Teisipäev

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: Tarviitsä shoppailuun apuva? ;)
Siis oleksää huomennakin vapaalla?!?!111 Illan siis? Huominen nääs kävis paremminki ku hyvin :)
Viimeksi muokannut Kid, 13.12.2005 10:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenia nussut.

Kauhee nuha täälläkin. Nussimista pitää kokeilla. Ja jottei kukaan innostu: ihan oman miehen kanssa. :lol:
Hebuli

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

brona kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä just tajusin että SingleMalt on lähtenyt palstalta.

Suruliputus päälle. Nyt VITUTTAA!
Siis HÄH? Miks?
Jossain viestissä pari päivää sitten taisi vaan tokaista että yrittää ottaa vähän taukoa Kityyn ja kirjoitteluun, mutta tuntui jättävän takaoven auki että saattaa hyvinkin palata takaisin. En enää löytänyt kyseistä viestiä. Kai sillä(kin) meni sitten liikaa aikaa tähän turhuuteen?

Ihmettelen tosin edelleen sitä tarvetta aina poistaa tunnuksensa kun on (muka?) lähdössä. Kai sitä sitten haluaa asettaa itselleen korkeamman kynnyksen enää kirjoitella palstalle, kun ei voi vain loggautua sisään kuten ennen. Tulee kuva että henkilö kyllä haluaisi kirjoitella, mutta yrittää pakottaa itsensä olemaan tekemättä sitä.
Hebuli

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

ninnithequeen kirjoitti:Se uhkaili sillä jo aikaisemminkin, ja nyt aasi teki sen lähtemisen liian helpoksi.
Mitä tuo tarkoittaa? Mitä aasi on tehnyt lähtemisen helpottamiseksi? Pitikö täältä aiemmin anoa että saa poistua palstalta, tai muuten tulee tappajat perään? Todellinen kitymafia.
ninnithequeen

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hebuli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Se uhkaili sillä jo aikaisemminkin, ja nyt aasi teki sen lähtemisen liian helpoksi.
Mitä tuo tarkoittaa? Mitä aasi on tehnyt lähtemisen helpottamiseksi? Pitikö täältä aiemmin anoa että saa poistua palstalta, tai muuten tulee tappajat perään? Todellinen kitymafia.
Pöhelö oot :D

Siis nyt pystyy itse poistamaan tunnuksensa. Sitä mie tarkoitin...
Hebuli

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Kappas vaan! Sinne on ilmestynyt sellainen "poista tunnus"-ruksi! Hieno homma. Pitäisköhän munkin testata ja aloittaa ihan kokonaan puhtaalta pöydältä kirjoittelu? :wink: Musta nimittäin on alkanut tuntua että voisin pitää sellaisen parin päivän tai ehkä jopa vajaa viikon tauon tässä kityilyssä, alkaa pahasti kyrsiä koko homma. Mutta voisin tulla takaisin uusilla tunnareilla sen jälkeen.
ninnithequeen

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hebuli kirjoitti:Kappas vaan! Sinne on ilmestynyt sellainen "poista tunnus"-ruksi! Hieno homma. Pitäisköhän munkin testata ja aloittaa ihan kokonaan puhtaalta pöydältä kirjoittelu? :wink: Musta nimittäin on alkanut tuntua että voisin pitää sellaisen parin päivän tai ehkä jopa vajaa viikon tauon tässä kityilyssä, alkaa pahasti kyrsiä koko homma. Mutta voisin tulla takaisin uusilla tunnareilla sen jälkeen.
Eiiiih....

Ihanan älytöntä. Kityily on :roll:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kiva aamunaloitus, kun työmatkalla söpö poika sanoi "Moi!" ja "Miten menee?" Tosin sen pupillit olivat aika isot. Onko olemassa joku huume, joka laajentaa pupillit vai onko kyseessä silmälääkärin tipat?
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:Mä just tajusin että SingleMalt on lähtenyt palstalta.

Suruliputus päälle. Nyt VITUTTAA!
Toivottavasti se tulee takaisin. Kenen kanssa mä sitten tappelen pissaleikkien perverssiydestä (minä tykkään pissaleikeistä, SM ei)? Täh? Mä haluan pohojanmaalasen isäntämieheni takaisin!
Kikkelis kokkelis.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja cardic »

kohta on edessa totuuden hetki, ku kayn viemassa hakemuksen opiskeluajan jatkamiseksi
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Faghag

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Keikaus kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä just tajusin että SingleMalt on lähtenyt palstalta.

Suruliputus päälle. Nyt VITUTTAA!
Toivottavasti se tulee takaisin. Kenen kanssa mä sitten tappelen pissaleikkien perverssiydestä (minä tykkään pissaleikeistä, SM ei)? Täh? Mä haluan pohojanmaalasen isäntämieheni takaisin!
Tulee ja menee.... elämä on. Aika aikansa kutakin. Jospa se Mattikin heitti sinkkuutensa kaivoon ja etsii muita parinvalintaan sopivia kanavia ;)
ninnithequeen

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Faghag kirjoitti:Tulee ja menee.... elämä on. Aika aikansa kutakin. Jospa se Mattikin heitti sinkkuutensa kaivoon ja etsii muita parinvalintaan sopivia kanavia ;)
Ja Kityn sinkkunaiset itkevät kuorossa :D
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Krapula.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mylwin kirjoitti:Krapula.
Oho! Missäs sitä on riekuttu eilen?
Dumari

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Mine syödä Nautaliha-Peking liisillä. Vittu kun se yksi kiinalainen hymyilee niin helvetisti, muttei tajua yhtään mitään, mitä siltä yrittää tilata. Tulee mieleen joku psyko, kun sen hymy on jo liiiiiiian leveä välillä.

Chili-hilloa lappasin pari lusikallista (mikä on max. tällä hetkellä), luulisi että kaikki kolot päästä olisi auenneet, mutta ei... Noh, kyllä sitä räkää taas hiukan irtoaa.
killkill

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja killkill »

Faghag kirjoitti:Aika aikansa kutakin. Jospa se Mattikin heitti sinkkuutensa kaivoon ja etsii muita parinvalintaan sopivia kanavia ;)
Juuri näin. Siksi terävä kaveri, että halusi elämäänsä varmaan muutakin sisältöä, kuin palstamiekkailun ja sätti-illanvietot.
safi

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja safi »

ninnithequeen kirjoitti:Ja Kityn sinkkunaiset itkevät kuorossa :D
Joopa joo miitissä taas nähtiin kityn eukkojen todellinen kyky pokata miehiä. Täällä kyllä esitetään miten hommat hoidetaan tyylillä ja taidolla ja tilanteen ollessa päällä ei saada enää mitään aikaiseksi ja piiloudutaan peränurkkaan...hävetkää eukot menetitte taas yhden loistavan miesehdokkaan ujostellessanne.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ninnithequeen kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Krapula.
Oho! Missäs sitä on riekuttu eilen?
Käväsin rekrytoimassa Niinivaaran lukiolla Joensuussa .. Juopotteluksihan se meni kavereitten kanssa ja junassa piti jatkaa tietysti, fiksu kun olen. =)
Nyt pitäis mennä tsekkaamaan lounasefektit että pysyykö mahassa nams.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ugh, vaihdoin sairaalaa kesken päivän. Ottiva ilolla vastaan ja iskivät heti kopan täyteen kiiretöitä ja passittivat tänne alamökkiin töihin. Ensimmäienn työ oli kuolintodistus; on tää vaan niin positiivista työtä *hoih*

Pirut, onneks otin leipää mukaan, muuten olisin jäänyt tyystin ilman lounasta :o
The great club outshines the individual, always and forever.
Kittys

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Hirveä yö takana, onneks on ees nätti ilma :?

Mull' on ikävä sua,
vaikka seisot metrin päässä (seisot metrin päässä),
tulisitko pois jo päiväntasaajalta,
syliin sukeltaisit valtameren alta...
Ilma välillämme tuntuu raikkahalta,
jos sä näytät aurinkos...

Jos sä näytät aurinkos,
jos sä näytät aurinkos,
hei, näytä mulle aurinkos!

:vihelt:
Exsat

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Siivous hoidettu. Lintuhoitajaa alustavasti kyselty. Nyt kun saisi vielä rohkeutta soittaa pomolle, niin alkaisi päivän "pakko tehdä"-lista olla jo kasassa.
Faghag

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Faghag »

safi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja Kityn sinkkunaiset itkevät kuorossa :D
Joopa joo miitissä taas nähtiin kityn eukkojen todellinen kyky pokata miehiä. Täällä kyllä esitetään miten hommat hoidetaan tyylillä ja taidolla ja tilanteen ollessa päällä ei saada enää mitään aikaiseksi ja piiloudutaan peränurkkaan...hävetkää eukot menetitte taas yhden loistavan miesehdokkaan ujostellessanne.
Hih, mitäs mä olisin sitten tehnyt tolle mun nykyiselle ihanalle nussulle, johon olen umpirakastunut? ;)

Sitä paitsi, tokaisin mä sinkkumatille kovaan ääneen ja ihan selvin päin, että: "Miten sä voit olla sinkku? Jos mä olisin sinkku, sä et enää kauaa olisi."
HellBell

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Olen sanonut tämän aiemmin ja sanon taas: kunnioitan toisen päätöstä siitä, mitä on päättänyt.
Eivät nämä ole mitään sellaisia 'kuolemia', joista henkilö itse välttämättä itkisi (kukin itse tietää mikä on itselle parhaaksi) jos siis kuolleena tuohon pystyisi.

SingleMaltille hyvää joulun aikaa ja teretulemast sitten jos siltä tuntuu. :)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18758
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Niba »

Yritä siis sinäkin?

Kaikkea hölmöä, pitää yrittää?

Kurkku karheana, kuuntelin tuossa MM kisojen protokollapäällikkö Shakerin
laulua uumupuurolla, ei siis tarvinu laulaa mukana. Quebecin savolainen siis.

Jos nuhis paranee nusasulla mikäs auttaa kurkkukipuun?

:?:
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lääh, Nuutin kämppä imuroitu. Ja himassa olis samanmoinen homma isommassa mittakaavassa. Ja parikymmentä koneellista pyykkiä. Ehanaa, että mua tarvitaan aina jossain.