Tolvanoitten Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kittys

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Elppis kirjoitti:Joo hei!

Pähkinäsuklaata, 100% tuppisuu työkaveri (ja vähän vajaan oloinen?), tupa täys ja panettaiskin... "Enää" 6.45h jäljellä.
*ruNks* :wink:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kittys kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Joo hei!

Pähkinäsuklaata, 100% tuppisuu työkaveri (ja vähän vajaan oloinen?), tupa täys ja panettaiskin... "Enää" 6.45h jäljellä.
*ruNks* :wink:
Uuh. Vaihtopökät kehiin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Siivottu ja tiskattu, pyykit pesty.
Nyt tarkoitus olisi lähteä kuvaamaan siskontyttöä, ajattelin ottaa siitä sellaisen mv-kuvasarjan, yksityiskohtia lähinnä, kun vauvan varpaat, sormet ja korvat on vaan niin söpöjä :D
Sitten keskustaan värjäämään kaverin hiuksia... Eli näin se menee tämäkin vapaapäivä. Ja huomenna puoli sukua tulee kyläilemään, katsomaan, että millaisen olen tästä kämpästä remontoinut. (niin ja taitavat tulla juhlimaan syntymäpäivääni... PRKL ko o ikäkriisi voimissaan) Vanhasta lutkasta tulee vanhempi lutka :?
Äääh... Ja en saa fuckin' webcamia asennettua. Ja olen niiiiiin käsi näiden kanssa. Gaad. Pitää tilata joku joka osaa paikalle. Joutaisikohan velipoika...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
ninnithequeen

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ilmoitusluontoinen asia:
Meillä syödään tänään pyttipannua. NAM! Dieetit aloitetaan vasta Joulun jälkeen. Röyh.
Faghag

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Taas yksi syy vihata joulua!!

Äitini joutui sairaalaan ankaran flunssan takia.. hänen sydänfilmissään oli jotakin häiriötä ja hänet vietiin ambulanssilla sairaalaan suoraan lääkärin vastaanotolta. Odottelen tässä lisää uutisia...

Kaikki paska tapahtuu AINA tähän aikaan.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Faghag kirjoitti:Taas yksi syy vihata joulua!!

Äitini joutui sairaalaan ankaran flunssan takia.. hänen sydänfilmissään oli jotakin häiriötä ja hänet vietiin ambulanssilla sairaalaan suoraan lääkärin vastaanotolta. Odottelen tässä lisää uutisia...

Kaikki paska tapahtuu AINA tähän aikaan.
Epäreilua on. Tsemppiä! <3
nypari

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Faghag kirjoitti:Taas yksi syy vihata joulua!!

Äitini joutui sairaalaan ankaran flunssan takia.. hänen sydänfilmissään oli jotakin häiriötä ja hänet vietiin ambulanssilla sairaalaan suoraan lääkärin vastaanotolta. Odottelen tässä lisää uutisia...

Kaikki paska tapahtuu AINA tähän aikaan.
Täällä kohtalotoveri. Sain varhain aamulla tekstiviestin, jonka luin vasta myöhemmin: mummoni oli kuollut. Äiti lähti saman tien sukulaisiin ja jouluvalmistelut tietenkin tekemättä. Niin ja isä joutuu taas kohta uuteen leikkaukseen. No, tähän vitutukseen alkaa jo tottua.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Faghag:lle ja nyparille iso hali! Toivotaan että fagarin äiskä voi pian paremmin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kiukku!
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Elppis kirjoitti:Faghag:lle ja nyparille iso hali! Toivotaan että fagarin äiskä voi pian paremmin.
Täältä kans!
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nypsille ja Fagarille voimia täältäkin päin.

Haha. Jätinpä taas joulukortit viime tippaan, ja kirjoittelen niitä kynä sauhuten nyt. Hyvä minä taas :roll:
Huomenna menevät vielä perille, ja joka saakelin vuosi sama juttu: ihan viimeiseen asti venytetään...hmph, tätä mun saamattomuutta taas.
slam

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Kultsupuppelit!!!!!111 ...taidan jatkaa unten mailla elämääni...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Eilen tuli kutsu ristiäisiin. IIIK! Pieni vauva.. minä... kääk. Mun pitää ottaa joku ennaltaehkäisevä antihistamiini-tyylinen lääke. Onko kellään vihjeitä??
The great club outshines the individual, always and forever.
Kittys

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Elppis kirjoitti:
Kittys kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Joo hei!

Pähkinäsuklaata, 100% tuppisuu työkaveri (ja vähän vajaan oloinen?), tupa täys ja panettaiskin... "Enää" 6.45h jäljellä.
*ruNks* :wink:
Uuh. Vaihtopökät kehiin.
Pitäähän spermanenällä VÄHÄ kosteutta pökissä ollakin. Ihan suotta vaihat! :lol:
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Nyparille ja Faghagille jaksamista kurjassa tilanteessa. Olette varmasti tärkeitä ihmisille joiden puolesta huolehditte ja surette, oman välittämisen näyttäminen saattaa helpottaa oloa ja taatusti tekee hyvää kärsivälle.

Suru menettämisestä kuoleman edessä on aina hinta jonka tunteistaan maksaa. Joskus se riipoo niin syvältä että kiintyminen pelottaa. Voimia!
Elämä kantaa, jos sen antaa
Enthu

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Nypsille ja Fägärille jaksuja :boohoo: :paijaa:

Edit: Mummon kuolemasta karmiva kokemus 20.12.1993...
kuoli sydäriin joulun alla 12 vuotta siitä tänään
Kid

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jo on mulla tylsää, kolmatta kertaa elämässäni eksyin sättiin :roll:
millivanilli

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Voimia fagille.

Huomenna olisi sitten viimeinen tentti ja sitten alkaa joululoma koulusta (ei töistä). Motivaatio nolla, kahdeksan tentin jälkeen.. pitäisi jaksaa pusertaa vielä vähän energiaa lukemiseen. Mutta parasta on se, että huomenna iltapäivälle tentti on jo tehty.
Turbohaltija

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

kid kirjoitti:Jo on mulla tylsää, kolmatta kertaa elämässäni eksyin sättiin :roll:
Varo varo... kohta olet koukussa! :wink:
Kid

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Turbohaltija kirjoitti:
kid kirjoitti:Jo on mulla tylsää, kolmatta kertaa elämässäni eksyin sättiin :roll:
Varo varo... kohta olet koukussa! :wink:
Enenenenene.

Ps. laitahan yv:nä osottees. Saat vanhanaikasta postia :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Flirttipuisto ruuhkaantui oidoista nimistä heti kun kity kaatui 40:ksi minuutiksi. Voe tätä addiktion määrää! :D

Enää tunti töitä, sitten kotiin nusuttelee ja pusuttelee. Ainii, ja syömään nachot pois.

Uimarengas!
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Uimarengas!
Itelläs on kolme!!!!!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Suvinen kirjoitti:Miksen pääse flirttipuistoon? Väittää ettei mulla ole jotain vitun keksejä.
Työkalut - internet asetukset - poista cookies / evästeet.
The great club outshines the individual, always and forever.
nypari

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Kiitos kaunis myötäeläjille. Viime aikoina olen huomannut kyynistyneeni kaiken paskan sietämiseksi. Varmaan työelämäkin kyynistää minua. Täytyy kyllä muistaa puhua, jos on paska olo, mutta se ei aina ole helppoa. Mä mieluummin murehdin kuin vaivaan murheillani muita.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Elppis kirjoitti:Flirttipuisto ruuhkaantui oidoista nimistä heti kun kity kaatui 40:ksi minuutiksi. Voe tätä addiktion määrää! :D
Voe harmin paikka. Olisi korjautunut minuutissa jos vain olisin ollut tietoinen.

Jaksaisikohan tuota vielä kirjoitella bugiraportin esiintyneestä ongelmasta, ainakin jäi riittävästi virheilmoituksia lokeihin..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin