Vko 15/23

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vko 15/23

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Meni kakkulat solmuun, kun valkkukurssilla nuori intoilija törmäsi. Poikkesin Silmäasemalla. Ei meinannut millään uskaltaa väännellä, ettei rikkoonnu lisää. Painostin ja painostin. Rohkaisin, et joudun kuitenkin sit uudet pokat hankkimaan. No, valmista tuli, ihan kuin uudet.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Vko 15/23

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Onnittelut!
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Vko 15/23

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Rankka viikko. Viikko sitten tiistaina kuoli isoäiti 94-vuoden iässä, ja tänään isotäti myöskin 94-vuoden iässä. Suru on suuri, rakkaus sitäkin suurempi. :h:

Työrintamalla uutta pöhinää yhdistystyön käynnistämisessä, kansallinen oman alani yhteistyöverkosto saanee hallituksen ja rekisteröidään ihan yhdistykseksi tässä kevään mittaan. Tarjolla sitten koulutuksia eräästä erikoisalasta sairaaloiden hlökunnalle usealla eri paikkakunnalla kunhan saadaan uusimpien tutkimustietojen pohjalta tehdyt materiaalit kasaan. Ja saatoin puolivahingossa eksyä sinne hallituksen jäseneksi. Noh, huonompiakin asioita voi työn ohella 'harrastaa'. 8) Porukka on rautaisia alan ammattilaisia ja sidosryhmäläisiä, jotka ovat kiinnostuneita asiasta. Vajaa sata nyt ilmoittautuneet kiinnostuneiksi toiminnasta ihan viikossa.
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vko 15/23

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Laitoin IS:lle palautetta Ruusuvuoren jutusta, jossa kaksi asiavirhettä. Tuli ihan James-fiilis!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vko 15/23

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 19.04.2023 10:20 Laitoin IS:lle palautetta Ruusuvuoren jutusta, jossa kaksi asiavirhettä. Tuli ihan James-fiilis!
Vielä kaksi palautetta, niin opetan salaisen kädenpuristuksen!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vko 15/23

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 19.04.2023 10:36
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 19.04.2023 10:20 Laitoin IS:lle palautetta Ruusuvuoren jutusta, jossa kaksi asiavirhettä. Tuli ihan James-fiilis!
Vielä kaksi palautetta, niin opetan salaisen kädenpuristuksen!
Se ohikiitävä tunne, kun olet mielestäsi kurssin priimus, sulla nopea auto ja kaunis vaimo.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vko 15/23

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tänään alkaa pojan futiskausi. Ajatus on, että pian seitsemän vuotias palloilee vielä kesän kaupunginosissa ja suuntaa syksyllä edustukseen. Olen nyt talvella ja keväällä käynyt valkkukursseja sitä silmällä pitäen, että menisin pojan perässä häntä valmentamaan kirkkaampiin valoihin. Pojalla on kyl valtava motivaatio lajia, harjoittelua ja pelaamista kohtaan. Hän on kuin luonnonvoima.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Vko 15/23

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Lolita kirjoitti: 11.04.2023 16:54 Kissa lähti tänään viimeiselle matkalle. Eihän tämä yllätyksenä tullut, mutta koville ottaa siivota tavaroita pois. Yksin kotona niin saa välillä itkeä kunnolla ääneen.
Olen pahoillani.

Kaverin kissa lähti kanssa juuri 16v ikäisenä.

Vanhemillani kissat eivät eläneet likikään niin pitkään.

Ensimmäinnen kissa oli heti alussa kiintynyt minuun. Sitten myöhemmin hain armeijan lomallaviikonloppuna kaatosateessa ja löysin tien pientareelta.

Jälkimmäisen kohdalla: Pikkukaupungin eläinlääkärillä ei ollut edes röngeniä. En itse suostunut viemään kissaa joka ei vaan voinut syödä sinne, eikä isänikään, äitini hoiti asian.

(mietin olisiko pitänyt poistaa muut kuin ensimmäinen rivi, mutta kaikesta ei voi löytää oikeaa ratkaisua)
Vastaa Viestiin