se Linkedin ajatus on, että työnantajat löytää apinoita hakemattakin.
Kaikki tuntee apinan mutta apina ei tunne ketään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: vko 46/22

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mulle linkkari ehdotti juuri, että voisin olla soveltuva henkilö erään naapurikunnan energiayhtiön toimariksi. Vielä tarvitaan hieman ihmistyötä näitä automaatioehdotuksia seulomaan.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: vko 46/22

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exsu kirjoitti: 18.11.2022 12:30 Mulle linkkari ehdotti juuri, että voisin olla soveltuva henkilö erään naapurikunnan energiayhtiön toimariksi. Vielä tarvitaan hieman ihmistyötä näitä automaatioehdotuksia seulomaan.
Sinne vaan! Erotat heti puolet porukasta ja haukut loput!

Jos tulee jotain kysyttävää, niin me autetaan!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: vko 46/22

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 18.11.2022 12:42
exsu kirjoitti: 18.11.2022 12:30 Mulle linkkari ehdotti juuri, että voisin olla soveltuva henkilö erään naapurikunnan energiayhtiön toimariksi. Vielä tarvitaan hieman ihmistyötä näitä automaatioehdotuksia seulomaan.
Sinne vaan! Erotat heti puolet porukasta ja haukut loput!

Jos tulee jotain kysyttävää, niin me autetaan!
Ei ku tää oli suomalainen energiayhtiö. Tulee ostaa sikakalliilla saksalaista ja venäläistä hiiltä, ja sitten siirtyä isompiin ympyröihin jättäen muut ihmettelemään, millä maksavat laskut.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: vko 46/22

Viesti Kirjoittaja exsu »

*päivittää cv:tä* :napu:
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: vko 46/22

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kyläjuhlat tänään, kun jouluvalot sytytetään. Peter Rabbit tuikkaa kuusen "pikkutorilla" ja Mountain Rescue isolla. Piti maistella lasillinen glögiä ennen kinkereitä, mutta unohdin. Ehkä paikan päällä sitten!
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: vko 46/22

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

TPK!111

Illalla :beer:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: vko 46/22

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Lasten oikeuksien päivä tänään. *laulaa Eppujen Kuolleet kakarat-biisiä* :hevikaraoke:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin