Maaliskuu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12381
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti: 27.03.2024 9:59
Kreitsu kirjoitti: 26.03.2024 16:17 Terkut partureiden luvatusta maasta – yhtään naisparturia en “barbereissa” ole ikinä nähnyt. Sen sijaan kampaamot, joissa naisten (ja myös miesten, jos mies sellaiseen menee) pääkarvat pannaan ojennukseen, on usein lähinnä naiskampaajia. Muistakaapa että parturi ja kampaaja ovat eri asioita. :paavi:
Jostain syystä hiustenleikkuu on minulle intiimi kokemus. En pidä siitä, että tuntematon ihminen koskee minun ja vielä vähemmän että tuntematon mies. Kaikkein mukavinta se on ollut silloin, kun oma vaimo on leikannut, melkein nautinnollista. Aiemmin minulla oli oikein mukava luottoparturi n. 15 vuotta, vanhempi nainen joka ei jutellut liikaa ja silloin kun jutteli, puheli ihan mukavia ja järkeviä. Pitäisi löytää uusi vakiparturi.
Parturi-kampaamo Virpi Hiltunen, Kauppalantie 22.
Juttelee mukavia ja järkeviä. (Lemonin vieressä)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti: 27.03.2024 10:07
So Hard kirjoitti: 27.03.2024 9:59
Kreitsu kirjoitti: 26.03.2024 16:17 Terkut partureiden luvatusta maasta – yhtään naisparturia en “barbereissa” ole ikinä nähnyt. Sen sijaan kampaamot, joissa naisten (ja myös miesten, jos mies sellaiseen menee) pääkarvat pannaan ojennukseen, on usein lähinnä naiskampaajia. Muistakaapa että parturi ja kampaaja ovat eri asioita. :paavi:
Jostain syystä hiustenleikkuu on minulle intiimi kokemus. En pidä siitä, että tuntematon ihminen koskee minun ja vielä vähemmän että tuntematon mies. Kaikkein mukavinta se on ollut silloin, kun oma vaimo on leikannut, melkein nautinnollista. Aiemmin minulla oli oikein mukava luottoparturi n. 15 vuotta, vanhempi nainen joka ei jutellut liikaa ja silloin kun jutteli, puheli ihan mukavia ja järkeviä. Pitäisi löytää uusi vakiparturi.
Parturi-kampaamo Virpi Hiltunen, Kauppalantie 22.
Juttelee mukavia ja järkeviä. (Lemonin vieressä)
Joo en ajatellut lähteä toiseen kaupunkiin parturia varten, kiitos vain.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21386
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^^
Olen aiemminkin kertonut, että munkassa asuessani kävin parturilla (jossa molemmat parturit kyllä olivat 6-kyppisiä naisia), jonka lehtivalikoima koostui kahdesta lehtitilauksesta: Tekniikan Maailma ja Playboy. Nuorena kollina en koskaan kehdannut ottaa Playboyta luettavaksi. Näyttelin, että minua kiinnostavat enemmän leivänpaahtimet.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Mä tykkäsin partureista jotka osasi höpetellä joutavia siinä leikkauksen lomassa, niin että jutustelu sujuu luontevasti. Mä oon ite vähän huono luomaan keskustelua, mutta tykkään höpötellä, niin viihdyn hyvin puheliaiden ekstroverttien seurassa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti: 27.03.2024 10:38 Mä tykkäsin partureista jotka osasi höpetellä joutavia siinä leikkauksen lomassa, niin että jutustelu sujuu luontevasti. Mä oon ite vähän huono luomaan keskustelua, mutta tykkään höpötellä, niin viihdyn hyvin puheliaiden ekstroverttien seurassa.
:shock:

Mun mielestäni small talk tuntemattomien kanssa selvinpäin on kauheaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 27.03.2024 10:39
Vagabondo kirjoitti: 27.03.2024 10:38 Mä tykkäsin partureista jotka osasi höpetellä joutavia siinä leikkauksen lomassa, niin että jutustelu sujuu luontevasti. Mä oon ite vähän huono luomaan keskustelua, mutta tykkään höpötellä, niin viihdyn hyvin puheliaiden ekstroverttien seurassa.
:shock:

Mun mielestäni small talk tuntemattomien kanssa selvinpäin on kauheaa.
Mikäs sen mukavampaa kuin jutustella nätin tytön kanssa joka hiplaa sun hiuksia. Tai lääkärin kun se laittaa väriainetippoja sun silmään :wink:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Varma kevään merkki - eka porrasreeni Pyynikillä. Kelpaa 11 asteessa pelkällä paidalla hyppiä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 28.03.2024 18:49 Varma kevään merkki - eka porrasreeni Pyynikillä. Kelpaa 11 asteessa pelkällä paidalla hyppiä.
Kerran olenm nuo portaat ylös kävellyt, ihan OK rupeama.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja Niba »

Löysin Madjeville keskustelukumppanin?
https://deepai.org/chat/drunk
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin