Tolvanoitten Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Huoh... hommia riitti. Nyt on naatti, mut ihan hyvä olo.
Firma tarjosi tänään joulusapuskaa... ja paaaaaljon.
Viideltä söin, ja vieläkin ähky :P
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Aito_Johanna

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Suvinen kirjoitti: No tottakai menin ottamaan pikkuraukkaa kiinni, kun ei marketin isot ovet tunnista tuollaista pientä. Yritin ottaa sen käteen mutta se oli vähän liian vikkelä.
:shock: :shock: :shock:
Mä olisin hypännyt tuolille seisomaan.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Aito_Johanna kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: No tottakai menin ottamaan pikkuraukkaa kiinni, kun ei marketin isot ovet tunnista tuollaista pientä. Yritin ottaa sen käteen mutta se oli vähän liian vikkelä.
:shock: :shock: :shock:
Mä olisin hypännyt tuolille seisomaan.

:shock: :shock: :shock:

Mä olisin vienyt kotiin lemmikiksi :D
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Edith

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mojo kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
:shock: :shock: :shock:
Mä olisin hypännyt tuolille seisomaan.

:shock: :shock: :shock:

Mä olisin vienyt kotiin lemmikiksi :D
Min' oisin kirkunu siellä tuolilla.

Sain muuten kans just joulukortit kirjotettua. Ja varmaan nyt sit vaan aiheutan pahaa mieltä kansalle, kun kaupan valmiskortteja lähetän, enkä ole askarrellut-paskarrellut hopeakiiltotusseilla yhtään mitään.

Lisäksi tahtoisin kiittää minulle kortteja lähettäneistä erityisesti sitä yhtä ihmistä, josta en todellakaan tiedä, kuka on kyseessä. En tunne ketään sen lähettäjän nimistä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minäkin laitoin tänään viimeiset joulukortit matkaan. Tänään ei lähtenyt niitä virallisen näköisiä töistä ostettuja kortteja, vaan ihan market-tavaraa muutamilla hopeatähdillä höystettyinä. Ne oli ihan ala-astelaisen näköisiä kortteja.

Muutenkin tänään on ollut hyvä päivä. Töitä oli enemmän kuin ikinä ehdin tekemään ja uurastinkin kuuteen saakka. Sitten kävin ostamassa kahdet uudet puikot kutomisharrastustani silmällä pitäen. Kivoja lankoja en löytänyt ja se vituttaa minua armottomasti, koska syy on kaupoissa. Hyllyn reunoissa on hintalaput niille kivoille langoille, mutta hyllyt ammottavat tyhjinä. Aina. Päätin sitten kutoa jotain noista erilaisista jämälangoista, mitä minulta löytyy laatikko kaupalla. Siis jälleen kudon kaulaliinaa. Mä aion lahjottaa näitä asunnottomien naisten keräykseen, jos kukaan muu ei huoli.
Edith

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kas, mä luulin, etten mä tykkää Carneval-kekseistä, mutta tupakatuskissaanhan näitä mukeltaa lähes täyden paketillisen ihan huomaamattaan. *lihoo silmissä*

Jatkoa hieman myöhemmin: Nojoo, yks sinne jäi paketin pohjalle. Sitä en kyllä enää jaksa. Nyt kone sulki tai sokerihumalan laskuvaiheessa alan kirjoitella tänne joutavaa itsesäälipaskaa.

Vielä jatkoa: Jaksoin sen vikankin. Vähänkö oon so-not-ylpee. Joulustressi (äiti ja täti ja niiden seuraa tuntikaupalla) ja läskistressi ja kityriippuvuusstressi ja enkö-sittenkään-opi-piruetteja-koskaan-kunnolla-ahdistus ja pari muuta.

Eli oikeesti mulla ei oo mikään pahasti, mutta silti vaan tuntuu jotenkin joltakin sellaiselta. Ja oikeesti ikäviä juttuja löytyy tästäkin ketjusta. Sanoisin niitä kirjottaneille jotain fiksua ja lämmintä, jos osaisin.
nokkaelain

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Ensimmäiset ja viimeiset joulukortit lähetetty, kaikki kolme. Siinä olikin pääasiassa kaikki mitä tänään (edit: eilen) sain aikaan.
Vastaa Viestiin