Itse asiassa Otto on mua muistaakseni pari vuotta vanhempi.. eli kai mä olen sitten se pikkusisko. Mut hei, asiaan. Siis iso EI Juttutuvalle.tuulenpuiska kirjoitti:Keikaus kirjoitti: Otto tykännee sekä äidistä että tyttärestä.Samaan aikaan vai eri aikaan?
K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat
Re: PIKKUJOULUT
Asiaan eli jos paikkaa ollaan vielä vailla, käviskö www.ravintola-acapulco.fi. Kyseiseen paikkaan mahtuu isompikin revohka, on keskustassa eli helposti löydettävissä, ruoka syötävää ja juomaakin löytyy, kysykää vaikka Elppikseltä. Olen puhunut.
Viimeksi muokannut brona, 30.09.2005 2:27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
...
Niin siellä oli viimevuonna joku miitti.. samaan aikaan oli ES miitti samassa paikassa ..brona kirjoitti:Asiaan eli jos paikkaa ollaan vielä vailla, käviskö www.acapulco.fi. Kyseiseen paikkaan mahtuu isompikin revohka, on keskustassa eli helposti löydettävissä, ruoka syötävää ja juomaakin löytyy, kysykää vaikka Elppikseltä. Olen puhunut.
Muuten hyvä mutta musiikin mäjästys hiukka sotkee ja sitten aika pimeä paikka, joutuu melkein habuilemaan..eteenpäin..
Joku hiukka pienempi ja intiimimpi paikka olisi hyvä?
Tietenkin olisi hyvä ehdottaa sitten vaihtoehtoista paikkaa, mutku ei kykene..

Pyyhin Netikettiin..
Juu, siellä oli vuosi sitten joku miitti. Mutta ei paikassa mitään vikaa ollut, kyllä siellä voisi syödä.brona kirjoitti:Asiaan eli jos paikkaa ollaan vielä vailla, käviskö www.ravintola-acapulco.fi. Kyseiseen paikkaan mahtuu isompikin revohka, on keskustassa eli helposti löydettävissä, ruoka syötävää ja juomaakin löytyy, kysykää vaikka Elppikseltä. Olen puhunut.
Kannatetaan nyt vaikka sitten sitä Acapulcoa, mutta eikös kannattaisi jo vaikka varailla, jos meitä on isompikin porukka menossa? Sesonki-aikaan voi olla aika täyttä...Dumari kirjoitti:Juu, siellä oli vuosi sitten joku miitti. Mutta ei paikassa mitään vikaa ollut, kyllä siellä voisi syödä.brona kirjoitti:Asiaan eli jos paikkaa ollaan vielä vailla, käviskö www.ravintola-acapulco.fi. Kyseiseen paikkaan mahtuu isompikin revohka, on keskustassa eli helposti löydettävissä, ruoka syötävää ja juomaakin löytyy, kysykää vaikka Elppikseltä. Olen puhunut.
Kannatan seuraavanlaista paikkaa:
- Mahtuu istumaan
- Kykenee keskustelemaan ilman megafonia
- Kohtuullisen hintainen. (ei välttämättä mikään 2,30e/kepardituoppi, mutta ei mikään hanastasaavaineteläafrikkalaistapaljainjaloinpoljettuaolutta8e/tuoppipintaliitopaikkakaan)
- Järkevän matkan päästä keskustasta
Muuten ihan sama, kaikkäyb.
- Mahtuu istumaan
- Kohtuullisen hintainen. (ei välttämättä mikään 2,30e/kepardituoppi, mutta ei mikään hanastasaavaineteläafrikkalaistapaljainjaloinpoljettuaolutta8e/tuoppipintaliitopaikkakaan)
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
En ilmeisesti ole muodollisesti pätevä kun ei kutsua ole toimikunnalta kuulunut. Valitan. Saanpahan ainakin hyvän syyn valittaa paskoista järjestelyistäHerra Manala kirjoitti:Eikös sun pitänyt olla siinä toimikunnassa?UnelmaSäleikkö kirjoitti:No miten on hupitoimikunta, onko paikka jo tiedossa ja varattu?

Tämän parempaa linkkiä en löytänyt, lyhyestä virsi kaunis:Starflare kirjoitti:Kertokaas minkälainen paikka se Acapulco on niin laitetaan harkintaan.
http://193.210.97.165/c/portal_public/l ... R_02_ronet
Kiitokset linkistä, sijainti tuli ainakin tätä myöten selväksi, mutta onko kyseessä siis ravinteli jossa musiikki soi kovalla? ja minkälainen musiikki ylipäätänsä? ja siis yleisesti ottaen niinkusta.Faghag kirjoitti:Tämän parempaa linkkiä en löytänyt, lyhyestä virsi kaunis:Starflare kirjoitti:Kertokaas minkälainen paikka se Acapulco on niin laitetaan harkintaan.
EDIT: Vitun sokea, Mylwin olikin jo hyvät raamit noille vaatimuksille laittanut, toteaa Kissandra tuossa alempana.
Viimeksi muokannut Starflare, 03.10.2005 0:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- KisSandra
- Kitisijä
Ruokailupaikan suhteen komppaan täysin edellistä. Syötyämme voimme sitten siirtyä aivan minkälaiseen älämölysavuluolaan vaanMylwin kirjoitti:Kannatan seuraavanlaista paikkaa:
- Mahtuu istumaan

Eikö kuitenkin olisi hyvä jatkaa juttua vielä ruokailun jälkeenkin?KisSandra kirjoitti:Ruokailupaikan suhteen komppaan täysin edellistä. Syötyämme voimme sitten siirtyä aivan minkälaiseen älämölysavuluolaan vaanMylwin kirjoitti:Kannatan seuraavanlaista paikkaa:
- Mahtuu istumaan
Pyyhin Netikettiin..
Ah sama paikka jossa itsekkin olin viime vuonna kitymiitissä. Eikös siellä vaan ollutkin se tanssilattian puoli sellainen teinien tecnobailuhelvetti.Faghag kirjoitti:Tämän parempaa linkkiä en löytänyt, lyhyestä virsi kaunis:Starflare kirjoitti:Kertokaas minkälainen paikka se Acapulco on niin laitetaan harkintaan.
http://tinyurl.com/d2e2f
Minä pitäisin kyllä enemmän vaikka Zetorista siellä, saa syödä ja jatkot voi pitää samnassa paikassa. Tai sitten vaikka kalle. Mutta tyydyn tietty enemmistön päätökseen. No kalle kai turhan kallis useimmille. Miten olis sittenkin Pizza Buffet? Niissä saa isompikin mies mahansa täyteen halvalla.
Edit: tympeän pitkä url typistetty tinyurl:n avulla. --Aasi