Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
HellBell

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja HellBell »

HIMin paria kappaletta diggailen vaikka en liiemmin 'halua' Himiin tykästyä - "kuolo korjaa rakkautemme.."-mantrasta ei kauaksi aikaa jää pureksittavaa. Kukaan meistä ei ole vielä kuollut, joten.. se siitä.
Joka tapauksessa, Wicked Game ja Poison Girl.. :h:

Tykkäilen myös Madonnan muutamasta vanhemmasta kappaleesta kuten myös Michael Jacksoninkin. Tietystikään nyt ei ole mitenkään cool olla etenkään Jacksonin(minkäänmoisen) musiikin kannatuslinjalla. Siitä kakit nakkaan.
Zeb

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Nighthawk kirjoitti: - Laura Braniganilla mm. Self Control
- I’Dees – Time
- Robbie Williamsin koko tuotanto
- Britney Spears - Everytime
Komppaan ja nokitan vielä sillä, että aion hankkia Braniganin kokoelman: "Ti Amo" & "Lucky One" - nostalgiaa !! :D
HoundDog

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

En minä mitään komerossa suostu kuuntelemaan, mutta kyllä yleensä kaikki muut pakenevat vähintäänkin sinne komeroon, kun laitan levylautaselle Simon & Garfunkelia. Tämän olen tainnut tunnustaa ennenkin, joten mitäpä sitä enää pidättelemään.
bedlam

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mylwin kirjoitti:Slipknotista pidän nykyiseltään ihan avoimesti.
Mikä pääsi käänsi? Eksää vasta pari kuukautta sitten teilannut bändin musiikilliset ansiot?

Mä voisin heittää kans Britneyn biisin, mutta en muista sen nimeä. No se lentokoneviisu, siitä tykkäsin.
Starflare

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja Starflare »

bedlam kirjoitti:Mä voisin heittää kans Britneyn biisin, mutta en muista sen nimeä. No se lentokoneviisu, siitä tykkäsin.
Toxic? Öh... mulla on MTV :oops: .
bedlam

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Starflare kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Mä voisin heittää kans Britneyn biisin, mutta en muista sen nimeä. No se lentokoneviisu, siitä tykkäsin.
Toxic? Öh... mulla on MTV :oops: .
Just se. Dumdumdum.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

bedlam kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Slipknotista pidän nykyiseltään ihan avoimesti.
Mikä pääsi käänsi? Eksää vasta pari kuukautta sitten teilannut bändin musiikilliset ansiot?
No joo no .. Disasterpieces-livepätkä oli kyllä 1,30h sellaista murhaa että siinä ei juuri joku dj:n läsnäolo haitannut.
Tulee lähinnä slayer-sepultura-pantera-osasto mieleen, ei "nu" - metallista tietoakaan. Eka levy nyt oli mitä oli, mutta Iowa ja varsinkin live-vedot ovat kyllä ykköskamaa.

Ei maailman katu-uskottavin bändi tykätä mutta ei se minuu oo ennenkään haitannut.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
millivanilli

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Bliss kirjoitti:Kitaron ehanaa instrumentaalimusiikkia kuuntelen salaa yksin kotona :oops:
Kitaron levyjä löytyy myös täältä hyllystä...
PerttiMakimaa

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Justin Timberlakea ja Usheria... :roll:
ElanorRaven

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Starflare kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Mä voisin heittää kans Britneyn biisin, mutta en muista sen nimeä. No se lentokoneviisu, siitä tykkäsin.
Toxic? Öh... mulla on MTV :oops: .
Hyyyi.... hyyyyiiii... *syyttävä sormi*

:lol:
Faghag

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Rakastan kaikkea pop pop pop pop-musiikkia, enkä häpeä tunnustaa kuuntelevani Whitesnakea, Rainbowta ja Thin Lizzyä.

Mutta se häpeän aihe tulee tässä: Mun mielestä muutamat Anna Erikssonin biisit ovat tosi ihQuja eli Kun katsoit minuun ja sitten se kesä-aiheinen viisu, joka soi yhdessä vaiheessa tosi useasti maikkarilla. IhQuu :h:
bedlam

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mylwin kirjoitti:Eka levy nyt oli mitä oli, mutta Iowa ja varsinkin live-vedot ovat kyllä ykköskamaa.
Jännää että näin päin. Minusta Iowa oli bändin heikoin esitys, tasaista keskivertojunttausta alusta loppuun. Ekalla virallisella täyspitkällä oli sentään kolmen tappavan avausraidan ketju ja sillä omakustanteellakin omat hetkensä. Mutta tuo Vol 3 oli bändiltä ensimmäinen kokonaisuus, jonka kuunteli alusta loppuun asti putkeen. Ja vieläpä niin mielellään, että jäi ihan säännölliseen kuunteluunkin.
Faghag

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja Faghag »

bedlam kirjoitti:Mä voisin heittää kans Britneyn biisin, mutta en muista sen nimeä. No se lentokoneviisu, siitä tykkäsin.
Siis Britneyllä on vaikka kuinka monta hyvää biisiä ja varmasti vaikka kuinka monta paskaa biisiä. Hyvistä mainitsisin Slave for U, Boys ja Do somethin' ja kaikkein paskin ever on tietty I'm not a girl, not yet a woman *oksu*
Bigmama

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Sillanpään pari biisiä
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

bedlam kirjoitti:Jännää että näin päin. Minusta Iowa oli bändin heikoin esitys, tasaista keskivertojunttausta alusta loppuun. Ekalla virallisella täyspitkällä oli sentään kolmen tappavan avausraidan ketju ja sillä omakustanteellakin omat hetkensä. Mutta tuo Vol 3 oli bändiltä ensimmäinen kokonaisuus, jonka kuunteli alusta loppuun asti putkeen. Ja vieläpä niin mielellään, että jäi ihan säännölliseen kuunteluunkin.
Vol. 3 on jäänyt vielä toistaiseksi hankkimatta mutta kai sekin pitää ..
Iowassa oli tuulahdus vanhaa kunnon rässipaahtoa, siksi se varmaan miellytti korvaa. Aikaisempi levy kärsi vähän ohkaisista saundeista, kyllä hevin pitää jytistä, vaikka se saattoi olla vähän monipuolisempi, myönnettäköön.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Bliss

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Bigmama kirjoitti:Sillanpään pari biisiä
Et kirjoittanut tarpeeksi pienellä :wink: :D
Saatan tuohon kyllä sortua minäkin, TOSI harvoin kylläkin...
nojoojust

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

Pistäkääpä paremmaksi: Mikko Alatalon Eläinten olymppialaiset... :oops: :oops: :oops:
ninnithequeen

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Helen Hoffner on loistavaa kans :oops:
bedlam

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mulla jäi Kaarlesta soimaan päähän se saakelin "Were did you come from, where did you go". Löytyykö Aasin kätköistä mitään Rednex-kokoelmaa, kuunnellaan torstai-ilta sitä! Ja urheiluruutu-tunnaria!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Scorpions :oops:
The great club outshines the individual, always and forever.
Elukka

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ai niin, olin itsekin melkein unohtanut:
Sophie Ellis Bextor. :oops:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja aasi »

bedlam kirjoitti: Löytyykö Aasin kätköistä mitään Rednex-kokoelmaa, kuunnellaan torstai-ilta sitä! Ja urheiluruutu-tunnaria!
Rednex on kätketty TOSI syvälle!

Ei siis löydy, ainakaan vielä...
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

bedlam kirjoitti: Ja urheiluruutu-tunnaria!
Tarkoitatko tuhannen markan seteliä?

Minä en oikeastaan juurikaan häpeile kuuntelemaani musiikkia. Ja tuo HD:n mainitsema Art&Paul ainakin uppoaa ihan kympillä, ja olen jopa tavallaan ylpea siitä, että olen tutustunut heidän tuotantoonsa.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Starflare

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ElanorRaven kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Mä voisin heittää kans Britneyn biisin, mutta en muista sen nimeä. No se lentokoneviisu, siitä tykkäsin.
Toxic? Öh... mulla on MTV :oops: .
Hyyyi.... hyyyyiiii... *syyttävä sormi*

:lol:
Eiiiiih! se oli ihan puhdas vahinko, ja nimi sattui näkymään rudussa! Vannon! :mrgreen:
AarneAnkka

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Jean-Michel Jarre, Vangelis, Tangerine Dream, ynnä muut 80-luvun syntikka-artistit. Jouduin häpeämään niitä ja nielemään kuraa jo yläasteella, kun minun olisi pitänyt kuunnella teinisukkahousuheviä kuten kaikki muutkin.

Musiikkiharrastukseni on vain katkera kosto niille saatanan paskapäille jotka musiikkimakuani ivasivat.

:demoni:
Vastaa Viestiin