Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
nypari

Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viesti Kirjoittaja nypari »

No kumpi? Kerro jo!
Quarter

Re: Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Lapsiin sekaantuminen.

Jaa miksi? Jos sinulla on koira sekä 8-vuotias mukula. Jos pitää valita niin kumpaan annat jonkun ulkopuolisen sekaantua?
Bigmama

Re: Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Hyvin rykästy
Geetzu

Re: Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Pitäisköhän kaikkien nyt viritellä jotain seksielämää tahoillaan tee-äm-äs, että tänne vittu sentään tulis muutakin kuin näitä perkeleen eläin- ja lapsiseksiketjuja!!!11 Säälitys sentään.
nypari

Re: Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Geetzu kirjoitti:Pitäisköhän kaikkien nyt viritellä jotain seksielämää tahoillaan tee-äm-äs, että tänne vittu sentään tulis muutakin kuin näitä perkeleen eläin- ja lapsiseksiketjuja!!!11 Säälitys sentään.
Gee hyvä, juuri ennen ketjuni aloittamista silmiini osui taas TOP-5:een noussut "Onko eläimiin sekaantuminen sairasta?"-ketju. Mun pieneen ja ilmeisen vakuumipakattuun mieleeni ei vaan mahtunut, mitä vitun puolustettavaa on eläimeensekaantumisessa. Tai no, ehkä muutaman viestin verran, mutta ei nyt sentään useiden kymmenien.

Yhdyn täten itseironisen rajusti sinuun... ja takaapäin ...ja ilman lubrikuutiota.
Geetzu

Re: Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ei vittu. Miks tää siirrettiin asiakeskusteluihin?

:D :) :( :o :shock: :? :oops: :P :idea: :hep: :apuva: :kontrolli:

(joo joo nyps)
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Geetzu kirjoitti:Pitäisköhän kaikkien nyt viritellä jotain seksielämää tahoillaan tee-äm-äs, että tänne vittu sentään tulis muutakin kuin näitä perkeleen eläin- ja lapsiseksiketjuja!!!11 Säälitys sentään.
Nii-in. Missä on kaikki Wanhain Aikain Anaaligallupit sun muut, täh häh? Edes pientä piiskausta näin joulun kunniaksi, jos vaikka risupukki tulisi aattona käymään :roll:
Don't Panic!
Geetzu

Re: Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

nexie kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Pitäisköhän kaikkien nyt viritellä jotain seksielämää tahoillaan tee-äm-äs, että tänne vittu sentään tulis muutakin kuin näitä perkeleen eläin- ja lapsiseksiketjuja!!!11 Säälitys sentään.
Nii-in. Missä on kaikki Wanhain Aikain Anaaligallupit sun muut, täh häh? Edes pientä piiskausta näin joulun kunniaksi, jos vaikka risupukki tulisi aattona käymään :roll:
Henkkoht mä diggailen niitä ikuisia anaalijuttujakin enempi kuin näitä lapsi- ja elukkajuttuja... Miten kummassa ovatkin nousseet nyt pinnalle? Jouska LUPASI mulle joululahjaks tarinaa, ainakin yhden. Ja aihe on joku ihan muu kuin nämä paskat. Jouskaa-aaaaaaaaah, antasit jo!
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Geetzu kirjoitti:
Henkkoht mä diggailen niitä ikuisia anaalijuttujakin enempi kuin näitä lapsi- ja elukkajuttuja...
Tokkiinsa. Näistä päivän messuista kun ei tule kuin puistatuksia... Yritä siinä nyt sitten joulumieltä kehitellä...
Don't Panic!
bedlam

Re: Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

nexie kirjoitti:Yritä siinä nyt sitten joulumieltä kehitellä...
..kun pukit ja punanenäporot tulla rykäsee piipusta sisään ja täyttää sukkas. Houhou!
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viesti Kirjoittaja nexie »

bedlam kirjoitti:
..kun pukit ja punanenäporot tulla rykäsee piipusta sisään ja täyttää sukkas. Houhou!
Siis hei, joulupukki the man on ehkä pahin pedofiliamielleyhtymiä herättävä petteriään piiskaava eläinrääkkääjä! yök! eräänkin monikansallisen virvoitusjuomayhtiön luoma pukkikuva tuo hiilihapot heti takaisin kurkunpäähän, yjjjj.
Don't Panic!
Lilo

Re: Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nexie kirjoitti:
Siis hei, joulupukki the man on ehkä pahin pedofiliamielleyhtymiä herättävä petteriään piiskaava eläinrääkkääjä! yök! eräänkin monikansallisen virvoitusjuomayhtiön luoma pukkikuva tuo hiilihapot heti takaisin kurkunpäähän, yjjjj.
No entäs ne aasit, härät ja lapset samassa tallissa? Ja sitten vielä ne vanhat "tietäjät" tuomassa sille lapselle "lahjoja"? Siis tosi rietasta menoa!
ninnithequeen

Re: Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Siis ei ole todellista :doh:
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Mitä tällainen ketju tekee asiakeskusteluissa? Ketju sisältää muiden keskusteluketjujen olemassaoloa koskevaa marmatusta, off-topiccia, huumoripostauksia, asiasisällöttömän ja aloittajan pyrkimysten kanssa ilmeisen ristiriitaisen aloituksen, ja vain minimaalisen määrän (yksi lyhyt viesti) aiheen asiakäsittelyä.

Vaikka itse en sentään vaivaudu omasta mielestäni epäkiinnostavien keskustelujen suosiota koskevaan turhanpäiväiseen nillitykseen (en niiden sisällä enkä varsinkaan muissa ketjuissa), alennun tässä kuitenkin toivomaan, että asiakeskusteluihin avattaisiin vain aiheita, joista oikeasti halutaan keskustella asiallisesti. Epäkiinnostavia aiheita koskevat ketjut voi hyvin jättää lukematta otsikon perusteella. Keskustelun asiapitoisuutta taas ei voi päätellä ketjua lukematta, joten asiattomia keskusteluja ei voi mitenkään välttää, jos ne alkavat rönsyillä omien alueidensa ulkopuolelle.

Ja lääke siihen, jos olemassaolevat keskustelut eivät miellytä: aloittakaa parempia!

*muisk*
nypari

Re: Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Sori! Pyydän mitä nöyrimmin anteeksi kaikilta. Kaikille sattuu virhearvioita, minun syntini oli syntyä piikikkääksi ja huomionkipeäksi kusipääksi. Koulukiusauksen jälkihöyryjä saa nyt sitten kityväki suodattaa.

Ylipito rankaiskaa minua onnetonta marttyyria, sillä näin alas piti minunkin vajota ennenkuin koin valaistuksen. Poistakaa siis koko tämä asiaton ketju!
MarthaFocker

Re: Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

EveryWoman kirjoitti:huumori
Yritätkö sinäkin opiskella yhden uuden sanan päivittäin?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

nypari kirjoitti:Sori! Pyydän mitä nöyrimmin anteeksi kaikilta. Kaikille sattuu virhearvioita, minun syntini oli syntyä piikikkääksi ja huomionkipeäksi kusipääksi. Koulukiusauksen jälkihöyryjä saa nyt sitten kityväki suodattaa.

Ylipito rankaiskaa minua onnetonta marttyyria, sillä näin alas piti minunkin vajota ennenkuin koin valaistuksen. Poistakaa siis koko tämä asiaton ketju!
No ei tätä ketjua ainakaan minun takiani poistamaan kannata ryhtyä (uskoisin että jotkut tykkäävät tällaisiakin kirjoitella, joten miksi heittää hyvää aloitusta menemään), mutta jos sen voisi siirtää pois Asiakeskusteluista? En siis ole kokenut tätä loukkaavana, enkä jaksa uskoa että kukaan muukaan olisi. Minua ei vain kiinnosta lukea asiasisällöttömiä ketjuja, ja Asiakeskustelut on käsittääkseni olemassa juuri tällaisia kityilijöitä varten.

Edit: Ai sehän olikin jo siirretty. Jatkakaa!
Viimeksi muokannut EveryWoman, 19.12.2005 23:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Patz

Re: Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viesti Kirjoittaja Patz »

EveryWoman kirjoitti: Minua ei vain kiinnosta
Tiijäkkö EeWee, mää oon välillä niin surullinen sun puolesta. Ei varmaan pitäsi olla, enkä ihan tarkkaan edes tiedä miksi olen, mutta olen silti. Surullista.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Patz kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti: Minua ei vain kiinnosta
Tiijäkkö EeWee, mää oon välillä niin surullinen sun puolesta. Ei varmaan pitäsi olla, enkä ihan tarkkaan edes tiedä miksi olen, mutta olen silti. Surullista.
Jaa?

Hmm. Ilmeisesti sinusta ei kuitenkaan ole kovin mukavaa olla surullinen. Voisin ehkä auttaa sinua, jos osaisit jotenkin kuvailla sen syitä. Liittyykö se esimerkiksi jotenkin tuohon, mitä lainasit viestistäni?
nypari

Re: Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Minulla oli ketjua luodessani kaksi vahvaa visiota ketjuun liittyen. Potentiaalisempi oli jo toteutunut paskanjauhantatasoinen töttörööliirumlaarumi sekä toinen heti alussa asiapitoiseksi pelmahtava ihka oikea asiakeskustelu. Koska the suuri yleisö on avannut mieleni tässä suhteessa kuin virsikirjan, voin vain todeta, että paskat on huosuissa.

Keskustelun voi siis siirtää paskanjauhantaan, kuten jo välillisesti rivien välistä vihjasin, tai sen voi substanssin miekalla huitaista kukoistukseen. Tämä nykytilahan on sääntöjen vastainen ja täten myös pidemmän päälle kestämätön.
HellBell

Re: Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Nypari, ketju on jo siirretty paskikseen = paskanjauhantaan.

Valtakunnassa kaikki hyvin taas.
nypari

Re: Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viesti Kirjoittaja nypari »

HellBell kirjoitti:Nypari, ketju on jo siirretty paskikseen = paskanjauhantaan.

Valtakunnassa kaikki hyvin taas.
Huh, onneksi ehditte ennen kuin menin nukkumaan. Menen heti nukkumaan, ei tarvitse edes komentaa. Kiitos ylipito ja slurps!
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viesti Kirjoittaja Meik »

nypari kirjoitti:No kumpi? Kerro jo!
Molemmat niin sairasta mun mielestä, etten jaksa edes päässäni alkaa miettiä kumpi on enemmän.

Vähän sama kun kysyisi multa, että kumpi sattuu enemmän...naulan työntäminen hitaasti varpaankynnen alle vai että laittaa sen hollille ja potkaisee seinään. Molemmat sattuu niin helvetisti, että mulle on oikeestaan ihan sama kumpi sattuu enemmän. En halua edes ajatella.
HellBell

Re: Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

nypari kirjoitti:
HellBell kirjoitti:..
Valtakunnassa kaikki hyvin taas.
Huh, onneksi ehditte ennen kuin menin nukkumaan. Menen heti nukkumaan, ei tarvitse edes komentaa. Kiitos ylipito ja slurps!
Ylipidon porukka on vikkelää.. Suuntasin intuitioni heihin tässä asiassa ja johan alkoi tapahtua. Great to be a witch. (oikeesti mulla ei ole asiaan osaa eikä arpaa..)
Herra Manala

Re: Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

McJanne kirjoitti:Asiallista trollia *clapclapclap* Viihdyttävää...


Kuva
Onko sulla joku macro-nappula josta nää sun postaukset tulee vai oletko sä vain botti?
Vastaa Viestiin