Trooppinen maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Trooppinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eilen heti työpäivän jälkeen toinen työpäivä klo 15-22 Helsingissä futistyttöjen kanssa. Eivät kierrokset laskeneet illalla, vaan nukkuminen oli pätkittäistä. Täytyy tänään ottaa rennommin, käydä vaikka lenkillä ja mennä ajoissa petiin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Trooppinen maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Viikonloppuna vuotuiset kinkerit, tällä kertaa Oulussa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2827
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Trooppinen maanantai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Kuumankostea oli maanantai. Menin illalla uimarannalle, kun en loman aikana saanut aikaiseksi. (Visuaalisten havaintojen mukaan olisi kannattanut käydä.)

21.30 alkoi kaatosade ja lämpötila putosi viivasuorana 28:sta (päivällä oli 33) parinkymmenen tuntumaan; sateen alkaessa alkoi tuulla, mutta hauskasti tuuli tyyntyi ja hetken fmi:n mukaan puuskatkin olivat 0 m/s, kun varoiteltiin myrskyn alkamisesta.

Yritin siinä kaatosateessa katsoa bussien aikataulua ja kulkua. Kosketusnäyttö otti koko ajan painalluksia pisaroista. Pysäkillä tajusin juuri liian myöhään, sokeana ilman laseja, ettei kyseinen bussi lähde siitä vaan vähän matkan päästä. Sitten toisen bussin lähtöpaikalle, paitsi etten muistanut, että se kulkee ihan eri reittiä toiseen suuntaan. Olisi pitänyt odottaa 20 min, joten kävelin Uittamolta kotiin 7 km. (Toki keskustasta olisi päässyt bussilla, mutta siinä ei ollut pointtia, koska olin kävellyt jo 5 km, ja olisihan siihen bussiinkin päässyt kesken kävelymatkan.)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Trooppinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Remontin keskellä asuminen syö miestä. Tänään muksaissut varpaat jo kahdesti, nyt lensi veretkin seinille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Trooppinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Käytiin mustikassa. Pitäis hinkata komposiittiterassin tatinaa pois. 2/3 tehty, pakko osittaa, kun väsyy hartiat ja tulee rakkoja. Illalla olis vaihtoehtoina Kaukajärven sauna + uinti tai firman futisvuoro.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Trooppinen maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti: 11.08.2023 8:30 Viikonloppuna vuotuiset kinkerit, tällä kertaa Oulussa.
Hiukan on vanhennuttu tai viisastuttu, koska tärpättiä ei enää niin valtavaa määriä mene. Pe oltiin pakohuoneessa (1. kerta) ja la golfaamassa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Trooppinen maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

McJanne kirjoitti: 14.08.2023 8:56
James Potkukelkka kirjoitti: 14.08.2023 8:55 Hiukan on vanhennuttu tai viisastuttu, koska tärpättiä ei enää niin valtavaa määriä mene. Pe oltiin pakohuoneessa (1. kerta) ja la golfaamassa.
Mites stripparit ja penikset suussa?
Ei niitäkään :(
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12381
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Trooppinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Olen nyt innostunut lukemaan Gatin vanhoja postauksia. Tuli myös mieleen kuinka samanlaisia edesmenneet Gat ja ninni olivat... :think:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Trooppinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tänään Särkänniemessä Ilves-päivä. Sinne sitten koko perhe sekoilemaan. Suoraan töistä kun menee, tulee hyvin uni illalla, vai miten toi nyt aikuisella menee. En ole vielä päättänyt, mihin vemputtimeen haluan mennä. Aika monessa menee masu sekaisin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Trooppinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

On niin rasistista, suoraan natsismia, ettei mua päästetä possujunaan. Ainut laite mihin uskallan.

No se narunvetokoju menee.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Trooppinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Pitkä sähkökatko yöllä. 3 jälkeen heräsin siihen ettei CPAP-laite ole päällä. Luonnollisesti olin edellisen metsäkeikan jälkeen unohtanut ladata akun, joka noin normaalisti on aina täynnä, niin siitäkään ei ollut apua. Valvoin sitten viiteen ennen uudestaan nukkumaan käymistä.

Onneksi on joustavat työajat ja en käytä herätyskelloa, niin nukuin puoli kymmeneen valvomisen vastapainoksi.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Trooppinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

En ole koko kesänä sutannut fillarilla vetoja, koska kokonaispyöräilymäärä on ollut vaatimaton. Nyt mulla on jotenkin vahva ja päättäväinen fiiwis. Siispä 1min/1min (työ/palautus) vetoja 300+W:lla niin monta kuin menee. Vaikka onkin hapokas reeni, niin mukava tehdä, koska kuka nyt ei minuuttia jaksaisi lähes täysiä vetää 8) Illalla sitten palautteleen järveen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Trooppinen maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Täällä Suomessa on aina niin kuuma.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Trooppinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kesä jatkuu eilen +26 luulema, 24.8 asti vähintäin +20 luvassa?

Eilen oli Työpaikan Kick off jatkot Konepajalla.. jatkojen jatkot Musta Härkä.. Tartuin Mikkiin 3 kertaa.
Viimeksi muokannut Niba, 18.08.2023 14:03. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Trooppinen maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tänään ja hu olen koiranhoitajana. Vaimo ja pari lasta menevät
Tapiola festivaaliin. Minä mene la ja su töihin. La kuitenkin vietän itseni kanssa laatuaikaa oluen kanssa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Trooppinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Firman kesäjuhlat tänään. Kokeilen jos onnistuisin ampumaan itseäni jouskarilla jalkaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Trooppinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Blokkarit alkaa juuri tuossa naapurissa. Aamupäivällä lounaan K-marketista haettuani huomasi jo, että osa porukasta haki jo vauhtia kakkospäivälle kaupasta. Kunhan nyt vain pössyttelisivät, eikä muuta. Mut salireeni tehty ja kohta viikonlopun viettoon. Vaimo lähti jo Helsinkiin juhlimaan, joten voi ottaa rennommin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4291
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Trooppinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Hyvää kukkavirtaa kaikille.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Trooppinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bhven kirjoitti: 18.08.2023 20:32 Hyvää kukkavirtaa kaikille.
Käytkö tuulettamassa kainaloa?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Trooppinen maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti: 18.08.2023 10:03 Tänään ja hu olen koiranhoitajana. Vaimo ja pari lasta menevät
Tapiola festivaaliin. Minä mene la ja su töihin. La kuitenkin vietän itseni kanssa laatuaikaa oluen kanssa.
Ilta sujui nachojen, hotin dippikastikkeen, Kartanon perunalastujen, Pantteri-salmiakin ja Cokiksen kanssa.
Katsoin
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4291
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Trooppinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 18.08.2023 20:37 Käytkö tuulettamassa kainaloa?
Joo, se on antiterroristien erikoisele, jolla viestitään antiantiterroristisille antifanteille islamohalaajille.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Trooppinen maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti: 19.08.2023 9:10
James Potkukelkka kirjoitti: 18.08.2023 10:03 Tänään ja hu olen koiranhoitajana. Vaimo ja pari lasta menevät
Tapiola festivaaliin. Minä mene la ja su töihin. La kuitenkin vietän itseni kanssa laatuaikaa oluen kanssa.
Ilta sujui nachojen, hotin dippikastikkeen, Kartanon perunalastujen, Pantteri-salmiakin ja Cokiksen kanssa.
Katsoin
Olipas aamulla silmäpussit. Pari iltaa salmikkia, perunalastuja ja nachoja ja 1 ilta olutta näkyy.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin