Keski(sormi)viikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nypari kirjoitti: Mä taas palan halusta parisuhderiidellä, alkaa taidot ruostumaan. Viime suhteessa en riidellyt kertaakaan. Minkähänlaista se olikaan? Kun kaiveltiin kaikki vanhat paskat esiin... Mun vakilause tais olla, että: "Xxx sä et voi sille mitään, että sä olet xxxx(jtk negatiivista)." Muistan tämän lauseen palvelleen tarkoitusta liiankin hyvin.

Olenko tullut nössöksi, pakkohan ihmisen on joskus suuttua ja riidellä? Ehkä Kity ja Fp korvaavat välineenä muiden päivän pilaamisen? Näin sen täytyy olla, piste.
Mä halusin aina nuorempana riidellä, koska olin niin hyvä siinä. Aina voitin, heh. Nykyään riitely saattaa ahdistaa, ainakin jos en tunne ihmistä hyvin. Pelkään enemmän tai vähemmän alitajuisesti, että toinen muuttuu väkivaltaiseksi. Luulisin, että mulle sopii niin nössö mies, että en edes uskalla korottaa ääntäni hänen seurassaan, koska pelkään hänen hauraan psyykensä murtuvan, heh. Näillä eväillä parisuhteeseen!
Kikkelis kokkelis.
nypari

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja nypari »

Keikaus kirjoitti: Mä halusin aina nuorempana riidellä, koska olin niin hyvä siinä. Aina voitin, heh. Nykyään riitely saattaa ahdistaa, ainakin jos en tunne ihmistä hyvin. Pelkään enemmän tai vähemmän alitajuisesti, että toinen muuttuu väkivaltaiseksi. Luulisin, että mulle sopii niin nössö mies, että en edes uskalla korottaa ääntäni hänen seurassaan, koska pelkään hänen hauraan psyykensä murtuvan, heh. Näillä eväillä parisuhteeseen!
Mä kans voitan aina omasta mielestäni (valitsemasi hymiö). En välttämättä mene henkilökohtaisuuksiin, koska ne ovat häviämisen merkki. Mulla tais olla 3-4 vakilausetta, joista joku aina sopi kulloiseenkin tilanteeseen. Pysyn lähes aina vittumaisen rauhallisena ja annan toisen raivota. Voilla, riita on voitettu!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nypari kirjoitti:
Mä kans voitan aina omasta mielestäni (valitsemasi hymiö). En välttämättä mene henkilökohtaisuuksiin, koska ne ovat häviämisen merkki. Mulla tais olla 3-4 vakilausetta, joista joku aina sopi kulloiseenkin tilanteeseen. Pysyn lähes aina vittumaisen rauhallisena ja annan toisen raivota. Voilla, riita on voitettu!
Joo, kyllä sulle nyt täytyy löytää joku tyttöystävä pikimmiten, että pääset riitelemään ja lähettelemään joulukortteja.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Mojo »

hebuli kirjoitti:Vai että vuoden lyhyin päivä? Hieno homma, pitääpä ilmoittaa pomolle että olen tänään vain neljä tuntia töissä, ettei vaan mene ylitöiksi näin lyhyenä päivänä.
Hmm, olisin tuon kanssa varovainen. Pitkämuistinen chiiffi saattaisi meinaan ottaa tuon käytäntöön myös kesällä.... 12h päivää jussina :twisted:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ninnithequeen

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Puolet lahjoista enää paketoimatta, yeah. Nyt odotellaan vaan lapsen nukahtamista että pääsee paketoimaan loputkin. Huomenna joululahjakierrokselle Espooseen, ja perjantaina vielä yksi duunivuoro ja Tätsyn luona pikaglögittelyt, sitten päästään Joulun viettohon perheen kesken puhelimet ja muut suljettuna :h:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta!

Eiku... antaa olla. Kävin iltasella morjenstamassa (ja viemässä lahjoja) kummipojalle ja perheelle. Pikkuäijillä alkoi niin kova kiukkuhuuto klo 21 jälkeen, että tulin töihin jo 21.30 kun en tiennyt mitä muuta olisin tehnyt tän ylimääräisen ajan... raukkamaista!

Huomenna taas unta palloon koko päivä, ruokaa ja takas töihin, sama ruljanssi perjantaina. Lauantaina lähdetään kylille heti kun herään (kello pitää laittaa soimaan klo 15 yövuoron jälkeen). Nähdään miehen kanssa seuraavan kerran lauantaina kun kello soi... Siis nähdäänhän me, mutta aina toinen nukkuu. Riemukasta :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Edith

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Että mä tykkään mun uusista terveistä elämäntavoista! En lähtenyt savuisiin luoliin syntisen musiikin ja alkoholijuomien pariin, vaan päätän sen sijaan huomenna ensimmäistä kertaa lomallani herätä hyvissä ajoin ennen aamukahtatoista. Itse asiassa, miksen jopa paljastaisi seuraavaa teille? Niin, miksen? Eli: en itse asiassa ole juuri koskaan tajunnut bändikeikkojen viehätystä. Levyt kuulostaa paremmilta.

Nyt vuorossa päivän "Tunne itsesi tyhmäksi" -hetki avaruusoliokirjan parissa. Kirja väittää, että sitä ymmärtää kuka tahansa, joka ymmärtää eksponenttimerkintöjä. Nojaa... No, kuitenkin enemmän kai ymmärrän kuin olen ymmärtämättä, näillä alkusivuilla.
HoundDog

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

:vihelt: Darling don't you panic - you know I'm a Master Mechanic :vihelt:
Faghag

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Edith kirjoitti:..Itse asiassa, miksen jopa paljastaisi seuraavaa teille? Niin, miksen? Eli: en itse asiassa ole juuri koskaan tajunnut bändikeikkojen viehätystä. Levyt kuulostaa paremmilta.
Olen NIIIIIN samaa mieltä. Vittuako ne rockpoliisit Tavastialla päivystävät? Kuuntelisivat himassa levynsä :-D

No niin, Peter Jacksonin ohjaama elokuva King Kong nähty ja olipa vallan jännittävä ja vangitseva ihmissuhdedraama, suorastaan Kaunotar-ja-hirviö-genren aatelia. Loppu oli niin koskettava, että Disneyn Dumbo ja Bambi saattavat hävitä kärsän sekä sarven mitalla. Kovapintaisenkin femakon silmäkulma kostui, kun hentoinen vaalea neiti ja karvainen iso apinanköriläs tapittivat toisiaan silmiin ja keskustelivat bodylanguagella. Elokuvan suuri opetus tässä lyhykäisyydessään: kumpi onkaan suurempi hirviö, ahne ihminen vaiko yksinäisyydestä kärsivä luonnonoikku. Leffa kesti 3 tuntia, mutta oli sen verran vauhdikas ja visuaalinen, että ei tätiä nukuttanut kertaakaan filkan aikana. Sinällään hämmästyttävää, otin näet 8 minuutin tirsat jopa niinkin kiinnostavan elokuvan kuin Broken Flowers aikana. Suosittelen King Kongia kaikille biologeille (kivojen digitaalistesti luotujen ötököitten takia, hyi hitto!), draamaelokuvien (apina ja kaunotar ne yhteen soppii, huomenna laitetaan pussauskoppiin) sekä huumorilla höystetyn toimintaseikkailun ystäville.
Vastaa Viestiin