K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat
Taidan lähteä SM:n mukaan. Ei muuten, mutta kun ruokapolitiikasta en Rosson puolella juuri välitä, ja olutpolitiikan kanssa on vähän sama ongelma. Olen hemmotellut kaljapaksini piloille laatuoluilla, ja sen jälkeen en kykene millään maksamaan Rosson isosta lapparikeppanasta yli viittä euroa, kun halvemmalla saa oikeasti juomakelpoisia nelosoluita jo.
Lisäksi saattaisin tavata teitä sosiaalisia ihmisiä. Yök.
Lisäksi saattaisin tavata teitä sosiaalisia ihmisiä. Yök.
Mahdoitko tällä ilmoittautua vapaaehtoiseksi järjestäjäksi miittiin, joka on tuleva kyhättäväksi Hakametsän hallissa 11.10. vellovan metallitapahtuman ympärille? Jos näin on, voisin toki harkita lippujen hankintaa, kun niitä vielä näyttäisi saatavilla olevan. Toisaalta, jäisikö osallistujamäärä niin pieneksi ettei kyseisen tapahtuman ympärille kannata miittiä organisoida?killkill kirjoitti:Tässä valossa lienee turha toivoa, että Tampereellekaan saadaan aikaan mitään miitintapaistakaan..
Pikkujouluihin en ota kantaa, eli postaukseni oli aiheen sivusta. Pahoittelen.
Meinaat että kity rahvas on kiinnostunut noista good old time classy plases?Vaola kirjoitti:Ei salettiin saa enää. Mutta me tilattiin silloin luokkakokoukseen Bottan juhlakerrokseen kabinetti ilman vuokraa perjantaille. Ruoat piti tilata etukäteen (ja rahat kerätä myös), mutta se oli ihan super-luksusta. Sairaan hyvää safkaa, oma tila, omat musat ja jokainen pulitti vain menun (juomat tilasi jokainen paikan päällä erikseen). Palvelu oli hyvää, kabinetti omassa käytössä 19-23 ja siitä sujuva vaihto jonottamatta Manalan yötansseihin.
Mutta saattaa olla hieman liian hankala vaihtoehto, osa ei kuitenkaan halua maksaa ruoasta samaa kuin muut, ja saattaapi hyvinkin olla eri säännöt pikkujoulusesonki-aikaan.
Oli silti vaan pakko kertoo...
Ne haluu syödä jotain koiranruokaa ikkunattomassa kellarissa ja juoda kusen makuista oluen litkua jossain karsserissa?
Pyyhin Netikettiin..
Pikkujoulut ovat hyvä tapa aloittaa kitymiittailu! Itsekin näin suurempaa kityjoukkoa ensimmäisen kerran viimevuoden pikkujouluissa. Yhtä olin tosin tapaillut jo "privaatisti" ennakkoon..Dumari kirjoitti:Juu, on jopa suotavaa, niin saadaan jotain tuoreita kasvojakin paikalle. Kaikkihan sinne ovat joskus ekaa kertaa ilmestyneetNa kirjoitti:Saako uusi naama poiketa? Jos uskaltaa.

Ja päädyitte luksuspatjalleExsat kirjoitti:Pikkujoulut ovat hyvä tapa aloittaa kitymiittailu! Itsekin näin suurempaa kityjoukkoa ensimmäisen kerran viimevuoden pikkujouluissa. Yhtä olin tosin tapaillut jo "privaatisti" ennakkoon..Dumari kirjoitti:Juu, on jopa suotavaa, niin saadaan jotain tuoreita kasvojakin paikalle. Kaikkihan sinne ovat joskus ekaa kertaa ilmestyneetNa kirjoitti:Saako uusi naama poiketa? Jos uskaltaa.

The great club outshines the individual, always and forever.
On onNiba kirjoitti:No niin, turussa on varmasti monena päivänä mukavaa tekemistä

Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Miittineitsyenä olen ylettömän kiinnostunut ko. toiminnasta, mutta....
En ole saanut kasaan kuin ehkä vähän toistakymmentä postausta, en siis liene oikeutettu bilettämään...
Ja toinen syy on vähän reilu puoli metriä pitkä ja muutaman kilon painoinen
pikkujouluajankohtana.
Jäänkö jostain Suuresta ja Mahtavasta paitsi????
En ole saanut kasaan kuin ehkä vähän toistakymmentä postausta, en siis liene oikeutettu bilettämään...
pikkujouluajankohtana.

Miitteihin ei ole vähimmäisviestimäärävaatimusta (huh!), joten tervetuloa paikalle. Mitä ajankohtaan tulee, aivan varmasti vielä jonkinlainen miitintynkä on ennen pikkujoulujakin. Aina ilo tavata uusia naamoja.Bliss kirjoitti:Miittineitsyenä olen ylettömän kiinnostunut ko. toiminnasta, mutta.... En ole saanut kasaan kuin ehkä vähän toistakymmentä postausta, en siis liene oikeutettu bilettämään...
pikkujouluajankohtana.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Saisinkohan tehdä ennakkovarauksen 1x2m tilaan lattiallesi kiitos, kelpaa hyvin!Enthu kirjoitti:Majoitan pitkämatkalaisia kitypikkujouluista...jos jollekkin nyt 35m2
yksiön nojatuoli,3 keittiön tuolia ja lattia mihin päänsä kallistaa kelpaa
Huom! Tämä ei ole sitova varaus,

Ja pajazzo, jos miäli tekee lähtöön niin ilmoittele... kiNppakyydillä voisi pirssinkin ottaa matkaan.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Saisinkohan tehdä ennakkovarauksen 1x2m tilaan lattiallesi kiitos, kelpaa hyvin!
Huom! Tämä ei ole sitova varaus, Pikkupräntti mutta olen tehnyt päätöksen ilmaantua helsinkeihin 3.12 mikäli ko. pikkujoulut silloin pidetään.
Joo..kyllä se tässä vaiheessa näyttää hyvin todennäköiseltä että 3.12
pikkujoulut vietetään...saat toki tehdä ennakkovarauksen
Huom! Tämä ei ole sitova varaus, Pikkupräntti mutta olen tehnyt päätöksen ilmaantua helsinkeihin 3.12 mikäli ko. pikkujoulut silloin pidetään.
Joo..kyllä se tässä vaiheessa näyttää hyvin todennäköiseltä että 3.12
pikkujoulut vietetään...saat toki tehdä ennakkovarauksen