Teisipäev

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Exsat kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Voi muna. Onko palkka oikeasti törkeän alhainen? Onko muita duuneja tiedossa? Selviätkö ilman tuota duunia? Ei ehkä kannata mennä duuniin, jonne menee jo alussa vittuuntuneena huonoon palkkaan. Oliko sopimuksessa muita puutteita?
Palkka on hyvä, mutta epätasa-arvoinen: samalla koulutuksella olevat työkaverit saavat samasta työstä parempaa palkkaa, mikä on laitonta, kun käytössä on taulukkopalkkausjärjestelmä.
Siis olisiko oma palkkasi taulukkopalkkaa pienempi? Eiköhän siinä ole perustetta tarpeeksi. Saako kysyä, millainen koulutus sulla on ja mitä duunia haet?
Kikkelis kokkelis.
Patz

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Patz »

Exsat kirjoitti:laitonta
Suosittelen soittoa liittoon ja kissan nostamista pöydälle(ei Tuulikkia). Todennäköisesti sinulla on palkkasaatavia, joita voit vaatia myös jälkikäteen. Nyt vaan rohkeasti soitto pomolle ja näytät mistä kana pissii.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Patz kirjoitti:
Exsat kirjoitti:laitonta
Suosittelen soittoa liittoon ja kissan nostamista pöydälle(ei Tuulikkia). Todennäköisesti sinulla on palkkasaatavia, joita voit vaatia myös jälkikäteen. Nyt vaan rohkeasti soitto pomolle ja näytät mistä kana pissii.
Komppaan täysillä. Kiltteys pannaan näissä asioissa.
Kikkelis kokkelis.
Exsat

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Keikaus kirjoitti: Siis olisiko oma palkkasi taulukkopalkkaa pienempi? Eiköhän siinä ole perustetta tarpeeksi. Saako kysyä, millainen koulutus sulla on ja mitä duunia haet?
Eiku tuo on mun nykyinen duuni, jatketaan vaan sopimusta taas puolella vuodella, ja yritän nyt taas rimpuilla tän asian kanssa, kun olen (toivottavasti) tehnyt itseäni tarpeelliseksi tuolla talossa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Exsat kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Siis olisiko oma palkkasi taulukkopalkkaa pienempi? Eiköhän siinä ole perustetta tarpeeksi. Saako kysyä, millainen koulutus sulla on ja mitä duunia haet?
Eiku tuo on mun nykyinen duuni, jatketaan vaan sopimusta taas puolella vuodella, ja yritän nyt taas rimpuilla tän asian kanssa, kun olen (toivottavasti) tehnyt itseäni tarpeelliseksi tuolla talossa.
Kuuluthan liittoon? Jos et, liity heti ja ota yhteyttä luottamusmieheen ja sitä rataa.
Kikkelis kokkelis.
Patz

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Patz »

Exsat kirjoitti:Eiku tuo on mun nykyinen duuni, jatketaan vaan sopimusta taas puolella vuodella, ja yritän nyt taas rimpuilla tän asian kanssa, kun olen (toivottavasti) tehnyt itseäni tarpeelliseksi tuolla talossa.
Kyllä sulla vaikuttais olevan ihan case jo kasassa. Uutta sopimusta tarjottu laittomalla palkalla --> huomautat laittomasta palkasta, eikä soppari enää olekaan tarjolla --> raastuvassa tavataan
HellBell

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Dumari kirjoitti:
HellBell kirjoitti:
Dumari kirjoitti: :perse:
:piru:
:apuva:
Hihi!
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja cardic »

noinh! tuli ostettua koululta poistokone hintaan 50€. nopeus moninkertaistuu kotikoneeseen verrattuna; vanha 266Hz 96Mb, uus 1GHz 256Mb
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Exsat

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Patz kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Eiku tuo on mun nykyinen duuni, jatketaan vaan sopimusta taas puolella vuodella, ja yritän nyt taas rimpuilla tän asian kanssa, kun olen (toivottavasti) tehnyt itseäni tarpeelliseksi tuolla talossa.
Kyllä sulla vaikuttais olevan ihan case jo kasassa. Uutta sopimusta tarjottu laittomalla palkalla --> huomautat laittomasta palkasta, eikä soppari enää olekaan tarjolla --> raastuvassa tavataan
Kiitos tuesta! Nyt kun vielä saisi koottua itsensä eikä peruttelisi tai itkisi kun yrittää asiaansa esittää, niin eiköhän tämä jotenkin hoidu.. :wink:

p.s. mulla on se laiton soppari tuossa pöydällä mun vieressä, mun allekirjoitus vaan puuttuu.
Viimeksi muokannut Exsat, 13.12.2005 13:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Patz kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Eiku tuo on mun nykyinen duuni, jatketaan vaan sopimusta taas puolella vuodella, ja yritän nyt taas rimpuilla tän asian kanssa, kun olen (toivottavasti) tehnyt itseäni tarpeelliseksi tuolla talossa.
Kyllä sulla vaikuttais olevan ihan case jo kasassa. Uutta sopimusta tarjottu laittomalla palkalla --> huomautat laittomasta palkasta, eikä soppari enää olekaan tarjolla --> raastuvassa tavataan
Hyvä, Patz! Sähän olet rankka ämmä.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Exsat kirjoitti:Kiitos tuesta! Nyt kun vielä saisi koottua itsensä eikä peruttelisi tai itkisi kun yrittää asiaansa esittää, niin eiköhän tämä jotenkin hoidu.. :wink:

p.s. mulla on se laiton soppari tuossa pöydällä mun vieressä, mun allekirjoitus vaan puuttuu.
Ei tämä ole itkun asia, tämä on bitch-asia! Etsi se sisältäsi. Äläkä missään nimessä allekirjoita. Jos olet ollut töissä jo puoli vuotta, he luultavasti haluavat sinut sinne jatkossakin. Jos eivät tarjoa jatkoa laillisella palkalla, soita liittoon tai tee jotain, ettei tuollainen meininki jatku.
Kikkelis kokkelis.
Patz

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Patz »

Exsat kirjoitti:Kiitos tuesta! Nyt kun vielä saisi koottua itsensä eikä peruttelisi tai itkisi kun yrittää asiaansa esittää, niin eiköhän tämä jotenkin hoidu.. :wink:

p.s. mulla on se laiton soppari tuossa pöydällä mun vieressä, mun allekirjoitus vaan puuttuu.
Soitapa ihan ensin liittoon, että saat tukea vaatimuksillesi. Liittoon saa soittaa vaikkei siihen kuulukaan. Ja vaikka paskamaista onkin, yleensä jo pelkkä sana "liitto" saa vipinää kinttuihin...
Avatar
marialina
Kitinä paheena
Viestit: 36
Liittynyt: 18.08.2005 10:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja marialina »

Nyt vituttaa ja aika rankasti. Oma aikaansaamattomuus vielä syynä, ettei tässä voi edes hyvällä omallatunnolla raivota kellekään. Miks mä toimin näin? :grr:

Olis ollut kurssikoe nyt, mutta kun en saanut aikaan lukea yhtään. Käytyjä luentoja ehkä kaks ja tehtyjä laskareita nolla. No point in going, then.

Onneks vaan kaks opintoviikkoa. Jos keväällä yrittäis tentillä.
When the going gets tough, the tough go shopping
Patz

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Patz »

Keikaus kirjoitti:Hyvä, Patz! Sähän olet rankka ämmä.
Rankkuus kuuluu toimenkuvaan.
Exsat

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Liittoon oli soitettu jo aikaisemmin.

Nyt soitin pomolle, ja kierteli ja kaarteli vaikka kuinka kauan, että "nykyään on mahdollista maksaa henkilökohtaisia lisiä" ja "esimies päättää nämä asiat" ja "nehän voi sieltä liitosta sanoa mitä tahansa", mutta perkele, lopulta kuitenkin sanoi, että lähetä se sopimus takaisin, niin nostetaan palkkaluokka samaan kuin muilla! 8)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Exsat kirjoitti:Liittoon oli soitettu jo aikaisemmin.

Nyt soitin pomolle, ja kierteli ja kaarteli vaikka kuinka kauan, että "nykyään on mahdollista maksaa henkilökohtaisia lisiä" ja "esimies päättää nämä asiat" ja "nehän voi sieltä liitosta sanoa mitä tahansa", mutta perkele, lopulta kuitenkin sanoi, että lähetä se sopimus takaisin, niin nostetaan palkkaluokka samaan kuin muilla! 8)
Täydellistä! Noin sitä pitää! Onnea!
Kikkelis kokkelis.
Patz

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Patz »

Exsat kirjoitti:8)
Hyvä tyttö!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hyvä exsat, viimeistään siinä vaiheessa kun ottaa asiat itse hoidettavaksi, niin kaikki alkaa toimia! :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Kid »

Salilla käyty ja masu täynnä safkaa. Käkättelin tolle toiselle ketjulle.. Hitto, pitäskö munkin purkaa patoutumat? Njääh, oon liian laiska :)
Pikku-Akka

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Exsat kirjoitti:... niin nostetaan palkkaluokka samaan kuin muilla! 8)
Hyvä juttu!! EI saa antaa pomojen kyykyttää! Ei vaikka ne oliski vähä pelottavisa. Itse allekirjoitin myös eilen työsopparin (jatkoa puoleksi vuodeksi) eteenpäin, palkka pysyi samana vaikka kyselin vähän korotusta. No, vastaavassa työssä maksetaan yleensä paljo vähemmän ku täällä.. Niin oon tyytyväinen tämän hetkiseen tilanteeseen. Varsinki ku työ on lähellä kotia, eikä kulkemiseen mene paljonkaan rahaa. Kahvitauolle..
Dumari

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Dumari »

HellBell kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
HellBell kirjoitti: :piru:
:apuva:
Hihi!
:jouden:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari kirjoitti: :jouden:
Sinäkin? *kuolee*

Mä menen tänään kotiin, käyn hakemassa pusson juustonaksuja, ja rämähdän sohvalle. Se, joka mut sieltä nostaa, saa turpiinsa. Mulla on töissä niin huono tuoli, että hartioihin sattuu jo nyt. Pistää molemminpuolin todella ilkeästi :( Ergonomiaa sanon minä!
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
Dumari kirjoitti: :jouden:
Sinäkin? *kuolee!
Kjäh. :jouden: :jouden: :jouden:

Pistä muuten se ukkos hieromaan hartias, ja ilmota että jos ei onnistu ni sit ei onnistu mikään :stop:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Dumari kirjoitti: :jouden:
Sinäkin? *kuolee!
Kjäh. :jouden: :jouden: :jouden:

Pistä muuten se ukkos hieromaan hartias, ja ilmota että jos ei onnistu ni sit ei onnistu mikään :stop:
Luet mun ajatuksia. Annoin kunnon selkähieronnan sille sunnuntaina ja sanoin että takaisinmaksu mahd. pian. En mä eilen selkähierontaa nähnytkään.. :jouden:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Voi vittu, en saanutkaan töistä lomaa. Työntekijät ei kuulemma muuten ehdi tutustua muhun, wtf? Mä olen ollut niiden kanssa viikon työskentelyn jälkeen jo pelaamassa lautapelejä vapaa-ajalla ja perjantaina on pikkujoulutkin, perkele! En mä sinne Espanjaan olis oikeesti halunnutkaan lähteä :roll: No, maaliskuun puolella loma onneksi onnistunee. Mun tuurilla joku mun uusista työtovereista on kuitenkin kityaddikti.

Meillä on töissä aika, noh omituinen siivooja. Semmoinen yön Timo, joka ei oikeasti siivoa ollenkaan. Ei ollut tyhjentänyt roskiksia eikä imuroinut, tämä aika hyvin huomattavissa. Tuli sitten töihin ja alkoi naama punaisena karjumaan kuinka hyvä työntekijä hän oikein on.. huh huh oliskohan ollut suomalaisella siivoojalla pokkaa :roll: Kaikki kunnia kuitenkin siivoojille jotka hoitaa hommansa.
Vastaa Viestiin