Käytätkö levitettä leivällä

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.

Käytätkö levitettä leivällä?

oui
4
57%
non
3
43%
 
Ääniä yhteensä: 7

nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Käytätkö levitettä leivällä

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Käytätkö levitettä leivällä?

(Itse asia ei kiinnosta mutta liittyy muuhun, jota en avaa kysymyksessä.)
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Käytätkö levitettä leivällä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

En ole käyttänyt yli 30 vuoteen. Liittyy muuhun, josta haluaisin kertoa, mutta kukaan ei halua kuunnella.
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 06.01.2023 15:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Käytätkö levitettä leivällä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Benecol oliivi (pidän mausta).
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Käytätkö levitettä leivällä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Käytän kyllä. En ole kovin harrastunut, käytän sitä mikä sattuu kaupasta käteen tarttumaan. Nyt näyttää olevan itsenikin yllättäen keiju kaura, joka on hämmentävän valkoinen väriltään ja pehmeä koostumukseltaan. Yleensä varmaan joku perusflora.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Käytätkö levitettä leivällä

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Itse en yleensä käytä. Leipä maistuisi paremmalta, jos sillä olisi edes sitä flooraa, mutta se vaatisi ylimääräistä effortia. Siis sen levitteen laittaminen leivälle. Kadehdin ihmisiä joilla on energiaa tehdä tällaisia elämänlaatua parantavia tekoja.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Käytätkö levitettä leivällä

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

urpiainen kirjoitti: 06.01.2023 16:53 Yleensä varmaan joku perusflora.
Aiheeseen liittymättä, Florasta tuli Mieleen, kun sitä tekevällä firmalla oli kilpailu, jossa ihmiset saivat lähettää videoita Floran käytöstään. Pari kaveriani tekivät videon, jossa toinen miespariskunnasta tuli keittiöön alasti fiiliksissä kesken touhujen ja etsi jotain jotain liukastavaa ja kaapaisi kädellä floraa. ( :) )
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Käytätkö levitettä leivällä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ toivottavasti kasvisrasvalevitefirma osasi arvostaa tyylikästä intertekstuaalista viitettä Bertoluccin klassikkoon Viimeinen tango Pariisissa. Alkuperäisessä taidettiin käyttää voita, joten tämä sopisi hyvin moderniksi terveystietoiseksi versioksi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Käytätkö levitettä leivällä

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

^Osoitit taas aukon sivistyksessäni. Flora-miesten olisi syytä olla kiitollisia. Ainakin tuotantoarvot olivat kohdillaan: toinen tekijöistä tekee päivätyökseen isojen yritysten mainosvideoita ja toinen on moneen kertaan palkittu graafinen suunnittelija (historiasta FM), palvelumuotoilija nykyään.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Käytätkö levitettä leivällä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Nousi hieman oksennusta suuhun kun luin vastauksianne.

Oivariini tai voi. Satunnaisesti oliiviäljy.

En ymmärrä paskan makuisia levitteitä. Syön mieluummin jotain muuta kuin leipää, jos pitäisi moisia käyttää.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Käytätkö levitettä leivällä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

sivustahuutaja kirjoitti: 06.01.2023 19:15Oivariini
Tämähän maistuu aivan valopetrolille.


Viimeaikoina rakkauteni leipään on joutunut koetukselle. Rakastamani Oululaisen jälkiuunileipäpalaset ja Ylhäisten näkkileipä ovat jääneet pakosta vähemmälle. Tilalle tullut Rainbown kauranäkkileipä johon benecol sopii jopa entistä paremmin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Käytätkö levitettä leivällä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Oivariini on minun makuni mukaan lähimpänä voita.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Käytätkö levitettä leivällä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

sivustahuutaja kirjoitti: 06.01.2023 21:41 ^ Oivariini on minun makuni mukaan lähimpänä voita.
No mikset käytä voita?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Käytätkö levitettä leivällä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Ei levity hyvin suoraan jääkaapista otettuna. Oivariini on riittävän hyvää ja käytettävämpää.

Lutraan niin reilusti rypsiöljyä, että kolesterolit on kunnossa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Käytätkö levitettä leivällä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

sivustahuutaja kirjoitti: 06.01.2023 23:06 ^ Ei levity hyvin suoraan jääkaapista otettuna.
Uncle Roger huutaisi "So weak".
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Käytätkö levitettä leivällä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Käytän Alentajaa, joka maistuu kamalalta. Mieluiten käyttäisin Oivariinia, mutta työterveyshoitaja on huolissaan kolesterolistani. Tämä on lähes ainoa myönnytys kolesteroliasiassa. Syön leipää ehkä kaksi kolme kertaa viikossa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Käytätkö levitettä leivällä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lolita kirjoitti: 06.01.2023 23:53 Käytän Alentajaa, joka maistuu kamalalta. Mieluiten käyttäisin Oivariinia, mutta työterveyshoitaja on huolissaan kolesterolistani. Tämä on lähes ainoa myönnytys kolesteroliasiassa. Syön leipää ehkä kaksi kolme kertaa viikossa.
Mä syön muuten kolesterolilääkettä, koska sukuvika. Piti tässä suositella, kun on kerran halpakin, mutta ehkei nyt sillai. Itse käytän vaihtelevasti levitettä riippuen mitä kylmä tarjoaa. Tumman leivän päällä, mitä paljon syön, suosin oivariinia, koska helpompi levittää ja maukkaampaa. Vaalealla leivällä sitten jotain keijua sun muuta, koska helpompi levittää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Käytätkö levitettä leivällä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Oivariini, joskus harvemmin tuorejuusto tai maksapasteija.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Käytätkö levitettä leivällä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

urpiainen kirjoitti: 06.01.2023 16:53 Käytän kyllä. En ole kovin harrastunut, käytän sitä mikä sattuu kaupasta käteen tarttumaan. Nyt näyttää olevan itsenikin yllättäen keiju kaura, joka on hämmentävän valkoinen väriltään ja pehmeä koostumukseltaan. Yleensä varmaan joku perusflora.
Ihmettelin, kun välillä tuo keiju on näyttänyt niin valkoiselta, mutta välillä ei niin silmiinpistävästi kuin mitä olin muistavinani. Mysteeri ratkesi sillä, että yhtäkkiä huomasin, että jääkaapissani onkin kaksi eri keijurasiaa eikä vain yksi rasia: keiju kaura ja keiju valkea. Ajattelin heti tulla tänne selventämään asian, jos joku on vaikka ollut vallan hämmentynyt.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Käytätkö levitettä leivällä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 11.01.2023 22:43 Ajattelin heti tulla tänne selventämään asian, jos joku on vaikka ollut vallan hämmentynyt.
Kuva

Tuollainen white power -levite kyllä kuulostaa hiukan arveluttavalta :think:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Käytätkö levitettä leivällä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Joo, mä jo pelästyin, että näinkö olen ostanut jotain persulevitettä. Mut tää on kasvispohjainen, palmuöljytön sydänmerkkituote, joka on vieläpä kalliimpi kuin perusmalli. Ehkä tää on joku valkoisen Suomen edistysporvarien kerhotuote? Kohti Orpo I:stä leipä hyvin rasvattuna!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Käytätkö levitettä leivällä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kuva

Tuliko pakkauksessa tuollainen hihamerkki? Jos tuli, niin sitten on kosher.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Käytätkö levitettä leivällä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti: 12.01.2023 8:53 ^ Joo, mä jo pelästyin, että näinkö olen ostanut jotain persulevitettä. Mut tää on kasvispohjainen, palmuöljytön sydänmerkkituote, joka on vieläpä kalliimpi kuin perusmalli. Ehkä tää on joku valkoisen Suomen edistysporvarien kerhotuote? Kohti Orpo I:stä leipä hyvin rasvattuna!
Olet osa valkoista siirtymää. Voit ostaa pilailukaupasta KKK- myssyn. Tästä ei ole paluuta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Käytätkö levitettä leivällä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 12.01.2023 8:59
urpiainen kirjoitti: 12.01.2023 8:53 ^ Joo, mä jo pelästyin, että näinkö olen ostanut jotain persulevitettä. Mut tää on kasvispohjainen, palmuöljytön sydänmerkkituote, joka on vieläpä kalliimpi kuin perusmalli. Ehkä tää on joku valkoisen Suomen edistysporvarien kerhotuote? Kohti Orpo I:stä leipä hyvin rasvattuna!
Olet osa valkoista siirtymää. Voit ostaa pilailukaupasta KKK- myssyn.
Juu silleen ironisesti.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin