Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
MadameDeMeloni

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Myydään. Valkoinen ruokapöytä; ikilevyä, metalliputkijalat, 4/6 hlö, 4 kpl valkoisia tuoleja. Edullisesti.
Sudenhenki

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Ostetaan Super Nintendo pelejä, niin USA kuin PAL versiot käyvät. Tarjousta yyveellä, mutta mitään sikahintoja en maksa.
Bliss

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Myydään kasa VHS-elokuvia:
• Taru Sormusten Herrasta 1-3
• The Beach
• Titanic
• The Blair Witch Project
• Face/Off
• Armageddon
• Bodyguard
• Fucking Åmål
• Morsian karkuteillä
• Häjyt
• Levottomat
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23523
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

TVn seinäteline Meliconi TV S19 löytyi kaappia siivotessa, kyseessä käyttämätön musta vempele. Maksimi kuorma 25kg. Tarvittaessa asennuspalvelu mukaan. Hinta vaikka 30 erkkiä kun puuttuu näköjään yksi ulkonäköä parantava muovinkappale.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja Lolita »

LAHJOITETAAN:

Kiva viherkasvi, jonka nimen olen unohtanut. Kuvia galleriassa. Korkeus reilut 60 senttiä ja intoa on kasvaa vielä vaikka kuinka. Vähän muotopuoli ikkunalaudalla kasvamisen ja kissojen kurmoottamisen takia. Suoristunee kuitenkin. On huonossa mullassa, joka sisältää tällä hetkellä paljon kissankarvoja.

Nouto Vantaalta tai muovikassikuljetus johonkin. Jos ei ottajaa ilmaannu, menee roskiin. En aio enää ikinä siivota sitä ja sen multia lattialta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bliss

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vaola kirjoitti:Mulla on kaupan Brion Twinette vm. 2001 kaksosten rattaat, parit käyttämättömät kurasuojat autoon ja pari 12" tyttöjen pyörää.

Tämä on varmaankin JUST se kanava, mitä kautta moiset roippeet menevät kaupaksi. :lol:
Tottakai on. :D
Millaiset kurasuojat?
ninnithequeen

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:LAHJOITETAAN:

Kiva viherkasvi, jonka nimen olen unohtanut. Kuvia galleriassa. Korkeus reilut 60 senttiä ja intoa on kasvaa vielä vaikka kuinka. Vähän muotopuoli ikkunalaudalla kasvamisen ja kissojen kurmoottamisen takia. Suoristunee kuitenkin. On huonossa mullassa, joka sisältää tällä hetkellä paljon kissankarvoja.

Nouto Vantaalta tai muovikassikuljetus johonkin. Jos ei ottajaa ilmaannu, menee roskiin. En aio enää ikinä siivota sitä ja sen multia lattialta.
Tuo se mulle lauantaina!

Voidaan kyl se autollakin hakea. Mein vanhat kissat ei jaksa enää niin riehua että kukat lentäis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ja fiikus on Ninnin! Pitää katsoa sitä lauantaita ja flunssan astetta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
MadameDeMeloni

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Lahjoitetaan imuri. Vanha mutta toimiva.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Minulla olisi koon 37 talvikengät, joita en käytä, koska eivät ole minun tyyliset. Kengät ovat useita vuosia vanhat, mutta niitä on käytetty vain noin viisi kertaa ja ne ovat todella hyvässä kunnossa. Katso kuva kuvagalleriastani - en osaa linkittää sitä tänne.

Jos joku neiti kinnostui, niin laita vaikka YV:tä. Saat kengät ilmaiseksi.
Patz

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja Patz »

Ostetaan televisio, min. 21 tuumanen ja ihan vaan vaikka sellanen tavallinen.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Vaihdan 12 apinaa -leffan Rita Hayworth - avain pakoon -elokuvaan. DVD:nä. Anytime.
silsis

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja silsis »

-Superior- kirjoitti:Rita Hayworth - avain pakoon
En tiedä onko paras filkka evö, muttei paljon muutakaan.
Sutenööri

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Vaihdetaan 2 vuotta vanha, edestä ladattava 60cm pesukone päältä täytetävään 40 cm versioon..
AarneAnkka

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Myydään:

Renault Twingo, vm 1997, 84 tkm
  • Ilmastointi
  • Sähköikkunat
  • IR-ohjattava keskuslukitus
  • Lohkolämmitin + sisätilan lämmitin
  • Käynnistyksen / varkaudenesto
  • Kahdet hyväkuntoiset renkaat
Näppärä bensapihi kaupunkipirssi, jolla kulkee tarvittaessa isompikin lasti. Siisti ja hyvin pidetty, asianmukaisesti huollettu. Huoltokirja löytyy.

€4500


Deal? :juristi: Ostakke ostakke, ootte te ennenkin ostaneet!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja Elppis »

AarneAnkka kirjoitti:Myydään:

Renault Twingo, vm 1997, 84 tkm
  • Ilmastointi
  • Sähköikkunat
  • IR-ohjattava keskuslukitus
  • Lohkolämmitin + sisätilan lämmitin
  • Käynnistyksen / varkaudenesto
  • Kahdet hyväkuntoiset renkaat
Näppärä bensapihi kaupunkipirssi, jolla kulkee tarvittaessa isompikin lasti. Siisti ja hyvin pidetty, asianmukaisesti huollettu. Huoltokirja löytyy.

€4500


Deal? :juristi: Ostakke ostakke, ootte te ennenkin ostaneet!
Kommentti: Noin paljon -97 rellusta?
The great club outshines the individual, always and forever.
AarneAnkka

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elppis kirjoitti:Kommentti: Noin paljon -97 rellusta?
Siinä on tinkausvaraa... ... ja ilmastointi. Ja uudet hyvät renkaat, kaksi settiä. Kilsoja vain 84 tuhatta. Vertailin auton hintaa muihin vastaaviin Nettiautossa, ja tota luokkaa niistä pyydetään.
ninnithequeen

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AarneAnkka kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Kommentti: Noin paljon -97 rellusta?
Siinä on tinkausvaraa... ... ja ilmastointi. Ja uudet hyvät renkaat, kaksi settiä. Kilsoja vain 84 tuhatta. Vertailin auton hintaa muihin vastaaviin Nettiautossa, ja tota luokkaa niistä pyydetään.
Mä kysäisin ukolta, ja vastaus tuli kuin apteekin hyllyltä: ei Twingoa meille. No, kyl mä sen tiesin kysymättäkin, mutta kysäsinpähän sun mieliksi kuitenkin.

Auton etsintä jatkukoon siis täällä päässä.
Dumari

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti: Mä kysäisin ukolta, ja vastaus tuli kuin apteekin hyllyltä: ei Twingoa meille.
Auton etsintä jatkukoon siis täällä päässä.
Aika ovelaa, jaappanilainen tonnikalapurkki kelpaa, muttei Euroopan suosituimman automerkin tekemä koirankoppi :roll:
Geetzu

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dumari kirjoitti:Aika ovelaa, jaappanilainen tonnikalapurkki kelpaa, muttei Euroopan suosituimman automerkin tekemä koirankoppi :roll:
Ehkä ovelaa mut ei omituista. Hätäsesti laskettuna esim. 15 kaverin porukasta jokainen ottaisi japskin ennemmin kuin ranskiksen. Näin meillä.
AarneAnkka

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kelpaahan mullekin japski. Siks just oonkin myymässä tota nyt, kun uusi japskiauto tulee lähiaikoina tehtaalta. Kauppias on jo tarjoutunut ottamaan tän koirankopin vastaan, mutta aattelin koittaa myydä sen itse vielä netitse, vois saada hiukan enempi katetta.
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 27.09.2006 11:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumari

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Geetzu kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Aika ovelaa, jaappanilainen tonnikalapurkki kelpaa, muttei Euroopan suosituimman automerkin tekemä koirankoppi :roll:
Ehkä ovelaa mut ei omituista. Hätäsesti laskettuna esim. 15 kaverin porukasta jokainen ottaisi japskin ennemmin kuin ranskiksen. Näin meillä.
Näin oli mullakin :D Mut aika mutulla porukka arpoo noi kärrynsä.
Geetzu

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

AarneAnkka kirjoitti:Kelpaahan mullekin japski.
Dumis vaan niin hassusti ihmetteli ninnin ukon mielipidettä...
ninnithequeen

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mä kysäisin ukolta, ja vastaus tuli kuin apteekin hyllyltä: ei Twingoa meille.
Auton etsintä jatkukoon siis täällä päässä.
Aika ovelaa, jaappanilainen tonnikalapurkki kelpaa, muttei Euroopan suosituimman automerkin tekemä koirankoppi :roll:
Kummasta meidän autosta puhut?

Joka tapauksessa ukko on nyt niin tottunut rakkaaseen farmariinsa, ettei pikkuautoa enää halua. Mulle kelpais...
Dumari

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti: Kummasta meidän autosta puhut?
Nizzanista, corollahan on jo hiukan isompi.
Vastaa Viestiin