SääliSeksiSunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kolme päivää poissa Kitystä ja muusta sivistyksestä :shock: Hyvin meni. Isikin jaksoi melkein selvinpäin, ku pentu oli mukana. Paitsi että tuli sit vedettyä joulusetit viimesen päälle jo nyt.. Perjantaina aamupalaks vedin joulukinkkua.. :D Hyi olkoon. Ja kaikki maholliset asiaankuuluvat jutut ja leipomukset vielä, voi huh. Ja tupakkaa paljon. Nyt rankkaa kuntoilua pari päivää, ja sitten toista joulua viettämään äitille. Täähän näyttää siltä, että saa viettää ihan vallan muruttoman tammikuun..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Starflare kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
Tännekin siivoomaan sieltä :p: .
Justiinsa eilen mojolle tsätissä vuodatin, kuinka esimerkillinen kotirouvan alku olen. Kun oli vielä mies saman katon alla, niin hiljaa ja kiltisti tiskasin ja pesin pyykkiä ja siivosin. Mulla on nimittäin sen sortin aivovaurio, että ihan oikeasti tykkään pitää huushollia kunnossa. Jälkeenpäin sain kyllä kuulla, että ei miehet siitä tykkää, että naiset kuuliaisesti raataa kotiorjina, vaan miehen pitää saada alistaa nainen tahtoonsa. En minäkään ikinä missään onnistu... :roll:
Pikemminkin tuo kuulemasi juttu kuulostaa siltä kuin kertojalla olisi aivovaurio. Voihan sitä muillakin tavoilla sitten alistaa :p: *WHIPLÄSH* :D
.
Luulen että toiset miehet kaipaa vähän sellaista sirkumpaa tytsiä, eikä se kotona puurtava monitoimikone vastaa kaikkiin eläimellisiin tarpeisiin, tai sitten löysi vaan paremman itselleen, eikä keksinyt parempaa selitystä toisaalta....
Itselläni oli taas se ongelma että monitoimikone meni epäkuntoon ja rupes vaatimaan kaikenlaista ruuvausta ja muuta säätöä, eli toisilla huonommin toisilla paremmin..

PPS:
Tää kuuluu jo suhteiluihin..
Tai tosikummaan eroitiikkaan?
Pyyhin Netikettiin..
Starflare

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Niba kirjoitti:Luulen että toiset miehet kaipaa vähän sellaista sirkumpaa tytsiä, eikä se kotona puurtava monitoimikone vastaa kaikkiin eläimellisiin tarpeisiin, tai sitten löysi vaan paremman itselleen, eikä keksinyt parempaa selitystä toisaalta....
Itselläni oli taas se ongelma että monitoimikone meni epäkuntoon ja rupes vaatimaan kaikenlaista ruuvausta ja muuta säätöä, eli toisilla huonommin toisilla paremmin..

PPS:
Tää kuuluu jo suhteiluihin..
Tai tosikummaan eroitiikkaan?
Sirkumpaa?
nypari

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Melkein koko päivä nukuttu, kun pukkas eilen baarikeikan. Piti vielä yökylässäkin käydä. Niin ja loma ohi. Taas on semmonen perus sunnuntaisinkkuvitutus päällä. Krapulahan ei sitä tietty paranna.

Töihin pitäis mennä, muttei kiinnostais. Vituttaa tämmönen ajelehtiminen ilman suuntaa... Haluais hyvän ihmissuhteen, mutta kyllä se kaukana tuntuu olevan.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sääliseksistä tietoakaan, kyllä tämä päivä on ollut ihan säälimätöntä seksiä täynnä. Ensin yöllä ennen nukahtamista antoisaa huutoon päättynyttä sooloseksiä ja nyt iltapäivästä hidasta kiihottumista Kirjatorin kautta Suomalaiseen kirjakauppaan ja laukeamus maximus Akateemisessa. Kirjoja tarttui matkalta mukaan se mitä etsinkin ja kolme muuta. Hieman alkoi nolottaa Akateemisessa, mutta en usko kenenkään huomanneen, miten fyysisesti nautin kirjoista ja niiden hipelöinnistä.

Okei, nyt mun pöksyt on kosteat tästä muistelusta.
Chap

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Chap »

Nowaysis kirjoitti:
Chap kirjoitti:
Näytät ihan Oskari Katajistolta tossa avassa. Panisin, ellei

a) se ois poliittisesti epäkorrekti
b) selbba
Oskari Katajiston paneminen on aina poliittisesti epäkorrektia, mutta ehkä mun uusi avatar saa sut toisiin ajatuksiin?
Turbohaltija

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Ei nyt oikein nappaa lukeminen. No, onhan tässä koko yö aikaa ja huominen aamupäivä....

Kiitos Lolitalle miehen sydäntä lämmittävästä joululahjasta! :D
ninnithequeen

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bigmamalle ja Kulisatanille iso moi! Hienoa nähdä heidät täällä :)

Tää ois väsynyt, ja täynnä ajatuksia. Mutta kuitenkin kotona tärkeiNpien kanssa :h:

Idols-finaali pitänee kattoo ja sit nus...eiku nukkumaan.
Edith

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Vietetty pari tuntia äidin seurassa. Silti en sortunut ennen enkä jälkeen enkä aikana hermosauhuihin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Alkoi hiukan maha murisemaan ja tajusin ettei tänään ole tullut syötyä kuin ämpärillinen jugurtti/mysli-seosta. No onneksi kaapit on tyhjiä, joten tässähän voi vaikka elää masun pienennysoperaation alkuhetkiä.

Tänään onkin saanut melkoisesti aikaan. Vaatekaapista heitetty roskiin kaksi muovikassillista rikkinäisiä vaatteita ja kassillinen pieniä kuteita pakattu Uffelle. Makuuhuone raivattu metrin kerroksesta epämääräisiä esineitä, kaksi kaktusta vaihdettu isompiin ruukkuihin ja täytetty julmetun monta matkalaskua. Nyt sitten voisi ottaa rennosti, avata oluen, hakea pinsetit ja alkaa nyppimään kaktuksen piikkejä käsistä.

Ja miksi kerron tämän kaiken näin yksityiskohtaisesti? Koska en, hemmetti vieköön, keksi parempaakaan tekemistä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Nähtävästi porkkanan syömisen jälkeen hammastahna maistuu ihan helvetin pahalta. En tiedä välitänkö edes tehdä uusintakoetta joskus myöhemmin, toisaalta tieteen nimissä on välillä tehtävä uhrauksia.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jaa-ah, Ilkka voitti. Olisin ehkä suonut voiton kuitenkin Katrille, mutta on se tuokin ihan ihqu.
millivanilli

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Joulusiivous on nyt tehty ja osa lahjoista hankittu, hieno juttu. Väskää niin maan perkeleesti, mutta onneksi töihin tulee huomenna raahautua vasta puoliltapäivin.
ninnithequeen

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

irmelianneli kirjoitti:Jaa-ah, Ilkka voitti. Olisin ehkä suonut voiton kuitenkin Katrille, mutta on se tuokin ihan ihqu.
No ei ole. Katrilla pikkasen parempi ääni, perkele. Mutta kun pikkutytöt äänestää niin tottakai se on se "söpö poika". Jösses. Laulukilpailuhan se oli?
Pikku-Akka

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Iltaa itse kullekin! Kolme tuntia oon huhkinu työhommien parissa tässä koneella ja sain tehtyä pari onnetonta taulukkoa. Huomiseksi kun oli puhe saada valmiiksi ja menin lupaamaan raukka viikonlopusta osan työlle. No, karkaan sitten perjantaina töistä jos menen ollenkaan.

Ravattiin 7 tuntia kaupoissa, enkä oikeastaan löytäny paljo mitään. Tai rahaa meni kuitenkin aivan hillittömästi. Mitähän kulti tykkää, kun löytää joulupaketistaan lasten viiden dvd:n boxin? Mä olin ainakin aivan innoissani kun ostin sen..

Nyt vois kömpiä jo peiton alle, hus pois möröt ja liskot, tahtoo nukkua hyvin!!!
Pikku-Akka

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

ninnithequeen kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Jaa-ah, Ilkka voitti. Olisin ehkä suonut voiton kuitenkin Katrille, mutta on se tuokin ihan ihqu.
No ei ole. Katrilla pikkasen parempi ääni, perkele. Mutta kun pikkutytöt äänestää niin tottakai se on se "söpö poika". Jösses. Laulukilpailuhan se oli?

Niinpä, Katri teki tänään kyllä hyvän suorituksen ja mulla on tuoreessa muistissa kun Ilkka raiskasi TB:A...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ottaisin Ilkalta vaikka sunnuntain sääliseksiä ihan sekuntiakaan miettimäti.
Pikku-Akka

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

irmelianneli kirjoitti:Ottaisin Ilkalta vaikka sunnuntain sääliseksiä ihan sekuntiakaan miettimäti.
Niin, kunhan se ei laulais siinä samalla. Ehkä sitten jälkeenpäin vaan pikku balladi?
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

irmelianneli kirjoitti:Ottaisin Ilkalta vaikka sunnuntain sääliseksiä ihan sekuntiakaan miettimäti.
No sehän voitti. Katrihan sitä sääliseksiä kaipaa... ja mikä siinä ois antaessa :P
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mojo kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Ottaisin Ilkalta vaikka sunnuntain sääliseksiä ihan sekuntiakaan miettimäti.
No sehän voitti. Katrihan sitä sääliseksiä kaipaa... ja mikä siinä ois antaessa :P
Katripa hyvinkin...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

irmelianneli kirjoitti:Ottaisin Ilkalta vaikka sunnuntain sääliseksiä ihan sekuntiakaan miettimäti.
Mä voisin ottaa sit jämät. En mä kyllä Katriakaan potkis pois sängystä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Lolita kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Ottaisin Ilkalta vaikka sunnuntain sääliseksiä ihan sekuntiakaan miettimäti.
En mä kyllä Katriakaan potkis pois sängystä.
Joo, en suosittele! :D
nokkaelain

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Edith kirjoitti:Vietetty pari tuntia äidin seurassa. Silti en sortunut ennen enkä jälkeen enkä aikana hermosauhuihin.
Vietin edellisen vuorokauden vanhempieni seurassa, eikä verenpaine noussut pahastikaan. (Onhan se hyvä että joku jaksaa (yli)huolehtia niistäkin asioista, joista ei itse tajua stressata.)

Paremman tekemisen puutteessa korjailin jotain pientä (auton tuulilasinpesunestettä kuljettava letku ja silitysrauta) ja järjestelin tavaroita neuroottisesti. *"ahkerana"*
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Miten hemmetissä se voi olla näin vaikeaa pyytää naista treffeille?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Patz

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Bluntly kirjoitti:Miten hemmetissä se voi olla näin vaikeaa pyytää naista treffeille?
Söpöä :h:
Vastaa Viestiin