Syysloma viikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Syysloma viikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kohta Prismasta isompi satsi ruokaa perheelle. Lounaan jälkeen lasten kanssa Kangasalan uimahalliin. Iltapäivällä myös futiskentälle omatoimisille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12378
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Syysloma viikko

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Martti Ahtisaari R.I.P.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 554
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Syysloma viikko

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Ajoin eilen kolarin. Oma auto korjaamolla 3vkoa, vastapuolen autosta en tiedä. Itse olen kaiketi kunnossa, mitä nyt ihan sumussa ja hömelö.

Edit. Kyseessä oli joko ilman kipua ilmennyt migreeniin liittyvä totaalinen näkökenttäpuutos oikealla puolella, tai sitten TIA. Mistäs tota tietää, kun en siinä kunnossa älynnyt mennä sairaalaan. Väsyttää hulluna edelleen, jännittää ajaminen laina-autolla, en tiedä...
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Syysloma viikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tiedättäkös että Sanna Marinille on myönnetty melkein sama kunniamerkki kuin Joakim von Rippentropille ja Herman Göringille?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Syysloma viikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kerberos I kirjoitti: 17.10.2023 22:07 Ajoin eilen kolarin. Oma auto korjaamolla 3vkoa, vastapuolen autosta en tiedä. Itse olen kaiketi kunnossa, mitä nyt ihan sumussa ja hömelö.

Edit. Kyseessä oli joko ilman kipua ilmennyt migreeniin liittyvä totaalinen näkökenttäpuutos oikealla puolella, tai sitten TIA. Mistäs tota tietää, kun en siinä kunnossa älynnyt mennä sairaalaan. Väsyttää hulluna edelleen, jännittää ajaminen laina-autolla, en tiedä...
Heti! Nyt! kannattaa mennä, jos ei muuta niin korvausasioitten takia? Hus hus, lääkäriin sanoo entinen kolarilla mukana ollut, itse olin kyllä kaksi viikkoa kanttu vei, mutta tutkimuksiin tutkimuksiin. :paavi: :paavi: :paavi: Väsymys on oire joka johtuu aivoihin kohdistuneesta törmäyksestä, on siinä lihasperääkin mutta.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 554
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Syysloma viikko

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Vaikea saada aikaiseksi. Ja vakuutusyhtiöt aina luikertelee kaikesta, niin en tiedä onko hyötyäkään käydä lääkärissä.
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2824
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Syysloma viikko

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Keski-ikä on ilmeisesti lopuillaan, kun FB mainostaa: "Miesten mikroaukkoteknologialla varustetun LujaTM -katetrin avulla voi olla varma, että virtsarakko on kokonaan tyhjä virtsantulon loppuessa"
Vastaa Viestiin