K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat
-
- Kitinän uhri
Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat
Äänestän 3.12. Se sopii näillä näkymin mun 5-vuorotyöaikatauluuni, ja ehdin jopa vapailla tulla täältä ryssän rajoilta sinne Cityyn ja takaisin.
-
- Kitisijä
Kulkuset kulkuset.
Viimeksi muokannut Keikaus, 26.04.2006 22:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Juu, ja minäkin olen toki alustavasti kiinnostunut. Kunhan mitään korkeaprioriteettisempaa päjähdä (aika)tauluun.
Järjestelytoimikunnan puheenjohtaja on haihtunut foorumilta kuin Kimi F1 -kisan varikkoalueelta! Onko runkkareiden pikkujoulujärjestelyvastuu siirretty jo eteenpäin? Onko enää toivoa kekkereistä? Missä mennään? Kertokaa!
Mä mietin ihan samaa.HoundDog kirjoitti:Järjestelytoimikunnan puheenjohtaja on haihtunut foorumilta kuin Kimi F1 -kisan varikkoalueelta! Onko runkkareiden pikkujoulujärjestelyvastuu siirretty jo eteenpäin? Onko enää toivoa kekkereistä? Missä mennään? Kertokaa!
Öh, oisko Elppiksellä aikaa? Se on niin hyvä organisoimaan kaikkea.
Voisin harkita järjestelyiden hoitamista, jos saan jonkun/joitain(=äippä?) mukaan. Yksikseni en viitsi/ehdi kaikkea häslätä.
Jos ei äippä kiireiltään ehi mie voin olla taustatukena
Voisko sen miittipaikan samalla vaihtaa Rossosta johonkin parempaan?
Joo. Ruoholahden mäkkäriin.Herra Manala kirjoitti:Voisko sen miittipaikan samalla vaihtaa Rossosta johonkin parempaan?
Tällä nenällä sinne kehtaa tulla.
-
- Kitinän uhri
Joo mäkin tuun örveltää 3.12!!!!
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
-
- Kitisijä
Ja jos miulla ei erityistä hässäkkää, tuen mielelläni.Enthu kirjoitti:Jos ei äippä kiireiltään ehi mie voin olla taustatukena
Tähän hätään en kyllä osaa arpoa, mikä nuista päivistä olisi paras.
Lähibaarini omistaja kyllä jo pahaa aavistamatta lupasi, että sopimuksen mukaan siellä voisi pitää tarvittaessa bileitä kuin bileitä... tai vaikka etkot. Tuo kuppila kun menee hävyttömän aikaisin kiinni...
-
- Kitisijä
Olen aina ollut mieluummin järjestelytoimikunnassa kuin juhlijana, koska ilman vastuuta käyttäydyn vastuuttomasti!Dumari kirjoitti:Voisin harkita järjestelyiden hoitamista, jos saan jonkun/joitain(=äippä?) mukaan. Yksikseni en viitsi/ehdi kaikkea häslätä.
Ota jarru.Enthu kirjoitti:Jos ei äippä kiireiltään ehi mie voin olla taustatukena
Hävyttömän hienoa että mustis on taas rivissä mukana!mustaenkeli kirjoitti:Ja jos miulla ei erityistä hässäkkää, tuen mielelläni.Enthu kirjoitti:
Tähän hätään en kyllä osaa arpoa, mikä nuista päivistä olisi paras.
Lähibaarini omistaja kyllä jo pahaa aavistamatta lupasi, että sopimuksen mukaan siellä voisi pitää tarvittaessa bileitä kuin bileitä... tai vaikka etkot. Tuo kuppila kun menee hävyttömän aikaisin kiinni...
Uusi kone?
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Kone vasta työn alla. Koululla oon... ja vitutuskäyrä nousussa.Niba kirjoitti:Hävyttömän hienoa että mustis on taas rivissä mukana!
Uusi kone?
Opintosotkuja selvitellessä eksyin kityyn...
unohin vanhat salasanani ja kaikki ja rekkasin itteni uusiks.
-
- Kitisijä
Jos paikkaakin vaihdetaan, tulkaa 26.11 Manalaan, tulin järjestäneeksi sinne työporukan pikkujoulut, mikä taas tarkoittaa pöydällistä nuoria ja kauniita sairaanhoitajia. Joista kokonaista yksi kappale on sinkku, tosin laatu korvaa tässä tapauksessa määrän (winkwonk SM).
Elämä kantaa, jos sen antaa
Hmm. Kylläpä kovasti houkuttaisi tulla. Saiskohan tuota järkkäiltyä ja oiskohan varaa... Muita oululaisia?
-
- Kitisijä
Oon jo ilimottautunu jos meinaan järjestetään nää sillon 3.12 Asia ei käsittääkseni ole edelleenkään varmistunut 100% tai paikkakaan.. (?)Gina kirjoitti:Muita oululaisia?
millä meinaat mennä?KisSandra kirjoitti:Oon jo ilimottautunu jos meinaan järjestetään nää sillon 3.12 Asia ei käsittääkseni ole edelleenkään varmistunut 100% tai paikkakaan.. (?)Gina kirjoitti:Muita oululaisia?
Hitto että ois kätsyä lentää, saiskohan jotain stand by lippua halvalla?
Ennakkotiedoista poiketen pääsen kuin pääsenkin paikalle 3.12. Ilmottaudun myös samalla vapaaehtoiseksi järjestelytoimikunnan jäseneksi (Rosso sucks!).
-
- Kitisijä
Lentäen menen. Aina. Se ei nykyään ole edes hirveän kallista. Mun ei kyllä tartte itse maksaa lippuja kun hyödynnän firmaa jolle teen vapaaehtoistyötä ja yhdistän huvittelut ja höpötykset muuhun enemmän yhteiskunnalisesti hyödyllisempiin aktiviteetteihiniGina kirjoitti:
millä meinaat mennä?
Hitto että ois kätsyä lentää, saiskohan jotain stand by lippua halvalla?
Stand byt on muistaakseni alle 24 tai alle 25 vuotiaille.. ei pysty muistamaan.. siitä on jo niin kauan (perkele)
Blue1:llä lennot Oulusta Hkiin maksavat alhaisemmillaan 36€/suunta mutta jos meinaa saada liput noin halvalla niin kannattais jo varata ja ei haaveilla matkustamisesta viikonlopulla. Mitä lähemmäs ajankohta jolloin lennetään tulee, sitä kalliimmaksi käy bluen lennot. Jos matka toteutetaan esim 2vkon-kk sisällä lippujen varaamisesta, on jo Finnair edullisin happy hour lennoillaan. Suunnilleen 120-160€ on mulla yleensä maksanut finskin lennot ees-sun-taas. Käyppä lentoyhtiöiden sivuilla vakoilemassa ja sitten sama jutt vr:n sivuilla, yllätyt kuinka lähellä toisiaan ovat hinnat ja sitten mieti, mikä ajansäästö tulee kun otat siivet selkääsi. Niin paitsi jos olet opiskelija, silloin vr halveNpi.
Jos on vapaata ja rahaa niin voisihan sitä mennä.Gina kirjoitti:Hmm. Kylläpä kovasti houkuttaisi tulla. Saiskohan tuota järkkäiltyä ja oiskohan varaa... Muita oululaisia?
Oho!Melnais kirjoitti:Jos paikkaakin vaihdetaan, tulkaa 26.11 Manalaan, tulin järjestäneeksi sinne työporukan pikkujoulut, mikä taas tarkoittaa pöydällistä nuoria ja kauniita sairaanhoitajia. Joista kokonaista yksi kappale on sinkku, tosin laatu korvaa tässä tapauksessa määrän (winkwonk SM).
Taidanpa saapua paikalle...
Mä täytän tämän kriteerinKisSandra kirjoitti: Stand byt on muistaakseni alle 24 tai alle 25 vuotiaille.. ei pysty muistamaan.. siitä on jo niin kauan (perkele)
Lähden vaklimaan lentoyhtiöiden sivuille.