Teisipäev

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
HoundDog

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Jösses kerpele! Tein tuossa syväluotaavan analyysin rahatilanteesta ja ei hyvältä näytä. Seuraaville noin 40 päivälle käyttörahaa pauttiarallaa 25 egermaisteria per päivä. Eihän tässä ole kuin joulu ja uusivuosi välissä. En voi väittää että harmittaa, pikkusen vain jurmii. Miltäs kuulostaisi joululounaaksi riisipuuro, näkkäri ja lasi vettä? Alkaa muuten kuulostamaan hyvältä. Paistelkaa te kinkkujanne kroisokset!

<tähän kohtaan syvä huokaus>
HoundDog

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Vaola kirjoitti:Montako teitä on siinä jakamassa?
Vaihteleva määrä.

Niin. Siis selviäähän tuolla. Tuo joulu tuossa melkein laittoi harmittamaan. Helpottaahan tuo, kun ei tarvitse juurikaan lahjuksilla päätään vaivata. Eipä tuo joulun viettokaan vielä ole oikein selkeä peli, joten mitäpä tässä kimpoilemaan. Säästöliekillä ja toivoen ettei iske mitään uusia yllättäviä menoeriä.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Miten täällä on näin hljaista? :shock: Alkaa seinät kaatumaan päälle kun ei ole moneen viikkoon voinut käydä treeneissä. Pitäis keksiä jotain järkevää tekemistä. Olen jo pessyt kaikki pyykit ja lakanatkin.
Älä löi! En ole hurrit!
Enthu

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Öitä Runkut... (Palaa huomenna astialle)
AarneAnkka

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ja nyt huimakin poistautui. :shock: En näköjään ollut ainoa joka masentui eilisistä jutuista. Pääsin siitä yli mäkikuismalla.
Exsat

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Exsat »

AarneAnkka kirjoitti: En näköjään ollut ainoa joka masentui eilisistä jutuista.
Mä olen ollut ihan sokea kaikelle, meinaakohan irl saada yliotteen?
AarneAnkka

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Exsat kirjoitti:Mä olen ollut ihan sokea kaikelle, meinaakohan irl saada yliotteen?
Ihan hyvä vaan jos IRL saa yliotteen. Depiksessä varmaan joka tapauksessa näin jutun isompana kuin se olikaan.
Gina

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Gina »

Menen, toistaiseksi ainakin. Oululaiset, yhteillään. :h:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Exsat kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti: En näköjään ollut ainoa joka masentui eilisistä jutuista.
Mä olen ollut ihan sokea kaikelle, meinaakohan irl saada yliotteen?
Niin mäkin! What's happening? Pitäisköhän niiden hankkia apua.. ennenkuin se vie koko käden :shock:
Chap

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Chap »

Vajaa kolme tuntia yöunta, sitten koko päivä duunireissussa ja vihdoin kun pääsen kityyn huomaan vakkareiden joukkokadon alkaneen.
Vastaa Viestiin