HKO 19/23 It's party time!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

HKO 19/23 It's party time!

Viesti Kirjoittaja Niba »

It's Party yime1
Polerot päälle!
(Tutua unohtamatta!)

Kuva

Kääriän isä Köyrijä?

Kuva

Vihreä vaalean on kevään väri?
tääkin lintu pääsi lämpimää etelää karkuun?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: HKO 19/23 It's party time!

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Tsiisus, että on uupunut olo. Viimeisten kuukausien henkinen ja fyysinen rasitus, tai oikeammin niiden loppuminen ja stressin purkautuminen saa mut ihan naatiksi. Tänään tulin duunista, söin vähän ja nukahdin sohvalle. Joillekin normaalia, mulle epänormaalia ja erittäin harvinainen tapahtuma. Puolitoista tuntia vedin sikeitä ymmärtämättä maailmasta, kuola poskella, kunnes heräsin siihen että kissa oli kainalossani ja nuoli naamaa. :shock:

Huomenna ensimmäiseen asuntonäyttöön tonne Isompaan Kaupunkiin. Pohdin viikkoja, asutaanko täällä pikkukylässä ja ajan tota matkaa, vai roudaanko lapset ja kamat kaupunkiin - lapset äänestivät kaupunkia. Ei me täällä syrjäkylillä viihdytä, vaikka kohtuullisen hintaista onkin. Siispä uuden kodin metsästykseen - taas.

Noh. Ehkä mä selviän hengissä. Mut unta tarvitsen selvästi nyt enemmän kuin mitä yö antaa aikaa..
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: HKO 19/23 It's party time!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Duuniviikonloppu. Kiekkoa ja Euroviisuja. Kotona illalla Euroviisusustudio, naapureita kutsuttu. Kai mä ainakin alkuun katson kiekkopelin loppuun ja yritän myös mennä kohtuu aikaisin petiin, kun työaamu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: HKO 19/23 It's party time!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kova oli luisto loppumetreillä mutta Loreeni oli liian pitkälle karkuun pääsy..
Käärijä melkein tyhjensi pajatson, mutta kuinkas kävikään yhdentekevä l :paavi: aulelma voitti..
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: HKO 19/23 It's party time!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Väijyin Käärijään asti ja sit petiin, koska työt tänään. Pelkäsin, etten saisi nukuttua, kun alakerrassa oli kisastudio. Aamulla herättyäni päättelin hyvin nukutun yön jäljiltä, että jos Suomi olisi voittanut, olisin varmasti siihen herännyt. Onneksi sentään kiekossa kaatui Saksa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: HKO 19/23 It's party time!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Olisikohan Käärintä nyt wrapped up.

Perjantaina tein töissä kryptokirjastoon wrapperin ChaCha20-algoritmille. (Wrapperi on siis ohjelmoinnissa tavallinen termi, eikä sitä ole suomennettu esimeksi kääreeksi. Tässä tapauksessa kolmelle eri kirjastolle, joilla se varsinainen algoritmi voidaan totetuttaa.)
Vastaa Viestiin