Vko 7/23

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Vko 7/23

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Jokainen päivä on hyvä päivä tehdä töitä! Että mä tykkään! Tänään vähän valmistelua ja huomenna pakkaus ja maakuntareissu Kuopioon.
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vko 7/23

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Työpäivän jälkeen en ole keskimäärin voipunut, mutta koulutuksien jälkeen lähes aina. Eilinen futisvalkkukoulutus oli taas mielenkiintoinen ja osallistava, kuten kuuluukin. Asiat pitää itse tai ryhmässä pohtia, eikä totuuksia anneta varsinkaan etukäteen. Tänään suolakaivoksella ja siskon lasten synttäreillekin tulisi keretä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vko 7/23

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Pyykillä. Arska ei usko ja ninni on kuollut. :kontrolli:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vko 7/23

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Systerin poika selviää intistä kuudella kuukaudella. Ei halua mennä Reserviupseerikouluun. Vaikka olisihan sekin meriitti tulevalle ekonomille. :napu:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Vko 7/23

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Kysyin tutulta miten baarin pöydän porukalla menee. J:lla sydän oli pettänyt 2021; hänellä oli aikoinaan 99% valmis väitöskirja, mutta hän masentui ja ryyppääminen kasvoi. Näemmä 10v kesti että pääsi lepoon.
Viimeksi muokannut nokkaelain, 28.02.2023 7:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Vko 7/23

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

^En ymmärrä täysin homo(?bi)-miehen logiikkaa. Seksiä olisi koska vaan saatavissa ja maailma olisi avoinna. Miksi siis masentua. Ehkä olen Gat v2 etsimässä hyväksyntää, naisillahan on kaikki hyvin eikå koskaan ongelmia. Voi valita parhaat päältä ja jos ei kelpaa, sekin on ok valinta.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Vko 7/23

Viesti Kirjoittaja So Hard »

nokkaelain kirjoitti: 23.02.2023 23:58 ^En ymmärrä täysin homo(?bi)-miehen logiikkaa. Seksiä olisi koska vaan saatavissa ja maailma olisi avoinna. Miksi siis masentua.
Tästä voisi ehkä tehdä 2 tai jopa 3 päätelmää. 1 - joko homo/bimiehellä ei ole aina seksiä saatavilla tai 2 - seksin saatavilla olo ei tee onnelliseksi. Ti molemmat. Ehkä jopa 3, masentuminen ei ole koskaan loogista.
Universaali disclaimer.
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Vko 7/23

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Mm, veikkaan kaikkea noista. Etenkin tota viimeistä kohtaa, että masentuminen ei ole loogista. Muutoin kaikki maailman köyhimpien maiden köyhimmät olisivat kaikkein masentuneimpia - sen sijaan, että hyvinvointivaltioiden ihmisissä niitä on enemmän.

Mut samaahan mä voin näin naisena valottaa: JOTKUT äänekkäät miesryhmät ja osa naisistakin sanoo, että 'kun olet kaunis nainen niin helppoahan sulla on aina löytää joku ja saat seksiä jne jne kitinää valitusta argh...

...kun pointti on, että seksi ei ole märäävin tekijä tämän naisen maailmassa. Ja jotta päätyisi edes siihen seksiin saakka, valitsen kumppanini tarkasti (tai yritän valita) sen PÄÄN SISÄLLÖN ja KÄYTÖKSEN perusteella, sillä kusipäiden tai toisia huomioimattomien kanssa en halua läheisempään tekemiseen. LISÄKSI kun yleensä kumppanivalinnassa ratkaisee myös aivokemiat etenkin hajukäämin ohjaamin viestein, ei se olekaan ulkonäöstä kiinni saako mieleistään seuraa vai ei. Veikkaisin, että homo- ja bimiehillä JA -naisilla on valtaosalla samoin.

Ja mikään, MIKÄÄN ei karkoita tehokkaammin toisia ihmisiä pois luotasi, kuin jatkuva kitiseminen. Siksi mäkin kitisen tänne, enkä niin paljoa live-elämässä. Paitsi pomolleni. :lol:
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Vko 7/23

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

^ ja ^^

Tuo nyt oli vain tarkoituksellisen typerä kommentti. Tällä ikää on kertynyt aika paljon empiiristä tietoa masennuksesta. Esim. ex-osakkuusfirmani tj:llä on keskivaikea masennus ja paniikkihäiriö. Ei tavallaan uskoisi kun hän on maan paras siinä mitä tekee ja onnellisesti naimisissa (ja vaimon kaksossikokin on ihastunut häneen, mikä aiheuttaa tiettyä alemmuuden tunnetta kun elämäni rakkaudella ei ole mitään tunteita itseäni kohtaan.)

FB tarjosi kaveriksi ex-kitinäläistä, jonka nimeä olen aina luullut feikatuksi. Kun googlasin, tuli vastaan "mielenterveyskuntoujan blogi". Taisi olla toinen ex-kitinäläisnainen oikeassa, kun kommentoin, että minulla oli silloin vaikeaa, ja hän vastasi että niin meillähän kaikilla.

Itse koen syyllisyyttä jo siitä, että olisi haluja jotakuta kohtaan. "Pahinta" mitä voisin tehdä olisi, että aiheuttaisin epämukavuuden tunnetta toiselle. (Ihan sama mitä itse koen, jotkin tilanteet ovat epämukavuusalueella, mutta se kuuluu elämään.)

Kerberokselle: en sanonut naisista mitään. Miehillä nyt sattuu olemaan pakkomielle seksistä, ja saamisen pitäisi tehdä onnelliseksi. Viikonpäiväketju on sopiva paikka paljastukselle: vaikka minulla on ollut keskivertoa jopa enemmän seksikumppaneita, puuttuu vielä "suoritus" jota pidetään sanan varsinaisessa mielessä seksinä ja päättyy ejakulaatioon.
Viimeksi muokannut nokkaelain, 28.02.2023 10:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Vko 7/23

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

^Gattismaisesti siis haen elämää muuttavaa kokemusta, mutta toisaalta toisen osapuolen pitäisi olla täysin aloitteentekijä, jotta en täyttäisi vain omia halujani.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Vko 7/23

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

-
Viimeksi muokannut nokkaelain, 28.02.2023 10:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Vko 7/23

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Kerberos I kirjoitti: 24.02.2023 10:26 Ja jotta päätyisi edes siihen seksiin saakka, valitsen kumppanini tarkasti (tai yritän valita) sen PÄÄN SISÄLLÖN ja KÄYTÖKSEN perusteella, sillä kusipäiden tai toisia huomioimattomien kanssa en halua läheisempään tekemiseen. LISÄKSI kun yleensä kumppanivalinnassa ratkaisee myös aivokemiat etenkin hajukäämin ohjaamin viestein, ei se olekaan ulkonäöstä kiinni saako mieleistään seuraa vai ei. Veikkaisin, että homo- ja bimiehillä JA -naisilla on valtaosalla samoin.

Ja mikään, MIKÄÄN ei karkoita tehokkaammin toisia ihmisiä pois luotasi, kuin jatkuva kitiseminen. Siksi mäkin kitisen tänne, enkä niin paljoa live-elämässä. Paitsi pomolleni. :lol:
Tiedostan hyvin miksi en ole kiinnostava NAISTEN näkulmasta. Viime kesänä kun olin laihtunut 22 kg, kaveri sanoi porukan kesätapahtumassa, että mikä scandinavian hunks tuohon viereen tuli, kun tulin alushousuissa saunasta. Olen siis pitkä, normaalivartaloinen enkä normaalisti niin nöritn näköinen kuin aikoinaan kitinään postaamassani kuvassa. (Toki silti ajattelen etten kelpaisi ulkonäön perusteellakaan.) Mutta itsevarmuuden puute tappaa paremmin kuin RAID puutarhassa.
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Vko 7/23

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Ehei, olet väärässä. Jos on epävarma itsestään, mutta mukava toisille, se ei ole ainakaan minunlaisille naisille miehessä mikään ongelma. Eikä herkkyys ole pahaksi.

Jos taas epävarmuutta yrittää jatkuvasti toisia dissaamalla 'peittää', se on suurin turn off ikinä.
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Vko 7/23

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Kerberos I kirjoitti: 24.02.2023 14:43 Ehei, olet väärässä. Jos on epävarma itsestään, mutta mukava toisille, se ei ole ainakaan minunlaisille naisille miehessä mikään ongelma. Eikä herkkyys ole pahaksi.

Jos taas epävarmuutta yrittää jatkuvasti toisia dissaamalla 'peittää', se on suurin turn off ikinä.
Olen siis myös herkkä ja en dissaa muita kuin ehkä tunneälyttömyyttä kohdatessani, jolloin saattaa (netissä) lähteä lapasesta. Olen siis normaalin näköinen, ja tavallinen mies (mutta aika vanilja hyvässä ja pahassa.) Kitinämittareilla olen poikkeava vihervasemmistolainen, Amneystyn jäsen. Toisaalta oikealle vihervassarille olisin varmaan kauhea teknokraatti, joka näkee hyvät puolet mm. sellaisissa asioissa kuin ydinvoima ja kaivosteollisuus. Potentiaalisiselta kumppanilta siis odottaisin/toivoisin maanläheistä suhtautumista asioihin joka asiasta ongelmoinnin sijaan. Mutta ei olisi haitaksi jos olisi älykkäämpi kuin itse olen.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Vko 7/23

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Ehkä isoin potentiaakinen ongelma on, että olen tottunut olemaan yksin. En haluaisi suhteessa, ettö joku pälättää korvaan 24/7. Ehkä ihastumisvaiheessa toimisi. Mutta tosiaan - teorettinen ongelma. Melko varmsti olen yksin lopun ikää.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vko 7/23

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ihan turhaan hilluin eilen Tapiolassa, kun en tajunnut että Dave lomailee palmun alla!!!11
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vko 7/23

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vesper kirjoitti: 26.02.2023 10:06 Ihan turhaan hilluin eilen Tapiolassa, kun en tajunnut että Dave lomailee palmun alla!!!11
Anteeksi!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Vko 7/23

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vesper kirjoitti: 26.02.2023 10:06 Ihan turhaan hilluin eilen Tapiolassa, kun en tajunnut että Dave lomailee palmun alla!!!11
Mä satuin ajamaan sun kaupan ohi viimeviikolla, mutta en kehdannut tulla varoittamatta käymään toisen työpaikalla, kun se olisi hieman liian stalkkeria. Googlasin kuitenkin jälkikäteen, että se tosiaan oli sun, kun en ollut ihan varma :lol:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vko 7/23

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vagabondo kirjoitti: 27.02.2023 10:20Mä satuin ajamaan sun kaupan ohi viimeviikolla, mutta en kehdannut tulla varoittamatta käymään toisen työpaikalla, kun se olisi hieman liian stalkkeria. Googlasin kuitenkin jälkikäteen, että se tosiaan oli sun, kun en ollut ihan varma :lol:
Et ehkä olis ollut ensimmäinen… 🫣
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vko 7/23

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti: 28.02.2023 8:55
Vagabondo kirjoitti: 27.02.2023 10:20Mä satuin ajamaan sun kaupan ohi viimeviikolla, mutta en kehdannut tulla varoittamatta käymään toisen työpaikalla, kun se olisi hieman liian stalkkeria. Googlasin kuitenkin jälkikäteen, että se tosiaan oli sun, kun en ollut ihan varma :lol:
Et ehkä olis ollut ensimmäinen… 🫣
Onko Vesperin kauppakeidas nyt uusi Tuurin kyläkauppa? Että sinne palstalaiset tekevät pyhiinvaelluksiaan ja sitten raportoivat palstalle.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Vko 7/23

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vesper kirjoitti: 28.02.2023 8:55
Vagabondo kirjoitti: 27.02.2023 10:20Mä satuin ajamaan sun kaupan ohi viimeviikolla, mutta en kehdannut tulla varoittamatta käymään toisen työpaikalla, kun se olisi hieman liian stalkkeria. Googlasin kuitenkin jälkikäteen, että se tosiaan oli sun, kun en ollut ihan varma :lol:
Et ehkä olis ollut ensimmäinen… 🫣
:apuva:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vko 7/23

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 28.02.2023 8:59
Vesper kirjoitti: 28.02.2023 8:55
Vagabondo kirjoitti: 27.02.2023 10:20Mä satuin ajamaan sun kaupan ohi viimeviikolla, mutta en kehdannut tulla varoittamatta käymään toisen työpaikalla, kun se olisi hieman liian stalkkeria. Googlasin kuitenkin jälkikäteen, että se tosiaan oli sun, kun en ollut ihan varma :lol:
Et ehkä olis ollut ensimmäinen… 🫣
Onko Vesperin kauppakeidas nyt uusi Tuurin kyläkauppa? Että sinne palstalaiset tekevät pyhiinvaelluksiaan ja sitten raportoivat palstalle.
Jos jaetaan ilmaisia ämpäreitä, tuun mukaan!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Vko 7/23

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 28.02.2023 8:59 Onko Vesperin kauppakeidas nyt uusi Tuurin kyläkauppa? Että sinne palstalaiset tekevät pyhiinvaelluksiaan ja sitten raportoivat palstalle.
Mähän just raportoin, että en tehnyt pyhiinvaellusta vaikka olin hoodeilla :napu:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vko 7/23

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 28.02.2023 9:15 Jos jaetaan ilmaisia ämpäreitä, tuun mukaan!
Voin laittaa sellaisen päähäni, niin ei tarvitse Vesperin ahdistua omasta pyhiinvaelluksestani.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vko 7/23

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 28.02.2023 9:57
James Potkukelkka kirjoitti: 28.02.2023 9:15 Jos jaetaan ilmaisia ämpäreitä, tuun mukaan!
Voin laittaa sellaisen päähäni, niin ei tarvitse Vesperin ahdistua omasta pyhiinvaelluksestani.
Minä vedän jotain muuta mikä menee päähän. Mutta en joka päivä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin