Tolvanoitten Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Patz

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kuten eilen jo hieman vihjailin, sain työtarjouksen. Puhelinlinjat ovat kuumenneet, CV lähetetty ja haastattelu sovittu. Pitäkäähän peukkuja että liksa on riittävä ja edut mahtavat :mrgreen:
slam

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

jopas väsyttää...
Faghag

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Patz kirjoitti:Kuten eilen jo hieman vihjailin, sain työtarjouksen. Puhelinlinjat ovat kuumenneet, CV lähetetty ja haastattelu sovittu. Pitäkäähän peukkuja että liksa on riittävä ja edut mahtavat :mrgreen:
*pitää ukkovarpaitakin ylhäällä PatZille*

Itse olin myös aamulla työhaastattelussa. Mielenkiintoinen homma olisi eräässä tutussa sarjakuva-firmassa. Hassua, että tuo yritys ja sen ihmiset ovat olleet mukana elämässäni viimeiset 10 vuotta, tavalla tai toisella. Pääsisin todella tekemään ja kehittämään markkinointia ja viestintää alalla, jonka tunnen kuin omat stringini. Tottakai paratiisissa on aina yksi käärme, mutta se on piiiitttkä tarina se. Samalla innolla aloitin tuon viimeisenkin duunini, joka osoittautui aika nopeasti paskaksi. Mutta se saattoi johtua myös siitä, että en ollut ollut sillä alalla aikaisemmin, vaikka tuotteet tunsin.

Soitin vielä pariin työpaikkaan, joiden haut päättyivät vajaa pari viikkoa sitten. Yksi oli vielä onneksi "vaiheessa", eli ehdin vielä näin jälkikäteen ilmaisemaan kiinnostukseni työpaikkaa kohtaan ja muistuttamaan nimeäni rekrytoijan mieleen. Toiseen oli jo melkein ihminen palkattu, mutta he sanoivat (kuten aina) säilyttävänsä tietoni mahdollisia uusia rekrytarpeita varten.... plaaa.. plaa. No tämä ei onneksi ollut niin kiinnostava duuni kuin tuo toinen :)

Muitakin jännityksen aiheita on: ystävättärelläni on laskettu aika 23.12. ja nyt joukolla jännitämme, millainen joulupaketti sieltä on tulossa. Taidanpa viettää nämäkin pyhät Kätilöopistolla, kuten viime vuonna, kun eräs toinen ystävättäreni päätti jouluaattona lapsen synnyttää.

Seuraavaksi lounas, päikkärit ja lenkki sekä sen jälkeen salille uutta ohjelmaa tekemään.
Bliss

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tämän aamupäivän kahvisaldo noin kaksi ämpärillistä :shock:
Yöllä ei nukuta, nyt kyllä nukuttaisi, mutta ei voi nukkua. Äh. Taidan pakata tiitiäisen autoon ja lähteä shoppailemaan, ei tässä muutakaan voi. Ja viime vuodesta viisastuneena pysyn erittäin kaukana Itäkeskuksesta.
Patz

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Faghag kirjoitti:Taidanpa viettää nämäkin pyhät Kätilöopistolla
Täytyy sanoa systerille että pitää teistä hyvää huolta... :mrgreen:
Faghag

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Patz kirjoitti:
Faghag kirjoitti:Taidanpa viettää nämäkin pyhät Kätilöopistolla
Täytyy sanoa systerille että pitää teistä hyvää huolta... :mrgreen:
Oih! Sun sisko siellä töissä?? Nimittäin viime joulunakin oli niin ihania ihmisiä siellä töissä... kyllä huomaa, että suurin osa on erittäin sitoutunutta työhönsä ja se oli siinä tilanteessa tärkeää, kun tämä viime jouluna syntynyt pikku rääpäle oli 2 kk etuajassa. Nykyään tuota potraa ja iloista poikaa ei enää tuntisi samaksi rotanpoikaseksi, joka hän silloin oli.

Kiva tietää, että rakas ystävättäreni on hyvissä käsissä :h:
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Patz kirjoitti:Kuten eilen jo hieman vihjailin, sain työtarjouksen. Puhelinlinjat ovat kuumenneet, CV lähetetty ja haastattelu sovittu. Pitäkäähän peukkuja että liksa on riittävä ja edut mahtavat :mrgreen:
Eilen vastaavanlaisen saaneena jaan ilosi, ja voinhan mä peukunkin, yhden keskijalan lisäksi, pitää puolestasi pystyssä.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ninnithequeen

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Meidän kinkkumme on kotiutunut :h:
Hän on peräti seitsemän-kiloinen veijari.

Oli muuten hauskaa ostoksilla miehen kans, kamala naurunräkätys päällä koko ajan. Kaik tuli ostettua, nyt ei tarvitse kuin viimoset joululahjat noppeesti jostain ja tuon joulusiivouksen kun sais valmiiks :roll:
Patz

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Faghag kirjoitti:Kiva tietää, että rakas ystävättäreni on hyvissä käsissä :h:
Siellä se ahertaa ainakin 23.-24. yön salissa auttaen uusia taimia maailmaan...
Runkkis

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Pari tuntia kulutettu aikaa etsien ja varaillen hotelleja. Milanoon pariksi yöksi ja Bonniin muutamaksi. Prahassa saankin muutamaksi yöksi yksityiskämpän käyttöön kissan ruokintaa vastaan. Toivottavasti kissa ymmärtää suomea.

Ei olisi varaa kyllä lähteä, mutta kun lennotkin on varattu/maksettu niin minkäs voi. Retkelle vaan..

Tässä hotellien etsimisessä meni sen verran aikaa, että joutuu varmaan skippaamaan tuon salille menon. Aamukahville Cuplaan ja hetkeksi tekemään raporttia ennen töihin menoa. Huomenna viimeinen työpäivä ennen jouluvapaita ja sekin sisältää vaan muutaman tapaamisen. Eli lyhkäinen päivä tiedossa..
Dumari

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Rai Rai! Tunti pikkujoulujen alkuun. Saas nähdä lähdenkö tänään jonnekin kuuden jälkeen kun duunin pikkarit loppuu :beer:

Aamulla voi olla heikko happi, mutta elämä on.

EDIT: Jahans, duunikaveri joka ei ollut tänään töissä nykäsi sitten pohjat ja tuli puku päällä firman pippaloihin.

Glögi ja kinkku; Here I Come!
Viimeksi muokannut Dumari, 20.12.2005 14:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Voisitteko te kultaset käydä tuolla Tekniikka ja nörtteily -osastolla antamassa mulle neuvoja, minkä laajakaistan ja teleoperaattorin valitsen?
Kikkelis kokkelis.
Runkkis

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Olen vielä täpinöissäni varattuani ne hotellit. Matkakuume alkaa vaivaamaan eikä työnteosta tule mitään, kun välillä on pakko surffailla netissä etsien lentoja jonnekkin. Pitäisikö seuraavaksi mennä Ouluun? Se on kuulemma villi paikka..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Runkkis kirjoitti:Olen vielä täpinöissäni varattuani ne hotellit. Matkakuume alkaa vaivaamaan eikä työnteosta tule mitään, kun välillä on pakko surffailla netissä etsien lentoja jonnekkin. Pitäisikö seuraavaksi mennä Ouluun? Se on kuulemma villi paikka..
Totta ihmeessä! Täällä on tosi arvaamatonta.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Onnea Patzille! (peukutushymiö)

Onnittelin tänään myös itseäni, koska selvisin pahemmin hajoilematta tästä työpäivästä. Kohta lähden helssaamaan meidän 98-vuotiasta, ikinuorta svenskatalande tanttea. Meine Güte, varmaan joutunut viimeksi vuosi sitten häneen kanssaan ruotsia vääntämään.. toivottavasti ei taas mene saksa ja toinen kotimainen sekaisin :)
Edith

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Nokkani valuu yhä edelleen, mutta lisäksi olen alkanut kummastella, paraneeko yli kuukausi sitten revähtänyt tai venähtänyt vasemmanpuoleinen reisi-perseosastoni ikinä täysin normaaliksi. Lievää ankkamaisuutta kävelyssä edelleenkin.
ninnithequeen

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Neljäs koneellinen pyykkiä menossa, ja puolet kämpästä imuroitu. Hyvä minä..
Ko ei vaan jaksa. Edelleen ihan veke flunssani kanssa. Ärh. No kyllä tää taas tästä. Pikkuneiti imuroi omalla leikki-imurillaan (joka sattuu olemaan kuin kopio oikeastamme) vierelläni, koominen näky varmasti :lol:

Päätin just, että nyt loppu stressaaminen. Tuo jouluradio tuossa vierellä varmaan vähän laannuttaa kiukkuani kyllä.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Arvatkaa paljon on nolla kertaa nolla...?!?!?
Tasan yhtä paljon ku mua kiinnostaa lähtee ostoshelvettiin hikoilemaan ja kattelee jotain fuckin' joululahjoja. Silti..it is Itis. ;) Se on kuitenkin helpoin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Kid

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Sali, pikkupäivänokoset ja safka. Nyt on hyvä. Jos vielä vaan jaksais ruveta tot tukkaa värjään.. Kaveri ei sit tullutkaan käymään. Eipä tuo haittane, en taida olla tänään kovin piristävää seuraa. Täytyy kait käydä vie kaupasta hakeen juustonaksupussi ja piiloutua peiton alle lihomaan.
Edith

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä en ole ostanut vielä yhtään joululahjaa. Ja mietinpä vaan, että viitsinkö ostaakaan. Alun perinkin oli aikeissa hankkia jotain vain äidille, isälle ja puolivuotiaalle kummipenskalle, joka siis on liian nuori ymmärtämään joulusta yhtään mitään, ja lisäksi tädille pieni rasia suklaata.

No, äiti on nyt pari kertaa sanonut päättäväiseen sävyyn, että älä laps' kulta pien' osta mitään lahjoja, kun rahaa ei ole kovin paljoa. Tekisi mieli ottaa tuo todesta ja noudattaa ohjetta. Ja kummipenskaakaan en nyt ennen joulua enää ehdi näkemään sittenkään.
Runkkis

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

irmelianneli kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Olen vielä täpinöissäni varattuani ne hotellit. Matkakuume alkaa vaivaamaan eikä työnteosta tule mitään, kun välillä on pakko surffailla netissä etsien lentoja jonnekkin. Pitäisikö seuraavaksi mennä Ouluun? Se on kuulemma villi paikka..
Totta ihmeessä! Täällä on tosi arvaamatonta.
Löytyisikö mulle sohvannurkkaa tai vaatekomeroa, jossa nukkua, niin säästyisi muutaman mäyräkoiran verran rahaa?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Runkkis kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Olen vielä täpinöissäni varattuani ne hotellit. Matkakuume alkaa vaivaamaan eikä työnteosta tule mitään, kun välillä on pakko surffailla netissä etsien lentoja jonnekkin. Pitäisikö seuraavaksi mennä Ouluun? Se on kuulemma villi paikka..
Totta ihmeessä! Täällä on tosi arvaamatonta.
Löytyisikö mulle sohvannurkkaa tai vaatekomeroa, jossa nukkua, niin säästyisi muutaman mäyräkoiran verran rahaa?
Kyllä täällä sohvia ja vaatehuoneita ja kylpyammeita ja parvekkeita riittää vaikka vesilintuja nakella uskoisin :)
Runkkis

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

irmelianneli kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Totta ihmeessä! Täällä on tosi arvaamatonta.
Löytyisikö mulle sohvannurkkaa tai vaatekomeroa, jossa nukkua, niin säästyisi muutaman mäyräkoiran verran rahaa?
Kyllä täällä sohvia ja vaatehuoneita ja kylpyammeita ja parvekkeita riittää vaikka vesilintuja nakella uskoisin :)
Pidän mielessä...

btw. Ei vesilintua saa heittää sohvalla. Sohva saattaa satuttaa pikkupulua...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Runkkis kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:
Löytyisikö mulle sohvannurkkaa tai vaatekomeroa, jossa nukkua, niin säästyisi muutaman mäyräkoiran verran rahaa?
Kyllä täällä sohvia ja vaatehuoneita ja kylpyammeita ja parvekkeita riittää vaikka vesilintuja nakella uskoisin :)
Pidän mielessä...

btw. Ei vesilintua saa heittää sohvalla. Sohva saattaa satuttaa pikkupulua...
Niin, ja ennenkaikkea sohva saattaa vaurioitua tai vähintäänkin sotkeentua lokinpaskaan, ja sitä ei kestä erkkikään. *lintu-ja paskakammoinenx10*
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Joo hei!

Pähkinäsuklaata, 100% tuppisuu työkaveri (ja vähän vajaan oloinen?), tupa täys ja panettaiskin... "Enää" 6.45h jäljellä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin