Teisipäev

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Luet mun ajatuksia. Annoin kunnon selkähieronnan sille sunnuntaina ja sanoin että takaisinmaksu mahd. pian. En mä eilen selkähierontaa nähnytkään.. :jouden:
:jouden:
Hihitys maksimus.

Nyt tää täti lähtee kotia kohti. Tiedossa imurointia ja pyykkäystä. Voi blaah. Mutta myös hyvää ruokaa ja ehkä jotain kivaa kans :jouden:
Dumari

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Käytät yhtä hymiötä ja niin samantien kaksi dorkaa repii siitä "iloa" monta viestillistä... laitetaan se nyt vielä niin voitte nauraa lisää :jouden:

edit: *pusnus*
ninnithequeen

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti:Käytät yhtä hymiötä ja niin samantien kaksi dorkaa repii siitä "iloa" monta viestillistä... laitetaan se nyt vielä niin voitte nauraa lisää :jouden:

edit: *pusnus*
:jouden:
:jouden:
:jouden:
:jouden:
:jouden:
:jouden:
:jouden:
:jouden:
:jouden:
:jouden:
:jouden:
:jouden:
:jouden:
:jouden:
:jouden:
:jouden:
:jouden:
:jouden:
:jouden:
:jouden:
:jouden:
:jouden:
:jouden:
:jouden:
:jouden:
:jouden:
:jouden:

Pusnus.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Exsat kirjoitti:Liittoon oli soitettu jo aikaisemmin.

Nyt soitin pomolle, ja kierteli ja kaarteli vaikka kuinka kauan, että "nykyään on mahdollista maksaa henkilökohtaisia lisiä" ja "esimies päättää nämä asiat" ja "nehän voi sieltä liitosta sanoa mitä tahansa", mutta perkele, lopulta kuitenkin sanoi, että lähetä se sopimus takaisin, niin nostetaan palkkaluokka samaan kuin muilla! 8)

HYVÄJEEE!!! Sillä lailla! Oikeus voitti! :cheer:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Camilla kirjoitti:Tuli sitten töihin ja alkoi naama punaisena karjumaan kuinka hyvä työntekijä hän oikein on.. huh huh oliskohan ollut suomalaisella siivoojalla pokkaa :roll: Kaikki kunnia kuitenkin siivoojille jotka hoitaa hommansa.
Hahah.. mä haluan nähdä kun yön Timo punastuu ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Elppis kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Tuli sitten töihin ja alkoi naama punaisena karjumaan kuinka hyvä työntekijä hän oikein on.. huh huh oliskohan ollut suomalaisella siivoojalla pokkaa :roll: Kaikki kunnia kuitenkin siivoojille jotka hoitaa hommansa.
Hahah.. mä haluan nähdä kun yön Timo punastuu ;)
No olisko ollut vähän kauheeta sanoa "naama ruskeena" :roll:
Dumari

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Camilla kirjoitti:No olisko ollut vähän kauheeta sanoa "naama ruskeena" :roll:
MegaGauheeeeta_!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ruokaehdotuksia kyselee tällä kertaa hän!

Haluaisin tehdä kanaruokaa, mutta normaalisti jaksan vain riisiä ja jotain kanakastiketta tai kermakanaa uunissa. Mitä muuta mä keksisin?!?
The great club outshines the individual, always and forever.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Camilla kirjoitti: Meillä on töissä aika, noh omituinen siivooja. Semmoinen yön Timo, joka ei oikeasti siivoa ollenkaan. Ei ollut tyhjentänyt roskiksia eikä imuroinut, tämä aika hyvin huomattavissa. Tuli sitten töihin ja alkoi naama punaisena karjumaan kuinka hyvä työntekijä hän oikein on.. huh huh oliskohan ollut suomalaisella siivoojalla pokkaa :roll: Kaikki kunnia kuitenkin siivoojille jotka hoitaa hommansa.
Meillä taas on yöntimoja ja ne siivoaa tosi hyvin. Ja suloisia ovat kuin mitkä, tosi ystävällisiä ja lempeitä. Ja kerran tuli yksi tuuraajakin, jolla oli sellaiset suloiset pikkurillitkin. Se oli niin suloinen, kun se sanoi kerran, että kiva, että mä olen töissä myöhään, niin ettei sen tarvitse olla yksin. Se oli aika kultanen.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Exsat kirjoitti:palkkaluokka samaan kuin muilla! 8)
:cheer:

Hienoa!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Pikku-Akka kirjoitti:
Exsat kirjoitti:... niin nostetaan palkkaluokka samaan kuin muilla! 8)
Hyvä juttu!! EI saa antaa pomojen kyykyttää! Ei vaikka ne oliski vähä pelottavisa. Itse allekirjoitin myös eilen työsopparin (jatkoa puoleksi vuodeksi) eteenpäin, palkka pysyi samana vaikka kyselin vähän korotusta. No, vastaavassa työssä maksetaan yleensä paljo vähemmän ku täällä.. Niin oon tyytyväinen tämän hetkiseen tilanteeseen. Varsinki ku työ on lähellä kotia, eikä kulkemiseen mene paljonkaan rahaa. Kahvitauolle..
Mites se oli nämä peräkkäiset määräaikaiset sopimukset? Kun niitä on tarpeeksi monta, niin eikö työsopimuksesta pidäkin tulla jatkuva? Ja muista pyytää palkankorotusta seuraavan kerran.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Niba »

ElanorRaven kirjoitti:Niin, otsikko kertoo paljon :P Hei, olen Elanor, keitä te ootte? Mitä te ootte? Mitä te teette? Miksi teette? :D
Niinku sanottua sekaan vaan!

Ihan mukiin menevä uusi tuttavuus sinäkin!

Pss, meillä on tuolla esittäytymispalstakin toisessa keskustelu? alueessa.

Jonne näytkin löytäneen..
Pitkä tukka ei ole edes merkki paremmasta tukan kasvusta..
Pyri eroon perversioistasi!
Pyyhin Netikettiin..
Kid

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Kid »

Väsyttäis. Hitto, täytyy kait käydä hetkeks levolle ennen kauppaan lähtöä. Alkossakin vois käydä ja illalla nauttia lasin tai kymmenen glögiä. Juu, ja pipareita ja homejuustoo. Nam!
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Elppis kirjoitti:Ruokaehdotuksia kyselee tällä kertaa hän!

Haluaisin tehdä kanaruokaa, mutta normaalisti jaksan vain riisiä ja jotain kanakastiketta tai kermakanaa uunissa. Mitä muuta mä keksisin?!?
Patzi kerran neuvoi tekemmän chiliä. Helppoa tehdä ja hyvää! Ruskistat sipulia ja kanansuikaleita. Heität joukkoon tölkillisen kookosmaitoa, pilkotut paprika ja perunat sekä maun mukaan punaista chili-tahnaa. Voihan sinne tietysti lisätä joukkoon muutakin, herkkusieniä jne.
Pikku-Akka

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Keikaus kirjoitti:
Pikku-Akka kirjoitti: Itse allekirjoitin myös eilen työsopparin (jatkoa puoleksi vuodeksi) eteenpäin, palkka pysyi samana vaikka kyselin vähän korotusta. No, vastaavassa työssä maksetaan yleensä paljo vähemmän ku täällä.. Niin oon tyytyväinen tämän hetkiseen tilanteeseen. Varsinki ku työ on lähellä kotia, eikä kulkemiseen mene paljonkaan rahaa. Kahvitauolle..[/color]
Mites se oli nämä peräkkäiset määräaikaiset sopimukset? Kun niitä on tarpeeksi monta, niin eikö työsopimuksesta pidäkin tulla jatkuva? Ja muista pyytää palkankorotusta seuraavan kerran.
Aina vedotaan työn projektiluontoisuuteen. Ei kiva. Ja kuitenkin kun saan samat lomaoikeudet ja sen sellaiset kuin olisin vakkari. Kysyin kyllä pidempää pestiä, mutta ei tällä lafkalla olekaan kuin yksi vakituinen pesti, kaikki muut on määräaikaisia. Myös mun pomo jonka kanssa asiasta juttelin. Palkka on noussut vuoden sisällä kolme kertaa, joten olen tyytyväinen... Ihan pyytämättäkin nostettu...
Kid

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Kid »

Väsyttäis. Hitto, täytyy kait käydä hetkeks levolle ennen kauppaan lähtöä. Alkossakin vois käydä ja illalla nauttia lasin tai kymmenen glögiä. Juu, ja pipareita ja homejuustoo. Nam!
Kid

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ehehehee. Kity sekos. Viestiä pukkaa uudelleen ja uudelleen. :lol:
Pikku-Akka

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Tuplaus tuli sitten ihan vahingossa. Sori... Mulla on jotain häiriöitä tässä netissä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Pikku-Akka kirjoitti:Aina vedotaan työn projektiluontoisuuteen. Ei kiva. Ja kuitenkin kun saan samat lomaoikeudet ja sen sellaiset kuin olisin vakkari. Kysyin kyllä pidempää pestiä, mutta ei tällä lafkalla olekaan kuin yksi vakituinen pesti, kaikki muut on määräaikaisia. Myös mun pomo jonka kanssa asiasta juttelin. Palkka on noussut vuoden sisällä kolme kertaa, joten olen tyytyväinen... Ihan pyytämättäkin nostettu...
Hyvältä kuulostaa!
Kikkelis kokkelis.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Tehotonta työaikaa vielä tunti ja 45 minuuttia jäljellä... En kestä.
Elämä kuluu täällä hukkaan.
Ja himassa odottaa siivous ja muut mielenkiintoiset askareet. Aijoo, ja joku tosi ihQu kirje ULOSOTOSTA. Plääh. Mitä vi**n järkeä tässä on?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Pikku-Akka

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Missä välissä kk lähti ja miksi?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja sipsi »

200! Bileet!
:beer:
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pikku-Akka kirjoitti:Missä välissä kk lähti ja miksi?
Ei se ole lähtenyt, se vaan ei ole enää ylipidossa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Keikaus kirjoitti:Mites se oli nämä peräkkäiset määräaikaiset sopimukset? Kun niitä on tarpeeksi monta, niin eikö työsopimuksesta pidäkin tulla jatkuva?
Kolmen määräaikaisen työsopimuksen jälkeen on henkilö vakinaistettava mikäli työsuhde jatkuu.

Mua niin kyrsi opiskeluaikoina kun ei ollut "varaa" alkaa tappelemaan työnantajien kanssa noista määräaikaisten sopimusten määrästä jne. Oli vaan hyväksyttävä asiat tai etsittävä uutta työpaikkaa. Silloin sai kuitenkin 4-5kk sopimuksia, nykyään tarjoavat 1-2kk sopimuksia opiskelijoille ja nuorille.
Patz

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kimmen kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mites se oli nämä peräkkäiset määräaikaiset sopimukset? Kun niitä on tarpeeksi monta, niin eikö työsopimuksesta pidäkin tulla jatkuva?
Kolmen määräaikaisen työsopimuksen jälkeen on henkilö vakinaistettava mikäli työsuhde jatkuu.
Tämäkin riippuu alasta. Sisareni on ollut vuosikausia määräaikaisilla soppareilla kätilönä, vasta n. puoli vuotta sitten sai toimen...
Vastaa Viestiin