Viikko 28/23

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Viikko 28/23

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Takaisin sorvin ääreen!

Onko ollut miehistötappioita viimeisen kuukauden aikana?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viikko 28/23

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 10.07.2023 8:57 Takaisin sorvin ääreen!

Onko ollut miehistötappioita viimeisen kuukauden aikana?
Itsellä vielä tämä päivä lomaa. On erikoinen paluu muutenkin - huomenna töitä, sitten kaksi vapaata ja viikonloppu töitä. Mut tämä päivä kreisibailataan vielä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4291
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Viikko 28/23

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kesäprojekti etenee mallikkaasti. Paino noussut jo karvan yli 84 kiloon. Kiitos Karl Fazer.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 554
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Viikko 28/23

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Mukava vkon alku mökillä haravoiden, onkien, uiden ja saunoen. Huono patja vain rankaisi ja nyt himassa kävelen just ja just lääkkeiden avulla. Noh, onneksi lomaa on vielä sunnuntaihin asti, saa toipua. :roll:
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4291
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Viikko 28/23

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Joe Bidenin vierailun takia tuossa on nyt joku melusaastepökäle pörräämässä taivaalla. Helvettihin siittä!!
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viikko 28/23

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Synnyinkaupungissa.

Paska haisee ja näköjään torstaisin ei saa mistään tuoppia olutta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Viikko 28/23

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Keittiörempan voi nyt julistaa valmiiksi ja hyvä tuli. Tosin karsean sotkun jättivät. Toki tiesin, etteivät mitään suursiivousta (tai yleensä mitään siivousta) ala siellä keittiössä tekemään, mutta kaipa ne sahanpurut sun muun mujeen olisi voinut imuroida vittuun kaapeista tai ainakin vetolaatikostojen alta (koska osaa ei voi irrottaa, joten miten vitussa ne voi edes siivota. No, onneksi on pienikokoinen käsivarsi ja pitkä imurisuulake). :?

Nyt voi sitten alkaa katsella lentoja Suomeen ja tutkailla täkäläisten junalakkojen ajankohtia ja muita muuttujia.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko 28/23

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ensimmäinen asia, joka rakennuslinjalla amiksessa opetetaan, on että jälkiä ei siivota!

Lääkiksessä opetetaan ekalla luennolla, että aikataulusta pitää olla myöhässä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Viikko 28/23

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^ :D
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12381
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viikko 28/23

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Siirtolapuutarhamökillä Larussa eilen. :pikkugee:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viikko 28/23

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

TPK! Jos tässä paiskis kunnolla töitä, niin ehtis kolmeksi tuohon naapuriin Ilveksen futispeliin. Siitä sitten pyörällä kotiin ja illalla EM-kisoja töllöstä. Muu perhe on reissussa Itä-Suomessa, joten ehtii rentoutuakin mainiosti.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2827
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Viikko 28/23

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Vuoden takaisesta muistuu mieleen, että Tampereen linja-autoasema on auki perjantaihin klo 17 asti. Siellä taas muhivat matkalaisten laukut maanantaihin asti keräämässä tarvittavia kolikkoja.
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 554
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Viikko 28/23

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Viikko lähes ohi, mun toinen ja viimeinen lomaviikko tänä vuonna. Kuskaan nuorimmaisen tänään sukuloimaan pariksi vkoksi ja sitten huomenna takaisin sorvin ääreen. Hyvä puoli tässä on se, että pari vkoa saan olla kissan kanssa kaksin. Tai ehkä osan aikaa kolmin ton yhden karvanaaman kanssa. :wink:

Loma tuli tarpeeseen, sain sulatettua stressiä pois kehosta, rentouduttua, tehtyä mökkireissun (eka tänä vuonna) ja oltua nuorimmaisen kanssa. Käytiin huvittelemassa, rentoutumassa, puuhailemassa äiti-lapsi-asioita jne. En tajunnutkaan kuinka stressaantunut olin, ennen kuin se suli pois.

Tänään illalla vielä pitäisi keretä treenikämpille, uusi rumpalikokelas tulee testaamaan kuinka soitto sujuu meidän kanssa.
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Vastaa Viestiin